انا الى جمب kingoooo الى لابس اصفر
Printable View
:asvc:انا سهران مع الموضوع و كتب تحليل الشموع :AA:
أهلا بيكم مرة تانية مع الغرائب والطرائف والمواقف والصحائف و....
جمال علاّم
دى صور المقابلة (التانية) اللى عملناها برضة من وراكم
دى صور تانية خاااالص غير اللى انتم شوفتوها من شوية
وطبعا الحاجة انصاف كانت منوّرة والاستاذ طه وغيرهم ولكن كانوا مشيوا قبل التصوير
انا فكّرت فى مكان هادى عشان المقابلة اللى جاية
قلت بما اننا بنتقابل الجمعة
يبقى نعملها فى ميدان التحرير بعد الصلاة عشان نعرف نركّز
اشوفكم على خير
أخوكم
جمال علام
قصدى
جمال ممدوح
اللة يديم الصحبة :ongue:
بس اجمل حاجة وحدة نازلة السلم:0016::0016:.
ربنا يديم المحبة
أولو آآآآميييين يارب
كان ودي احضر معاكم لكن انا فدوله ثانيه ولا خاطري احضر مع هذه الوجوه المشرقه كلكم باين عليكم طيبين مافي واحد شرس خخخخخخ
الله يديم روح الالفه والمحبه من بينكم يارب
[QUOTE=kingooo;2050558][CENTER]الناس الحلوة مينفعش يتاخرلها طلب :0021:
مرفق المؤشر كما طلبته بالضبط
يعني من هنا ورايح ننسى بقى موضوع رسم القنوات كل يوم والناس الجديدة اللي ساعات بترسم غلط والكلام ده
كله خلاص بقى توماتيكي توماتيكي ههههههههه :012:
المؤشر برسم كل حاجة على كل الفرامات وحده خالص
أي خدمة
طلب من الأخ كنجووو لو ممكن ترفع المؤشر على اى سيرفر يعمل فى الخليج مثل 4shared لأنى حاولت انزله عدة مرات وللكن للاسف تظهر رسالة بعد التنزيل انه غير سليم
وشكرا على المجهود
بسم الله ماشاء الله
ربنا يديم المحبه يارب
انتوا مجموعه زي العسل وان شاء الله انضم ليكم المقابله الجايه بأذن الله
السلام عليكم
الله يديم المحبة يا رب منورين كلكم والله ( كهربا) ههههههه
الشرس الوحيد اللي واقف ورا الراجل ههههههههه
بارك الله فيك دكتور وخطوة كثير حلوة وكنت اتمنى اكون موجود ...... بصراحة
ماشاء الله كتيبة قهر الفوركس
الكل منور فى الصوره
بس مين الست اللى نازله على السلم (مع الأعتذار للراجل اللى واقف ورا عمر سليمان-هههههههههه)
منوّرين كلكم يا شباب
وباذن الله تكونوا جميعا معانا فى المقابلة القادمة
وحتى اللى موجود فى بلد تانية، احنا مستعدين نسافر له مخصوص كلنا على حسابه (عشان يحرّم ههههه)
واللى نازلة على السلم دى مديحة دونالد (اخت ماك)