صفحة 307 من 2200 الأولىالأولى ... 2072572973013023033043053063073083093103113123133173574078071307 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 4,591 إلى 4,605 من 32997

الموضوع: ... خبرتى ...

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu Yaser مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ازيكم يا شباب الفوركس؟ يارب تكونوا بخير وارباح دايمة باذن الله

اخى وحبيبى وسام، فينك من زمان؟
    سؤالك رد عليه اخى الحاير (مع انه راسى مش حاير ولا حاجة) باستفاضة وانا مش هاعرف اقول اكتر من اللى قاله (ربنا يكرمه)

ربنا يخليك دكتور والله مشتاقلك من زمان مل اتكلمنا وربنا يعينك على مشاغلك وصلت الاجابة
    تحياتي ياغالي

الصورة الرمزية ahmedhero53
    ahmedhero53 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخى وحبيبى وسام، فينك من زمان؟
    سؤالك رد عليه اخى الحاير (مع انه راسى مش حاير ولا حاجة) باستفاضة وانا مش هاعرف اقول اكتر من اللى قاله (ربنا يكرمه)

بالنسبة للأخوة من برة مصر، باذن الله هايكون المقابلة غدا (الأحد) على الساعة 10 بتوقيت مصر
    والأخ زيلينكو (انا عاوز اسأل هو ده اسم دوا مش كده؟) انا بادى كورسات تقريبا طول عمرى ههههه، ودى كانت شغلتى قبل ماتفرغ للفوركس (انا كل شوية باحس انك ماقريتش كل الصفحات زى ما بتقول هههه) ويمكن ده اللى خلانى قدرت اسرح الطريقة باسلوب سهل شوية (على قد ما ربنا قدرنى)
    المهم
    بالنسبة لمكان مقابلة اخوان مصر، انا باقترح حاجة من الاتنين (دول اللى فى بالى الوقتى) عشان خلاااااااص المعاد بعد بكرة
    ممكن يكون فى قاعة المؤتمرات (المكان مكيف وماظنش انه هايكون زحمة فى شم النسيم)، او يكون تاااانى فى نفس ماك وسط البلد بتاع الدور اللى فات (عشان ننجز بس طالما ماحدش عارف يقول على مكان تانى)
    الفكرة فى المقابلة، والمكان مش مهم اوى هانعرف نتصرف
    وباذن الله عشان اللى مش عارف، المقابلة يوم الاثنين (بعد بكرة) الساعة 3 العصر

والف شكر للاستاذ اسلام محمود، والاخ احمد سمارت على دعواتهم وكلامهم الجميل، ربنا يديم المحبة، وبالفعل ياحمد الناس لما بتتقابل موضوع تانى خالص، بجد روح من المحبة والاخوة غير تماما لما نكتب شوية حروف
    وما شاء الله اخوان كتير مش زيلينكو بس عندهم قوة وحماس غير عادى (شباب بقى هههههههه) وعاوزين نستغل الشباب ده فى عمل مفيد باذن الله
    بس يا ترى باقى الاخوان متابعين فى صمت برضة ولا مش متابعين ومش هاييجوا ولا ايه؟؟ كينجو وعصام واحمد ومصطفى ومحمد واسماعيل وطه وكل الناس الحلوة اللى جت فى المقابلة اللى فاتت، ولا خلاص كده مش جايين؟ (انا ممكن ماروحش لو مش هاييجوا ههه)
    طبعا الحاجة انصاف لو جت، هاتيجى عشان تشرحلنا، عشان هى (ما شاء الله) بقت اشطر منى

المهم انا عاوز رأى الناس فى المكان بسرعة عشان نتفق ونثبته
    اشوفكم على خير باذن الله

ان شاء الله انا جاي يا دكتور وجايبلك معايا الفسيخ ههههه
    آخر تعديل بواسطة ahmedhero53 ، 23-04-2011 الساعة 08:25 PM

الصورة الرمزية hassanarfa
    hassanarfa غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم بارك الله فى عملك يا اخوانى بصراحه انا لسه مبتدئ والموضوع رائع بس هل لابد من قرائته كله ام هناك ان الشرح موجود فى صفحات محدده ارجوا الافاده

الصورة الرمزية engineer34
    engineer34 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

انا مبتدئ مثلك لكن تستطيع تحميل الاستراتيجية مع التامبلت و المؤشرات من هنا
    للاخ Abu Yaser

https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2028267
    آخر تعديل بواسطة engineer34 ، 23-04-2011 الساعة 09:47 PM

الصورة الرمزية hassanarfa
    hassanarfa غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engineer34 مشاهدة المشاركة
    انا مبتدئ مثلك لكن تستطيع تحميل الاستراتيجية مع التامبلت و المؤشرات من هنا
    للاخ Abu Yaser

https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2028267
    شكرا لك اخى الكريم بجد وفرت عليا وقت وجهد كنت ناوى اقرا الموضوع كله بارك الله فيك

الصورة الرمزية abdou_mohamed
    abdou_mohamed غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي الف شكر يابو ياسر

الف شكر على مجهودتك يادكتور وان شاء الله هيكون فى ميزان حسناتك
    انا بقالى بتاع اسبوع متابع الاستراتجية وهانت فاضلى يعنى بتاع 200 صفحة بسسسسسسسسسسسسس
    وانا حجزت اول كرسى جمب الدكتور يوم الاتنين الجاى ان شاء الله بس ياريت نتفق على المكان علشان خلاص الميعاد قرب

الصورة الرمزية noureddine111
    noureddine111 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

حياكم الله جميعا وحيى الله كل من ساهم في اثراء هذا الموضوع المميز
    وتحية خاصة للاخ المتألق الدكتور أبو ياسر . أسال الله تعالى أن يبارك في علمك وعملك
    اسمح لي أن أنضم الى هذه الجموع الغفيرة لاسجل اعجابي بموضوعك الناجح من خلال اسلوب راقي في الشرح تميزه البساطة والوضوح وخفة الدم وفوق هذا حب الخير والسعي لمساعدة الآخرين .فلا عجب أن يتجاوز الموضوع أكثر من 4000 مشاركة في مدة لم تتجاوز 45 يوما .ماشاء الله لا قوة الا بالله . اسال الله تعالى أن يوفقك للخير وييسر أمرك واعلم انك مجازى على ما تقوم به تجاه الآخرين وانك لاتبخس من عملك شيئا ,
    لا اريد الاطالة اكثر من هذا .
    ولقد انهيت للتو قرائتي لأكثر من 80 صفحة ولازلت اتابع .وقد حملت منصة التداول(آل تريد) ووضعت عليها رسم القناتين وكذلك مؤشر الرينج اليومي , أرجو الاطلاع عليه , وابداء الرأي لو كان هناك اي ملاحظة حتى أكون مستعدا للمتابعة عبر منصة دقيقة .ولكم مني جزيل الشكر
    تقبلوا فائق احترامي وتقديري .
    اليكم الصور شارت
    الساعة ,
    4ساعات ,
    الديلي
    على التوالي
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة الكيبل  شارت 4ساعات.gif‏   الكيبل  شارت الساعة.gif‏   الكيبل  شارت  الديلي.gif‏  
    آخر تعديل بواسطة noureddine111 ، 23-04-2011 الساعة 10:52 PM

الصورة الرمزية engineer34
    engineer34 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassanarfa مشاهدة المشاركة
    شكرا لك اخى الكريم بجد وفرت عليا وقت وجهد كنت ناوى اقرا الموضوع كله بارك الله فيك
    لا شكرا على واجب
    لكن لازم عليك متابعة الردود لان فيها كل الاستفسارت التي ممكن ان تخطر على بالك
    انا الان في الصفحة 30

الصورة الرمزية zelenko
    zelenko غير متواجد حالياً عضو نشيط

دكتورنا العزيز

زيلينكو ده اسم كدة افتكسته و انا في الجامعة بعدها بكام سنة طقت في دماغي اعمل عليه سيرش في جوجل و المفاجأة انه طلع اسم روسي و فيه ناس كتير اسمها زيلينكو

(انا كل شوية باحس انك ماقريتش كل الصفحات زى ما بتقول هههه)
    علي فكرة يا دكترة انت الكلمة دي قلتها لي قبل كدة لما سألتك سؤال و رديت علي حضرتك و قولتلك اني قريت كل الموضوع بس الاجابه ما كانتش واضحالي في الشرح فعشان كدة بسأل لعلي استمع لشرح مفصل للحاجة اللي بسأل عليها

و علي فكرة علشان تعرف اني قريت : انت قلت حتي ان واحد من اللي انت اديتهم كورسات زمان لما شاف الطريقة اتصل بيك و شكرك

شوفت بقي انا صاحي ازاي

انا كان قصدي من السؤال هل انت بتدي كورسات فوركس و كمبيوتر و برمجة و لا كورسات فوركس
    و لو بتدي كورسات فوركس فأنا اول واحد عايز ياخد الكورسات دي مهما تكلفت من ثمن حتي لو كانت غالية اوي و مصاريفها تتجاوز العشرين جنيه شهريا (هاهاها) هاخدها يعني هاخدها

و بالنسبة للمكان ماك مفيهوش مشاكل بس قاعة المؤتمرات زي ما كينجو قال
    ((((((أنا عجبني فكرة قاعة المؤتمرات (بس مش عارف دي إيه نظامها؟ حجز ولا بنروح كده على طول ولا إيه؟)))))))

فلو قاعة المؤتمرات مفتوحة سداح مداح يبقي اوكييه اما لو نظام حجز و حوارات يبقي اعتقد هاتبقي صعبة
    و السلام عليكم و رحمة الله
    آخر تعديل بواسطة مراقب المنتدى ، 24-04-2011 الساعة 11:53 AM

الصورة الرمزية المتوكل علي الله
    المتوكل علي الله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

بس يا ترى باقى الاخوان متابعين فى صمت برضة ولا مش متابعين ومش هاييجوا ولا ايه؟؟ كينجو وعصام واحمد ومصطفى ومحمد واسماعيل وطه وكل الناس الحلوة اللى جت فى المقابلة اللى فاتت، ولا خلاص كده مش جايين؟ (انا ممكن ماروحش لو مش هاييجوا ههه)
    طبعا الحاجة انصاف لو جت، هاتيجى عشان تشرحلنا، عشان هى (ما شاء الله) بقت اشطر منى
    اشوفكم على خير باذن الله

طبعا جااااااااااااااي يا دكتور
    مع اني عندي برد مميت
    انصحكوا تجيبوا
    معاكوا كمامات عشان العطس هيبقي للركب

الصورة الرمزية AbuJmel
    AbuJmel غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم دكتور احنا موعدنا اليوم الساعة العاشرة
    توقيع العضو
    نبذه تعريفية : خبير تداول ومحلل فني من 2009 م ,
    نقدم تحليلات يومية اسبوعية على قناة يوتيوب الشهيرة وبشكل مجاني 100% بغرض زيادة التوعية لدى المتداول العربي ,
    طريقتي بالتداول الدمج مابين الفني والأساسي المدرسة الفنية دمج مابين مدرسة العرض والطلب و مدرسة التحليل الكلاسيكي ببهارات التحليل الحجمي VSA.

الصورة الرمزية Abu Yaser
    Abu Yaser غير متواجد حالياً عضو نشيط

طيب بصوا بقى
    عشان مش عارفين نتفق على مكان حتى الان
    وموضوع قاعة المؤتمرات ده مشكوك فيه
    خلينا (وامرنا لله) فى ماك بتاع المرة اللى فاتت، ولو حتى نتقابل هناك ونبقى نروح مكان تانى انما يكون مكان تجمّعنا هو ماكدونالدز بتاع المرة اللى فاتت
    واللى مش عارف
    هو ماك بتاع وسط البلد
    شارع شريف، بعد حلوانى العبد بشوية
    الدور التانى
    واللى مش معاه موبايلى يكلمنى على الخاص وانا اديهوله
    عشان لو اتقابلنا ولقيناه زحمة ممكن نروح مكان تانى واللى هايتأخر يكلمنى ويعرف احنا فين
    والمعاد بكرة باذن الله الساعة 3 العصر

وانا كمان عندى بررررد رهيب وباكتب وانا مش شايف الكيبورد، ولكن هاجى باذن الله، ابقوا اقعدوا بعيد عنى واشاورلكم

اشوفكم على خير

الصورة الرمزية Ahmed_vip
    Ahmed_vip غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اشوفكم على خير باذن الله
    جاى ان شاء الله يا دكتور على فكرة انا مش متابع فى صمت ولا حاجة بس حضرتك الى مش بتاخد بالك من ردودى انا بقول بدخل فين و بقفل فين كمان و فعلا الحاجة انصاف بقت شاطرة جدااااااا انا كل يوم بدخل اسيف الصورة الى عاملة فيها التحليل بتعها و مجمعهم فى ملف مع الصور الى كان فيها شرح حضرتك فى الصفح الاوائل و دا المرجع بتاعى مش عارف اقلك اية والله غير انى اتشرف بانى اكون تلميذك و انا فتحت حساب حقيقى جديد بملبغ قليل لحد بس لما اعدى حاجز خبرة ال6 اشهر الى استفدت فيهم بخبرة سنين بفضل الله و حضرتك

الصورة الرمزية Ahmed_vip
    Ahmed_vip غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طيب بصوا بقى
    عشان مش عارفين نتفق على مكان حتى الان
    وموضوع قاعة المؤتمرات ده مشكوك فيه
    خلينا (وامرنا لله) فى ماك بتاع المرة اللى فاتت، ولو حتى نتقابل هناك ونبقى نروح مكان تانى انما يكون مكان تجمّعنا هو ماكدونالدز بتاع المرة اللى فاتت
    واللى مش عارف
    هو ماك بتاع وسط البلد
    شارع شريف، بعد حلوانى العبد بشوية
    الدور التانى
    واللى مش معاه موبايلى يكلمنى على الخاص وانا اديهوله
    عشان لو اتقابلنا ولقيناه زحمة ممكن نروح مكان تانى واللى هايتأخر يكلمنى ويعرف احنا فين
    والمعاد بكرة باذن الله الساعة 3 العصر

وانا كمان عندى بررررد رهيب وباكتب وانا مش شايف الكيبورد، ولكن هاجى باذن الله، ابقوا اقعدوا بعيد عنى واشاورلكم

اشوفكم على خير
    هههههههههههههههه والله العظيم و انا كمان عندى برد جامد جدا بس الدور فى اخرة الحمد لله و لو ماك زى ما قلت لك بعيد عن السماعات علشان اعرف اسمعك يا باشا يا اما هقوم افصلهم السماعات دى ههههه
    آخر تعديل بواسطة Ahmed_vip ، 24-04-2011 الساعة 04:54 PM

الصورة الرمزية subzero
    subzero غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اشوفكم على خير باذن الله
    ان شاء الله جاااااااااااااااااااااي طبعا يا دكتور
    انا بس الاسبوع اللي فات كان عندي 3 امتحانات
    وبعدين خلصتهم وسافرت على طول عشان اقدر ازوغ وارجع قبل شم النسيم عشان اقابل حضرتك
    وانا رأيي قاعة المؤتمرات احسن عشان ماشاء الله شكل ناس كتير جاية
    ومعتقدش اننا هنلاقي مكان فاضي في ماك للعدد ده في شم النسيم
    ع الاقل نحجز في ماك من النهاردة مثلا
    ايه رايكو؟؟

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17