بصوا يا جماعة
أنا هقول كلمتين بس بالنسبة للمقابلة اللي فاتت
اللي مجاش يزعل طحنننن !!!
:0010::0010::0010:
لأنه ببساطة خسر كتييييييييييير أوي (اكتر من نص عمره)
ايلي مجاش عامل زي السعر اللي مش عارف يخرج من القناة وعمال يتذبذب, لكن اللي جه قدر يخرج من القناة وياخد اتجاه كمان هههههههههههه :012:
أعتقد أن نادر جدا أن الانسان يقدر يقابل شخص زي أستاذنا الرائع (جمال)
بجد اخلاق و علم وذوق وذكاء وثقة بالنفس وفوق ده كله محبة وتواضع على اعلى مستوى :icon26::icon26::icon26:
كفاية لحسن تقوله (ده حسد ولا نفاق) (امسك الخشب) :doh:
بس بجد مش مهم الفوركس ولا مهم الاستراتيجيات, على قد ماهو مهم انك في حياتك على الاقل تشوف شخص زي ده
اكييييد هتتعلم كتييييير لحياتك قبل الفوركس :asvc:
أنا سعييييييييد , أنا فرحااااااااااان , أنا مبسووووووووط
:18:
أستاذنا الجمييل, ربنا يكرمك ويباركلك ويفرحك
الكلام عن الدكتور اخد اغلب المشاركة بس
طبعا مقدرش انسى كمان, الناس الجمييلة جدا اللي فعلا تفرح اللي كانت معانا.
محبة واخوة مفيش بعد كده
:inlove:
تقبلوا جميعا تحياتي وحبي لكم كلكم :icon26:
ومفيش عذر لأي حد المرة اللي جاية :no3: كله لازم ييجي :hands: