عندي شوية أمثلة ونقاشات روووووووعة ..
فيه فرص شرح الدكتور الدخول عليها بطريقة راااااائعة للغاية ، والأجمل إن الدكتور بيذكر كاااااااااافة أسباب الدخول والربط بين الفريمات ..
بس المشكلة إني حافظ الشارتات على ملف وورد .. مش عارف إزاي أقدر أرفع الشارتات تاني من ملف الوورد إلى المشاركات هنا ..!!
حد يفيدني ..؟؟؟

