صفحة 1585 من 2200 الأولىالأولى ... 585108514851535157515791580158115821583158415851586158715881589159015911595163516852085 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 23,761 إلى 23,775 من 32997

الموضوع: ... خبرتى ...

الصورة الرمزية الرمز
    الرمز غير متواجد حالياً عضو نشيط

اليوم بصراحة اثبتت استراتيجية خبرتي. ان المتاجرة تبني على المشاهدة لا التوقع
    كثير من كبار المحللين جزم بصعود اليورو. والكيبل وغيرها. لكن فهم وحكمت الاخت انصاف وقرأتها السليمة
    مكنتنا من التعايش مع السلوك السعري. وابعدتنا عن غرور السوق جزاها الله خير وجزى الله الدكتور جمال ممدوح
    على اعطائنا هذا الكنز الذي لايقدر بثمن.

الصورة الرمزية sawyhamdy
    sawyhamdy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طبعا أنا أشتغل مع مجموعة عملات لها نفس الإتجاه تقريبا وهي جميعها تتأثر بالدولار مثل النيوزلاندي والأسترالي والباوند واليورو والكاندي
    الكيبل والنيوزلاندي والأسترالي والنيوزلاندي مع بعض نفس الإتجاه سواء صعود أو هبوط والكاندي العكس والله أعلم وطبعا الأن لو الكيبل صعود يبقى الأسترالي صعود

الصورة الرمزية ahmed el deeb
    ahmed el deeb غير متواجد حالياً عضو نشيط

هوت المؤشرات الاوروبية بشكل حاد منذ بداية تعاملات الاربعاء , كما هوى مؤشر داو جونز الامريكى منخفضا بمقدار 389 نقطة اليوم الاربعاء. ووهوى مؤشر اس & بى 500 بمقدار 3.7 % وهو أكبر انخفاض في يوم واحد منذ اغسطس الماضى، وذلك بسبب ارتفاع تكاليف الاقتراض في ايطاليا بشكل مفاجئ وانهيار المحادثات في اليونان بشأن تشكيل الحكومة الجديدة.
    انا موجود بس كان عندى ضيوف من بدرى ولسه ماشيين دلوقتى فعذرا على التأخير.. قولت بدل مادخل عليكم بإيدى فاضية واحنا فى عيد اجيب حاجة حلوة معايا هههههههههه
    آخر تعديل بواسطة ahmed el deeb ، 10-11-2011 الساعة 01:53 AM

الصورة الرمزية hassan ebaid
    hassan ebaid غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elsayed1959 مشاهدة المشاركة
    يااخى انا ببعت ليهم الاموال بهذه الطريقه انا متاكد مش تهريج ولا كلام فى الهوا انا عارف بقول ايه للاخ بلاش فركشة دماغ ياشيخ
    اخى الكريم السيد
    جزاكم الله خيرا باذن الله تعالى هعمل بكره فيزا انترنت بنك كريدى اجريكول
    بس هل يمكن سحب اى ميلغ منها فى اى وقت ولا زى فيزا بنك مصر متقدرش تسحب اى فلوس تحول لك الا بعد انتهاء صلاحيه الفيزا

الصورة الرمزية sawyhamdy

اهلا وسهلا أحمد الديب مراسلنا الإخباري أين أنت يارجل هل نمت وصحيت أم تكون تراقب بصمت

الصورة الرمزية الرمز

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sawyhamdy مشاهدة المشاركة
    كيف انت تكتب الأن من جهاز جوال ولا إيه
    انا اكتب من جهاز ايباد تبع ابل وبصراحة الجهاز ممتاز لكن مايشغل الميتا تريدر والا لاستغنيت عن جميع الاجهزة

الصورة الرمزية الرمز

ياشيخ حمدي. بيقول المثل الذيب ماينامش. واذا نام ينام بعين واحدة فقط

الصورة الرمزية elsayed1959
    elsayed1959 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan ebaid مشاهدة المشاركة
    اخى الكريم السيد
    جزاكم الله خيرا باذن الله تعالى هعمل بكره فيزا انترنت بنك كريدى اجريكول
    بس هل يمكن سحب اى ميلغ منها فى اى وقت ولا زى فيزا بنك مصر متقدرش تسحب اى فلوس تحول لك الا بعد انتهاء صلاحيه الفيزا
    يااخى العزيز المضمون وايل انا مجربه هو البنك الاهلى المصرى مافيش منه اى مشكله وفتح الدفتر التوفير بيكون من المبلغ ايل انت هاتبعته الى الشركه يعنى الكارت بيسحب منه وبعدين تقدر تردهم فى اى وقت وده ضمان لك علشان القرصنه والسرقه دائما الكارت فاضى ولما احب اشحن اشحن فى الوقت ايل يعجنى وده اضمن حاجه عن تجربه خلى بالك الفلوس ايل تحول لك لابد انت يكون لك حساب باالدولار علشان العموله وبعدين افتح الحساب وتانى يوم اسحب الفلوس عادى بس لابد من فتح حساب بالدولار وبعدين سيب فيه دولار واحد فقط مش مشكله
    آخر تعديل بواسطة elsayed1959 ، 10-11-2011 الساعة 02:06 AM

اليورو النهاردة نزل حوالى 300 نقطة والكيبل والاسترالى والنيوزيلاندى ..ماهو اللى حصل النهاردة ده يعتبر انهيار وليس هبوط؟؟وفيه حاجة عايز اقولها تانى لانى قولتها اكتر من مرة سابقا وياريت كلنا نضع الجزئية دى فى اعتبارنا.. نعمل حساب للاخبار القوية جدا والتصريحات المفاجئة بالذات فى الفترة دى اللى مليانة توتر بسبب اليونان وايطاليا.. مش عشان نخاف وما ندخلش ..لا.. عشان مثلا لما نعرف من بدرى فى يوم زى النهارده اخبار بالاهمية القصوى دى وهتخلى اليورو والكيبل يقعوا من على جبل فماندخلش صفقة عكس الاتجاه "زى صفقة الرينج على سبيل المثال" عشان مانخسرش اللى ربنا بيكرمنا بيه بس ونحافظ عالمكسب .. انا بقول تانى عشان ماحدش يقولى مابنحطش اهمية للاخبار ..انا بقول ناخد حذرنا فقط فى ايام متوترة زى النهاردة بسبب اخبار قوية جدا من شأنها انها تكسر اى قاعدة ممكن تتخيلها فى الفوركس
    آخر تعديل بواسطة ahmed el deeb ، 10-11-2011 الساعة 02:07 AM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرمز مشاهدة المشاركة
    ياشيخ حمدي. بيقول المثل الذيب ماينامش. واذا نام ينام بعين واحدة فقط
    اعووووووووووووووووووووووووو اعوووووووووووووووووووووووووووو اعوووووووووووووووووووووووووووووو

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sawyhamdy مشاهدة المشاركة
    اهلا وسهلا أحمد الديب مراسلنا الإخباري أين أنت يارجل هل نمت وصحيت أم تكون تراقب بصمت
    ابدا ياشيخنا ..طول مانا قاعد عالجهاز لا اتابع بصمت لان ايدى بتاكلنى فلازم اكتب..لكن كان عندى ضيوف بس..

الصورة الرمزية mohamadkonsy
    mohamadkonsy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرمز مشاهدة المشاركة
    اشكر لكم نصحكم باتصل بالشركة بقفلوها الان.
    شكرا لك ياشيخ حمدي. والشكر موصول للاخ محمد. فعلا لانعلم مايحصل غدا
    ان شاء ء الله احاول اصلح الجهاز علشان اشوف القنواات عامله ايه اليوم.
    اول شي العفو

تاني شي الف مبروووك على الارباح

الله يزيد ويبارك

بس عندي سؤال فني

شلون امنت انو السوق يجيب معاك 300 نقطة ما خفت يخونك

يازلمة انا ما طاوعني ئلبي امسك 50 نئطة بالجيبة وهربت بيهم

ههههههههههههههههههه

تحياتي الك

الصورة الرمزية hassan ebaid
    hassan ebaid غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elsayed1959 مشاهدة المشاركة
    يااخى العزيز المضمون وايل انا مجربه هو البنك الاهلى المصرى مافيش منه اى مشكله وفتح الدفتر التوفير بيكون من المبلغ ايل انت هاتبعته الى الشركه يعنى الكارت بيسحب منه وبعدين تقدر تردهم فى اى وقت وده ضمان لك علشان القرصنه والسرقه دائما الكارت فاضى ولما احب اشحن اشحن فى الوقت ايل يعجنى وده اضمن حاجه عن تجربه خلى بالك الفلوس ايل تحول لك لابد انت يكون لك حساب باالدولار علشان العموله وبعدين افتح الحساب وتانى يوم اسحب الفلوس عادى بس لابد من فتح حساب بالدولار وبعدين سيب فيه دولار واحد فقط مش مشكله
    اخى الفاضل
    والله تعبتك معايا
    جزاك الله خيرا

الصورة الرمزية mohamadkonsy
    mohamadkonsy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el deeb مشاهدة المشاركة
    اليورو النهاردة نزل حوالى 300 نقطة والكيبل والاسترالى والنيوزيلاندى ..ماهو اللى حصل النهاردة ده يعتبر انهيار وليس هبوط؟؟وفيه حاجة عايز اقولها تانى لانى قولتها اكتر من مرة سابقا وياريت كلنا نضع الجزئية دى فى اعتبارنا.. نعمل حساب للاخبار القوية جدا والتصريحات المفاجئة بالذات فى الفترة دى اللى مليانة توتر بسبب اليونان وايطاليا.. مش عشان نخاف وما ندخلش ..لا.. عشان مثلا لما نعرف من بدرى فى يوم زى النهارده اخبار بالاهمية القصوى دى وهتخلى اليورو والكيبل يقعوا من على جبل فماندخلش صفقة عكس الاتجاه "زى صفقة الرينج على سبيل المثال" عشان مانخسرش اللى ربنا بيكرمنا بيه بس ونحافظ عالمكسب .. انا بقول تانى عشان ماحدش يقولى مابنحطش اهمية للاخبار ..انا بقول ناخد حذرنا فقط فى ايام متوترة زى النهاردة بسبب اخبار قوية جدا من شأنها انها تكسر اى قاعدة ممكن تتخيلها فى الفوركس
    كلام زي العسل

الصورة الرمزية sawyhamdy

ماظهر اليوم غربان في الشارت علشان السعر يصعد في الكيبل واليورو هههههههههههههههه

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17