اهلين اخي حكيم وهذا ايضاً شارتي وركز عالفواصل ايضاً :0016:
الملف المرفق 298192
بعدين احنا 3 نقول نفس الكلام اذا والعلم عند الله عندك خلل في المنصه :0024:
Printable View
اهلين اخي حكيم وهذا ايضاً شارتي وركز عالفواصل ايضاً :0016:
الملف المرفق 298192
بعدين احنا 3 نقول نفس الكلام اذا والعلم عند الله عندك خلل في المنصه :0024:
كده على الشارت الي عندك بتاخذ 25 ساعه من الخط الابيض الى الابيض
وانا الي اعرف انو يوم ويومين يعني 24 ساعه و48 ساعه ..يعني اخر فاصله تكون على الشمعه الي قبل الخط الابيض عشان نكون 24 ساعه ولو حظرتك حسبت حايطلع عندك 25 ساعه ب 50 ساعه كده صار عندنا اكثر وحطيت القناه على شمعه من اليوم الجديد..واعمل باك تيست وجرب كم ساعه وشوف
تحيه طيبه
صباح الفل على الجميع و صباح كسر القناة الحمراء على الصبح كدة :)
شارت الساعه من المنصة
وهذا رابط المنصة للتذكير
http://www.alpari.co.uk/files/site_u...MT4_set_up.exe
وهي UK
انا اسف للجميع على التشتيت وكل واحد يشوفها من مفهومه ومنطقه وانا مقتنع انو اليوم 24 ساعه وليش اخذ الساعه الاولى من اليوم الجديد واضمها لرسم القنوات يعني اليوم يبلش بساعه 00.00 وينتهي بساعه 23..بس عايز حد يفسرها ..اذا رسمنا يقول في خبرتي يوم ويومين ..معقول اليوم في خبرتي يعادل 25....تاجر كما ترى وكما فهمت
ملاحظه رسم الدكتور جمال من الحد الى الحد....بس انا لما يقول يوم ويومين صرت ارسمها 24 ب 48
بالتوفيق للجميع ان شاء الله تعالى