:016:
Printable View
بالنسبه للى داخل شراء الان على اليورو او الباوند عرفنا ان الهدف هو خط الرينج اليومى ولكن التعزيز لو عكس علينا السعر حيكون من فين يا ليت حد يوضحها تانى مشكورا
اخي العزيز مصطفي
طبعا كما هو واضح انت شغال علي افكسول وايضا واضح ان القناة الكبيرة اكثر من يومين
والكسر عندك طالع ضعيف ولكن انظر الكسر عندي
علي منصة اف اكس دي دي
والتي اعمل بها ولا اكد اختلافا واضحا بينها وبين التريد
انا رأيي الانتظار حتي اعادة الاختبار لأنه كسر بعدد وافي من النقاط
انا هستني اعادة الاختبار و هدخل مع الساعه اللي بعد دي ان شاء الله لو لقيت اشاررات بتقول انو طالع
ربنا يوفق الجميع يارب
استفسار عن الفيابيو عند رسم الفيبو يدوى من هاى امس الى لم الامس اجد اختلاف مابين الخطوط اين خطئى
مثال الكيبل فى الشارت المرفق وشكرا على التعاون يارجال
والله اعلم
خلال كتابتى لهذه المشاركه قفز السعر 20 نقطه
ما شاء الله على الاجتهاد هو ده الكلام
بس قصة الاخبار دى اعذرنى انا شايف انها مش مهمة ، يعنى الاستراتيجية تنفع اى وقت دون الالتفات للاخبار
ومن غير دراعات هههههههه انا شرحت ازاى تقدر تحدد الهدف بقوة وسهولة فى نفس الوقت (زى ماحنا متعودين) امال بس قريت الموضوع وحركات ههههه
ربنا يخليك يا حبى والله وباذن الله يكون دايما ارباح
الف مبروك +100 نقطة للى دخل على اليورو من كسر القناة الحمرا
بلاش تترددوا يا اخوانى انتو الوقتى مجربين الاستراتيجية لأكثر من شهر ونص، وفيه ناس كمان عملت باك تيست كذا شهر لورا
فليه نستنى كل شوية لما الشمعة تكسر كذا، لا استنى كمان لما تكسر حاجز كذا
ياااااااااا اخوانى
الاستراتيجية والله مافيه اسهل من كده، بلااااااش تكلكعوها هههههه
وعندنا كذا عملة اختار اللى شكلها افضل مع الكسر
يعنى الباوند (عملتى اساسا) الكسر بتاعه كبير اوى وماعملش اعادة اختبار، يبقى بلاش منه
فانا اشتغلت على اليورو من اول الكسر للاحمر، وكسر الازرق كمان
ومعاكم شارت اليورو عشان الناس تظبط المنصة والرسم
وكمان صورة للدخول بتاعى
اشوفكم على خير
د/ جمال ممدوح