صفحة 315 من 2200 الأولىالأولى ... 2152653053093103113123133143153163173183193203213253654158151315 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 4,711 إلى 4,725 من 32997

الموضوع: ... خبرتى ...

الصورة الرمزية q8pure
    q8pure غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

Smile شكر و ستفسار

اتقدم للشكر للدكتور احمد على طرحه لهذه الاستراتيجية الناجحة انشالله

عندي استفسار عند كسر القنوات متى يعتبر الكسر صحيح لأنه احيانناً تقفل شمعة بعد كسر القناة الزرقة وهي لا زالت في القنات الحمرة هل انتظر كسر القناة الحمرة ايضاً مع مراعات فريم 4 ساعات وديلي طبعاً
    واحياناً يكون هناك كسر للأسفل ثم انعكاس وكسر للقنات مرة اخرة للأعلى كما حدث امس للكيبل

انا حالياً اجرب الاستراتيجية على الكيبل واليورو usdcad , audcad هل هذه هي الازواج المناسبة للأستراتيجية الاولى وماهي الاستراتيجية الثالثة لأني ماقريت عنها في الكتاب الخاص لشرح استرتيجية د احمد

والشكر موصول ايضاً لباقي الاعضاء الي شاركو بتنسيق هذا الموضوع المفيد

الصورة الرمزية noureddine111
    noureddine111 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingooo مشاهدة المشاركة
    اخواني الأحباء

هقولكم دلوقتي على (جزء) هام جدا قالوا الدكتور في المقابلة أمس

كلام الدكتور:

دلوقتي احنا بنشتغل بادرة راس مال كالتالي
    بندخل 1 إلى 2500
    يعني بنعمل حساب أن الحساب يستحمل 2500 نقطة انعكاس
    يعني عقد 1 مني (النقطة بدولار) لراس مال 2500 دولار
    يعني المخاطرة شبه معدومة
    حلو

طيب فيه ناس بتقول ليه مادخلش بعقد اكبر بالتالي ربح اكبر في وقت اصغر؟ بالاضافة أن حكاية ال2500 نقطة انعكاس دي كتير أوي و ممكن نقللها
    تمام

طيب تعالوا نحسبها سوا
    لو كسبنا في اليوم 30 نقطة فقط (فقطططططط) (طبعا الكل عارف وشاف اننا بنكسب اكتر من كده بكتييير)
    الشهر فيه 20 يوم
    يعني هنحقق 600 نقطة شهريا (30 نقطة * 20 يوم)

وكمان هنقول أن في ايام كانت تذبذب أو أنت مصحتش من النوم أو أي حاجة ومشتغلتش ال20 يوم كلهم
    خلينا نقول اننا كده هنحقق 500 نقطة شهريا بس (مش 600 )
    حلو
    طبعا حلو جدا
    أنت عارف ده معناه إيه لو احنا شغالين بحكاية ال2500 نقطة انعكاس
    معناه اننا بنحقق 20% من راس المال شهريا بدووووووون مخاطرة نهائيا
    عارفين ده معناه كام في السنة؟ لأ مش 240 % >>> ده معناه 900%
    (أنا كينجو بصراحة مش فاهم الحتة دي أوي, مش فاهم ازاي 20% شهريا تبقى 900% سنويا)

طيب لييييه بقى نخاطر؟؟!!

ده البنك يوم مايديلك 6-7-9% في السنة يبقى رائع,
    طيب لما تحقق 900% في السنة يبقى إيه؟؟

فمفيش داعي للمخاطرة نهائيا

احنا نشتغل مرتاحين أوي بتارجت يومي 30 نقطة (يعني في يوم مشيت حلاوة و حققت 150 نقطة مثلا, يعني تارجت أسبوع كامل شغل, يبقى بقيت الاسبوع براحتك أوي و تدخل بمزاج في الصفقة اللي متأكد منها أوي )

ملحوظة: طبعا مضمون الكلام هو للدكتور بس أنا ممكن اكون بقوله بطريقتي, وللدكتور وجميع الذين حضروا معانا حق التعديل و التصحيح على أي غلطة أو حاجة ناقصة

شكرا دكتورنا الجميل
    جزاك الله خيرا أخي الحبيب كينجو .بس انا شايف مشاركات اخونا الدكتور قلت كثير .. ليييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟؟

الصورة الرمزية amr eltabei
    amr eltabei غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingooo مشاهدة المشاركة
    اخواني الأحباء

هقولكم دلوقتي على (جزء) هام جدا قالوا الدكتور في المقابلة أمس

كلام الدكتور:

دلوقتي احنا بنشتغل بادرة راس مال كالتالي
    بندخل 1 إلى 2500
    يعني بنعمل حساب أن الحساب يستحمل 2500 نقطة انعكاس
    يعني عقد 1 مني (النقطة بدولار) لراس مال 2500 دولار
    يعني المخاطرة شبه معدومة
    حلو

طيب فيه ناس بتقول ليه مادخلش بعقد اكبر بالتالي ربح اكبر في وقت اصغر؟ بالاضافة أن حكاية ال2500 نقطة انعكاس دي كتير أوي و ممكن نقللها
    تمام

طيب تعالوا نحسبها سوا
    لو كسبنا في اليوم 30 نقطة فقط (فقطططططط) (طبعا الكل عارف وشاف اننا بنكسب اكتر من كده بكتييير)
    الشهر فيه 20 يوم
    يعني هنحقق 600 نقطة شهريا (30 نقطة * 20 يوم)

وكمان هنقول أن في ايام كانت تذبذب أو أنت مصحتش من النوم أو أي حاجة ومشتغلتش ال20 يوم كلهم
    خلينا نقول اننا كده هنحقق 500 نقطة شهريا بس (مش 600 )
    حلو
    طبعا حلو جدا
    أنت عارف ده معناه إيه لو احنا شغالين بحكاية ال2500 نقطة انعكاس
    معناه اننا بنحقق 20% من راس المال شهريا بدووووووون مخاطرة نهائيا
    عارفين ده معناه كام في السنة؟ لأ مش 240 % >>> ده معناه 900%
    (أنا كينجو بصراحة مش فاهم الحتة دي أوي, مش فاهم ازاي 20% شهريا تبقى 900% سنويا)

طيب لييييه بقى نخاطر؟؟!!

ده البنك يوم مايديلك 6-7-9% في السنة يبقى رائع,
    طيب لما تحقق 900% في السنة يبقى إيه؟؟

فمفيش داعي للمخاطرة نهائيا

احنا نشتغل مرتاحين أوي بتارجت يومي 30 نقطة (يعني في يوم مشيت حلاوة و حققت 150 نقطة مثلا, يعني تارجت أسبوع كامل شغل, يبقى بقيت الاسبوع براحتك أوي و تدخل بمزاج في الصفقة اللي متأكد منها أوي )

ملحوظة: طبعا مضمون الكلام هو للدكتور بس أنا ممكن اكون بقوله بطريقتي, وللدكتور وجميع الذين حضروا معانا حق التعديل و التصحيح على أي غلطة أو حاجة ناقصة

شكرا دكتورنا الجميل
    ازيك يا مبرمج المستقبل ان شاء الله تمام كلامك بس الناس تلتزم بية بقة و30 نقطة يوميا باذن الله حلوة جدا طبعا وربنا كريم ان شاء الله تحياتى وتقديرى للجميع.

الصورة الرمزية omar_94202
    omar_94202 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohands_moslim مشاهدة المشاركة
    طيب يا سفاح بما انتا بلدياتى ,, خد الحته دى من اخوك المهندس الغلبان
    بكره اخر قمة لليورو بإذن الله وانتظر هبوط مدوووووووى غدا 27 /4 نهايه دورة اليورو وكل عام وانتم بخير
    اخى مهندس مسلم نحن هنا مع الدكتور جمال نضارب بما تراه اعينا
    ولا يعنينا الكلام عن التوقعات
    وكل عام وانت بخير

الصورة الرمزية مسلمة
    مسلمة غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ensaf مشاهدة المشاركة
    عزيزتى مسلمة

عندما تفكين الضغط لمرفق الاستراتيجية
    المسمى ب(( التمبلت الأخير))
    سيظهر لك فولدر افتحيه سيظهر لك ملفات
    هذه الملفات لا تفتحيها بل خذيها ديركت كوبى
    وضعيها فى المسارات الخاصة بكل منها فى البرنامج
    ثم اغلقى البرنامج لو كان مفتوح ثم افتحيه مرة أخرى
    ستجدين كل شىء موجود بإذن الله

أما مرفق مؤشر كينجو فكيه ثم خذيه كوبى مباشرة
    بدون ان تفتحى الملف وضعيه فى مسار المؤشرات
    فى البرنامج واغلقى وافتحى البرنامج

لعلى استطعت توصيل المعلومة
    جزااااااااااااااااااااكِ ربى الجنااااااااااااان أختى الغالية انصاف مشاركتك دى أوضحت لى الشرح والطريقة فى وقت واحد

شكراااا مليييون أختى الغالية سأكمل الشرح فى الصفحات الاولى ودعواتك ما يقف أمامى شيئ ثانى حتى لا أزعجك بكتر الاسئلة

جزاكِ الله خيراً

الصورة الرمزية ahmed5
    ahmed5 غير متواجد حالياً عضو نشيط

eur usd 1.47

الصورة الرمزية ahmedhero53
    ahmedhero53 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

تــقريــــر المقابلـــــه الثانيــــــــــه

ما اجمل الاصحاب والاصدقاء اللي اتجمعوا في حب ووفاء و اللي اتجمعوا من كل انحاء مصر.

بدايه ب اسكندريه مرورا بطنطا والقاهره و وبني سويف وسلملي علي صعيد مصر

طبعا اول واحد وصل المكان هو طبعا كما عودنا بالتزامه في التجاره والاستراتيجيه هو صديقنا واخونا الكبير / ابو ياسر مع اني جيت قابلوا بس طلعت اعمل مشوار لما ملقيتش حد ههههههه

الـــــــمــهــــــــــــــــــــــم

المقابله ان شاء الله هحاول الخصها علي 4 مراحل

1 - مرحله التعارف
    2 - دردشه عامه
    3 – مرحله الأكل هههههه
    4 - مرحله الشغل

المرحله الاولي مرحله التعارف

بجد اخوان في غايه الروعه اذا كان الدكتور جمال ولا الاستاذ عمرو التابعي ولا المضاد الحيوي" زيلينكوا" ههههههه اللي هرانا اسئله وتليفونات واحمد صبري واحمد سمارت واحمد شهاب والمتوكل و الخديوي " شركس" ههههههه و المبرمج بتاعنا طبعا كينجو طبعا وصديقي اللي ندل معايا و ماجبش الفسيخ " صب زيرو" واحسن شيف اللي جابلنا الاكل الاستاذ /اسماعيل هههههه اللي دايما بيطلع خسران في الحساب ههههههه حتي لو حاسب صح بس تقريبا المره ديت طلع كسبان كام بيب من الحساب ههههه
    بجد اخوه ولا اروع من كده وانا بعتزر جدا لو كنت ناسي حد وطبعا انا كنت معاهم ههههههه "هيروووووووو"

نيجي للمرحله التانيه وهي الدردشه العامه

اتكلمنا عن شركات الفوركس وضرب الاستوبات وكان فيه ناس فاكره ان الشركه بتعرف الاستراتيجيه بتاع المتداول وتتضربله الاستوب خصوصا لو علي فرق 1 او 2 بيب وبالتالي بيخسر حسابه فرد عليه الدكتور وقاله هل من المعقول ان الشركه هتقول للسوق انزل نقطه او نقتطين علشان يضرب الاستوب وبعدين يطلع؟؟؟؟؟؟؟؟ طبعا لا تعليق !!!

وعن اكبر واقل مقدار راس مال تحطه في الشركه وامتي تسحب فلوسك طبعا بغض النظر عن اي شركه احنا بنتكلم عموما ومن الافضل انك مش تسيب راس مال كبير اوي في الشركه تجنبا لو حصل ظروف في الشركه او قربت تفلس او مشاكل في السحب وابقي قابلني لو خد فلوسك لو الشركه فلست
    وحاول في اقرب فرصه انك تسحب جزء من المال جزء بجزء حتي تكتمل سحب راس مالك كله وكده انت بتاجر وانت مطمن اما لو عايز تعزز راس مال كبير وتضاعفه اقسمه علي شركتين وكده انت تكون مرتاح نفسيا لو حصل اي مشاكل في شركه ما الشركه التانيه شغاله

وكان موضوع ايضا عن الخوف والحاله النفسه والطمع لازم تتغلب علي نقطه الخوف والطمع انت بتاجر في اقوي سوق في العالم يعني دماغ علي مستوي وبالمصري ناس دمغته متكلفه ههههههه ولو حققت بالميت خالص في اليوم 30 نقطه بلاش اقول ان ناس بتطلع بال 60 و 120 تبقي ممتاز جدا لسبب واحد ان نسبه الناجحين في السوق ده اقل من 10% معني ذالك يبقي انت سوبر مان هههههه لان تقريبا 90 % باستراتيجيتهم اللي مكسره الدنيا وعابره القارات وموحده القطرين وخلت الفوركس يعيط خسرانين ههههههه
    فلا تمشي وراء احد وثق في نفسك واسترتيجيتك واذا نشرتها فاذكر معها صاحبها احقاقا للحق ومجهود السنين واعلم ان الرزق بيد الله

المرحله التالته وهي مرحله الاكل هههههه

طبعا بغض النظر عن زيلنكوا اللي اول ما اقعد طلب اكل شكله كان جاي من الصيدليه هيموت من الجوع ههههههه

وابو ياسر اللي كان هيضربنا واحد واحد لو مكنش لقي الكاتشب بتاعه لدرجه اننا كلنا عطناله الكاتشب بتاعنا هههههههه

واللشيف اسماعيل هههههه اللي ربنا يكرمه يا رب نزل بنفسه وجاب الاكل و الندل صب زيرو اللي كنت متفق معاه يجيب فسيخ وبصل علشان ندمر ماكدونالز بدخان البصل والزروطه ههههههههه وكنا زمانا قاعدين لوحدنا في ماك في هدوء وماكنش بقي فيه دوشه زي المولد اللي كان ورانا ههههههه

المرحله الرابعه مرحله الشغل

بصراحه الاخ زيلينكوا كان محضر يجي 1000 سؤال من كتاب سلاح التلميذ ههههههه اتكلمنا في الفريمات المهمه وان اهم فريم هو الساعه وده بنمشي عليه 90 % وال 10% الباقيه من فريم الاربع ساعات واهم عملات زي الباوند واليورو بس انا ماسكتش قولتلهم والكندي كمان معاهم ههههههه وشكل القنوات ومع مرور الوقت هتبتدي انت تحفظ الاشكال والتصرف فيها واخطر قناتين ان يكون واحده عريضه و مايله ميل بسيط لاعلي والتانيه رفيعه واتجاها لاعلي جامد وتقريبا عموديه عليها وساعتها السعر لو خرج من الكبيره وكسر في الرفيعه هيصعد بس هيفضل يلامس الحد الاسفل للقناه الضيقه العموديه علي العريضه

وخطوط فايبوناتشي والارتداد وكان كل واحد عنده قناه عايز يستفسر عنها كان بيرسمها والدكتور كان بيقوله تعمل ايه فيها
    وانا بجد مش قادر اتذكر كل القنوات والاشكال والرينج اليومي امتي اقدر اخده ارتداد لما يكون مثلا زياده فوق 40 نقطه فما فوق والدخول صح والراحه النفسه وفايدة انك مش بتعمل استوب وعدم ضربه خصوصا لو علي نقطه وتقول ان السوق معاندني انا باللذات. وتعب الدكتور في عمل استراتيجيته خلال السنين ديت اللي عمرنا ماهنقدر نردله جزء من تعبه الا بالدعاء عن ظهر قلب بس اقدر اقول ان اللي ماجاش لو كان جيه كان كسب اصحاب حقيقين يعتمد عليهم ومستعدين يضحوا باي حاجه علشان كلنا ننجح واخدنا ارقام تليفونات بعض وان شاء الله الصحوبيه مش صحوبيه مصلحه وبس وان شاء الله هتفضل طول العمر حتي لو بقيت ملياردير واهم حاجه طلعنا بيها من المقابله ديت ان " معرفه الرجال كنوز" بغض النظر عن اي اعتبارات تانيه ويارب الصداقه تدوم ونبقي نزور بعض ونطلع مع بعض رحلات ترفيهيه من وقت للتاني بعيدا عن حرق الاعصاب الفوركسيه هههههههه . دي كانت المقابله يايجاز جدا وبجد مش قادر افتكر اكتر من كده . احبكم في الله

أخوكم / احمد المصري

الصورة الرمزية ابو فيصل2002
    ابو فيصل2002 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedhero53 مشاهدة المشاركة

ما اجمل الاصحاب والاصدقاء اللي اتجمعوا في حب ووفاء و اللي اتجمعوا من كل انحاء مصر.

طبعا اول واحد وصل المكان هو طبعا كما عودنا بالتزامه في التجاره والاستراتيجيه هو صديقنا واخونا الكبير / ابو ياسر مع اني جيت قابلوا بس طلعت اعمل مشوار لما ملقيتش حد ههههههه

1 - مرحله التعارف
    2 - دردشه عامه
    3 – مرحله الأكل هههههه
    4 - مرحله الشغل

بجد اخوان في غايه الروعه اذا كان الدكتور جمال ولا الاستاذ عمرو التابعي ولا المضاد الحيوي" زيلينكوا" ههههههه اللي هرانا اسئله وتليفونات واحمد صبري واحمد سمارت واحمد شهاب والمتوكل و الخديوي " شركس" ههههههه و المبرمج بتاعنا طبعا كينجو طبعا وصديقي اللي ندل معايا و ماجبش الفسيخ " صب زيرو" واحسن شيف اللي جابلنا الاكل الاستاذ /اسماعيل هههههه اللي دايما بيطلع خسران في الحساب ههههههه حتي لو حاسب صح بس تقريبا المره ديت طلع كسبان كام بيب من الحساب ههههه
    بجد اخوه ولا اروع من كده وانا بعتزر جدا لو كنت ناسي حد وطبعا انا كنت معاهم ههههههه "هيروووووووو"

اتكلمنا عن شركات الفوركس وضرب الاستوبات وكان فيه ناس فاكره ان الشركه بتعرف الاستراتيجيه بتاع المتداول وتتضربله الاستوب خصوصا لو علي فرق 1 او 2 بيب وبالتالي بيخسر حسابه فرد عليه الدكتور وقاله هل من المعقول ان الشركه هتقول للسوق انزل نقطه او نقتطين علشان يضرب الاستوب وبعدين يطلع؟؟؟؟؟؟؟؟ طبعا لا تعليق !!!

وعن اكبر واقل مقدار راس مال تحطه في الشركه وامتي تسحب فلوسك طبعا بغض النظر عن اي شركه احنا بنتكلم عموما ومن الافضل انك مش تسيب راس مال كبير اوي في الشركه تجنبا لو حصل ظروف في الشركه او قربت تفلس او مشاكل في السحب وابقي قابلني لو خد فلوسك لو الشركه فلست
    وحاول في اقرب فرصه انك تسحب جزء من المال جزء بجزء حتي تكتمل سحب راس مالك كله وكده انت بتاجر وانت مطمن اما لو عايز تعزز راس مال كبير وتضاعفه اقسمه علي شركتين وكده انت تكون مرتاح نفسيا لو حصل اي مشاكل في شركه ما الشركه التانيه شغاله

وكان موضوع ايضا عن الخوف والحاله النفسه والطمع لازم تتغلب علي نقطه الخوف والطمع انت بتاجر في اقوي سوق في العالم يعني دماغ علي مستوي وبالمصري ناس دمغته متكلفه ههههههه ولو حققت بالميت خالص في اليوم 30 نقطه بلاش اقول ان ناس بتطلع بال 60 و 120 تبقي ممتاز جدا لسبب واحد ان نسبه الناجحين في السوق ده اقل من 10% معني ذالك يبقي انت سوبر مان هههههه لان تقريبا 90 % باستراتيجيتهم اللي مكسره الدنيا وعابره القارات وموحده القطرين وخلت الفوركس يعيط خسرانين ههههههه
    فلا تمشي وراء احد وثق في نفسك واسترتيجيتك واذا نشرتها فاذكر معها صاحبها احقاقا للحق ومجهود السنين واعلم ان الرزق بيد الله

طبعا بغض النظر عن زيلنكوا اللي اول ما اقعد طلب اكل شكله كان جاي من الصيدليه هيموت من الجوع ههههههه

وابو ياسر اللي كان هيضربنا واحد واحد لو مكنش لقي الكاتشب بتاعه لدرجه اننا كلنا عطناله الكاتشب بتاعنا هههههههه

واللشيف اسماعيل هههههه اللي ربنا يكرمه يا رب نزل بنفسه وجاب الاكل و الندل صب زيرو اللي كنت متفق معاه يجيب فسيخ وبصل علشان ندمر ماكدونالز بدخان البصل والزروطه ههههههههه وكنا زمانا قاعدين لوحدنا في ماك في هدوء وماكنش بقي فيه دوشه زي المولد اللي كان ورانا ههههههه

بصراحه الاخ زيلينكوا كان محضر يجي 1000 سؤال من كتاب سلاح التلميذ ههههههه اتكلمنا في الفريمات المهمه وان اهم فريم هو الساعه وده بنمشي عليه 90 % وال 10% الباقيه من فريم الاربع ساعات واهم عملات زي الباوند واليورو بس انا ماسكتش قولتلهم والكندي كمان معاهم ههههههه وشكل القنوات ومع مرور الوقت هتبتدي انت تحفظ الاشكال والتصرف فيها واخطر قناتين ان يكون واحده عريضه و مايله ميل بسيط لاعلي والتانيه رفيعه واتجاها لاعلي جامد وتقريبا عموديه عليها وساعتها السعر لو خرج من الكبيره وكسر في الرفيعه هيصعد بس هيفضل يلامس الحد الاسفل للقناه الضيقه العموديه علي العريضه

وخطوط فايبوناتشي والارتداد وكان كل واحد عنده قناه عايز يستفسر عنها كان بيرسمها والدكتور كان بيقوله تعمل ايه فيها
    وانا بجد مش قادر اتذكر كل القنوات والاشكال والرينج اليومي امتي اقدر اخده ارتداد لما يكون مثلا زياده فوق 40 نقطه فما فوق والدخول صح والراحه النفسه وفايدة انك مش بتعمل استوب وعدم ضربه خصوصا لو علي نقطه وتقول ان السوق معاندني انا باللذات. وتعب الدكتور في عمل استراتيجيته خلال السنين ديت اللي عمرنا ماهنقدر نردله جزء من تعبه الا بالدعاء عن ظهر قلب بس اقدر اقول ان اللي ماجاش لو كان جيه كان كسب اصحاب حقيقين يعتمد عليهم ومستعدين يضحوا باي حاجه علشان كلنا ننجح واخدنا ارقام تليفونات بعض وان شاء الله الصحوبيه مش صحوبيه مصلحه وبس وان شاء الله هتفضل طول العمر حتي لو بقيت ملياردير واهم حاجه طلعنا بيها من المقابله ديت ان " معرفه الرجال كنوز" بغض النظر عن اي اعتبارات تانيه ويارب الصداقه تدوم ونبقي نزور بعض ونطلع مع بعض رحلات ترفيهيه من وقت للتاني بعيدا عن حرق الاعصاب الفوركسيه هههههههه . دي كانت المقابله يايجاز جدا وبجد مش قادر افتكر اكتر من كده . احبكم في الله

أخوكم / احمد المصري
    الف شكر على هذا النقل الحي و ربنا يديم المحبة بين الجميع و نتمنى أن يأتي اليوم و نجتمع سويا معكم في مصر الحبيبة بجد النقل و الوصف ممتاز و إذا تذكرت معلومات أكثر فأرجوك أن تذكرها بمشاركات أخرى و لك مني جزيل الشكر و الإحترام لك و للدكتور و جميع من حضر

الصورة الرمزية ismail55
    ismail55 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

فرصة شراء على الكيبل اختراق الحد العلوى للقناتين

الصورة الرمزية ahmedhero53
    ahmedhero53 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

بسم الله الرحمن الرحيم

بدايه وحشتوني اوي يا رجاله الكندي باذن الله هندخل في الشغل علطول

عملتنا الجميله بتقولنا الاسبوع ده هديه وان شاء الله الاتجاه هبوط الاسباب الاتيه

1 - فريم الاربع ساعات الازرق قناه عريضه ومايله لاسفل والاحمر ديق ومايل لاسفل

2 - اتجاه الاسبوع اللي فات كان رينج هابط واخد تصحيح الاسبوع ده عند خط فايبو 38

وان شاء الله هيكمل الهبوط الاسفل وديت قالها الدكتور في المقابله وافتكرتها

لذالك لا تفكر في الشراء ابدا في هذا الاسبوع الا اذا زاد الرينج بكتير جدا

و مع اي كسر علي الساعه لاسفل خد بيع وكبر الهدف بتاعك بناء علي الاربع ساعات

لانه هيعيش في الهبوط شويه

وان شاء الله نتابع مع بعض
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة 4 h.gif‏  
    آخر تعديل بواسطة ahmedhero53 ، 27-04-2011 الساعة 03:09 AM

الصورة الرمزية Trend Trader
    Trend Trader غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

بسم الله الرحمان الرحيم

الباوند دولار

الأحتمال الأول : صعود : كسر خط المنتصف للاربع ساعات + كسر الحد العلوي للقناتين في الساعة + اليومي يدعم الصعود

الاحتمال التاني : هبوط : تبات السعر عند خط المنتصف للاربع ساعات و عدم كسره + كسر القناة الحمراء للاسفل للساعة + اليومي لايدعمها لا كن بحسب قانون التروس يمكن دخولها

ارجو ابداء تعليقاتكم لتعم المنفعة و بالتوفيق ان شاء الله

الصورة الرمزية zelenko
    zelenko غير متواجد حالياً عضو نشيط

ماشي يا عم احمد هيروو انت و كينجو سبقتوني و لخصتوا المقابلة بسرعة كده

لولا بس الشغل في الصيدلية فيه ضغط اليومين دول كنت وريتكوا

انا بس افضي و هاتشوفوا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedhero53 مشاهدة المشاركة

1 - مرحله التعارف
    2 - دردشه عامه
    3 – مرحله الأكل هههههه
    4 - مرحله الشغل

أخوكم / احمد المصري
    ازيك يا احمد باشا اخبارك اية يارب تكون بخير ان شاء الله
    اية الجمال دة ربنا يباركلك انت وجميع الاخوة كلهم وطبعا دكتورنا الكبير ابو ياسر ان شاء الله
    تحياتى للجميع على روح المحبة اللى لمستها منكم كلكم وخصوصا دكتورنا بجد محب الخير للجميع
    ربنا يزيدة من فضلة وعلمة بأذن الله تعالى والله الموفق .

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zelenko مشاهدة المشاركة
    ماشي يا عم احمد هيروو انت و كينجو سبقتوني و لخصتوا المقابلة بسرعة كده

لولا بس الشغل في الصيدلية فيه ضغط اليومين دول كنت وريتكوا

انا بس افضي و هاتشوفوا
    زيلينجو والمضاد الحيوى ازيك والحمد لله ان اليومين دول فية ضغط افضى براحتك واحنا عارفينك كويس لكن الاخوة
    فى الموضوع مش عارفينك بس اكيد هيعرفوا مين انت هههههههه طبعا بهزر معاك يارب تكون بخير ان شاء الله
    نام بقة عشان تشحن كويس وربنا معاك ومعانا ان شاء الله تحياتى وتقديرى ليك ياباشا.

الصورة الرمزية ensaf
    ensaf غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

السلام عليكم يا شباب

دائما مجتمعين على خير والحمد لله على التعارف
    فى الاجتماع وجزاه الله خيرا د \جمال مجمع الأخوة
    دائما على الخير وكنا نتمنى ان نكون معكم

والله د\ جمال تعب جدا معنا ونحن عاجزين عن
    الشكر يا أبو ياسر الله يعوضك خير يارب

تحية تقدير ومرحبا ألف بأهل اسكندرية وطنطا
    وبنى سويف والقاهرة وأهل الخليج وأحلى تحية للصعيييييد كله
    وكل من حضر الاجتماع وكل من شارك فى ذلك

وخاصة الأخ الكريم مهندس كينجو واحمد هيرووو ود|زيلنكو