صفحة 1519 من 2200 الأولىالأولى ... 519101914191469150915131514151515161517151815191520152115221523152415251529156916192019 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 22,771 إلى 22,785 من 32997

الموضوع: ... خبرتى ...

الصورة الرمزية ahmed el deeb
    ahmed el deeb غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sawyhamdy مشاهدة المشاركة
    طبعا أنا حسابي صغير مع ذلك والحمدلله خلال خمس ايام دبلت الحسابوزيادة وهذا طبعا اول مرة يحصل معي من يوم ادخلت الفورس وهذا طبعا بفضل الله ثم بتوجيهات الأخت أنصاف ونجاح هذه الإستراجية وربنا يرزقنا من فضله
    ما شاء الله ولا حول ولا قوة الا بالله ربنا يزيدك ويوسع عليك ويرزقك من حيث لا تحتسب..

هههههههههههههههههههههه الكيبل بشمعة ليموزين واحدة بلع بيع اليوم كله.. يا كيبل يابو بق كبيييير هههههههههه

الصورة الرمزية السلاحف
    السلاحف غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el deeb مشاهدة المشاركة
    هههههههههههههههههههههه الكيبل بشمعة ليموزين واحدة بلع بيع اليوم كله.. يا كيبل يابو بق كبيييير هههههههههه
    هههههههههههههههههههههه
    توقيع العضو
    لَا إِلَه إِلَّا أَنْت سُبْحَانَكــ إِنِّي كُنْت مِن الْظَّالِمِيْن

الصورة الرمزية sawyhamdy
    sawyhamdy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

هل ممكن نبيع الكيبل الأن

الصورة الرمزية tulkaremillar
    tulkaremillar غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم اخواني واخواتي جميعا وجميعا حتى لا انسى اسما
    ادعو الله لكم ولي بايام مليئه بالبركه والخير والسعاده والهناء وكل ما هو جميل واقول لكم كل عام وانتم بخير
    واعتذر لكم اشد الاعتذار بسبب تغيبي اليوم وعدم التزامي معكم لظروف الجامعه
    واعتذر للاخوان والاخوات اذا بدر مني سوءا بغير قصد
    وتحياتي لكم جميعا وكل عام وانتم بخير ... واعاده الله علينا باليمن والبركات ومين عارف ممكن الايام تجمعنا ونقابل بعض وتكون خبرتي سبب في تقاربنا .... تخيلوا هذه اللحظه عندما نذهب جميعا ونسهر سهره مع بعض يااااااااااااااااااااا سلام

الصورة الرمزية noon
    noon غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    مبروك الارباح وان شاءالله على الدوام
    وكل عام وانتم بالف خير جميعا .

الصورة الرمزية جن جنا
    جن جنا غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

كل عااااااام وانتم بخير

الصورة الرمزية احمد الجندى ابو جومانا
    احمد الجندى ابو جومانا غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طبعا أنا حسابي صغير مع ذلك والحمدلله خلال خمس ايام دبلت الحسابوزيادة وهذا طبعا اول مرة يحصل معي من يوم ادخلت الفورس وهذا طبعا بفضل الله ثم بتوجيهات الأخت أنصاف ونجاح هذه الإستراجية وربنا يرزقنا من فضله
    ربنا يوسع عليك ان شاء الله اذا التزمت باستراتيجية ادارة راس المال مع توجيهات المعجزة انصاف ابشر بالخير بس ارجو منك الالتزام وان شاء الله هتكمل معانا الى المليون
    والله الموفق وعيد سعيد على الجميع

الصورة الرمزية احمد الجندى ابو جومانا
    احمد الجندى ابو جومانا غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم عيد سعيييييييييييييييييييييييييييييييييييد
    اوعو تكترو من اكل اللحمة
    شكرا د- جمال وش الخير
    شكرا آ- انصاف وش السعد
    شكرا لكم جميعا

الصورة الرمزية جماعيني
    جماعيني غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

كل عام وانتم بخير د. جمال ممدوح ادامك الله ورعاك كل عام وانت بخير استاذة انصاف كل عام وانتم بخير للاخوة والاخوات الافاضل كل باسمه والى الامام انشاء الله وبالصحة والسلامة للجميع

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tulkaremillar مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اخواني واخواتي جميعا وجميعا حتى لا انسى اسما
    ادعو الله لكم ولي بايام مليئه بالبركه والخير والسعاده والهناء وكل ما هو جميل واقول لكم كل عام وانتم بخير
    واعتذر لكم اشد الاعتذار بسبب تغيبي اليوم وعدم التزامي معكم لظروف الجامعه
    واعتذر للاخوان والاخوات اذا بدر مني سوءا بغير قصد
    وتحياتي لكم جميعا وكل عام وانتم بخير ... واعاده الله علينا باليمن والبركات ومين عارف ممكن الايام تجمعنا ونقابل بعض وتكون خبرتي سبب في تقاربنا .... تخيلوا هذه اللحظه عندما نذهب جميعا ونسهر سهره مع بعض يااااااااااااااااااااا سلام
    اقسم بالله العظيم ثلاثة انى من حوالى ساعة كنت قاعد بتعشى وجاء فى بالى اننا ممكن فى يوم نتقابل فى مكان ما او مناسبة وحتى فكرت اعزمكم على غداء عمل ههههههههههههه والله العظيم زى مابقولوكم.. وسبحان الله يااخى محمد هذا توارد خواطر عجيب وغريب الشكل .. انا مستغرب جدا والله هههههههه.. سبحان الله العظيم ... وطالما الموضوع وارد عندك وعندى ممكن يكون ورد عند حد من الاخوة والسبب فى ذلك العلاقة الطيبة التى بيننا .. انا عن نفسى اقضى وياكم وقت اكتر من اللى بقضيه مع اهلى واسرتى.. وان شاء الله لازم ننفذ هذه الفكرة فى وقت قريب ويكون مناسب لمعظم الاخوة حتى نتقابل ونتعارف اكتر .. قد يقول البعض اننا حالمون او غير واقعيين ولكن اى فكرة واقعية او مشروع بيكون فى بدايته مجرد حلم.. ها هنتقابل امتى بقى ههههههه ..عن قريب ان شاء الله بس حطوا الموضوع فى دماغكم

هل ممكن نبيع الكيبل الأن
    الافضل نبتعد عن السوق فى نهاية الجمعة علشان مانتعلقش فى صفقة ليوم الاتنين والسوق يفتح على فجوة وتكون كبيرة وممكن تكون عكسية كمان وساعتها مش هيكون فتح على فجوة وبس ده هيفتح دماغنا معاها هههههههه.. ندخل السوق مع بعض من اوله احسن وريح اليومين دول وان شاء الله تكون اجازة سعيدة وعيد سعيد ومنتظرينكم على احر من الجمر يوم الاتنين

الصورة الرمزية   1hashish
      1hashish غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقسم بالله العظيم ثلاثة انى من حوالى ساعة كنت قاعد بتعشى وجاء فى بالى اننا ممكن فى يوم نتقابل فى مكان ما او مناسبة وحتى فكرت اعزمكم على غداء عمل ههههههههههههه والله العظيم زى مابقولوكم.. وسبحان الله يااخى محمد هذا توارد خواطر عجيب وغريب الشكل .. انا مستغرب جدا والله هههههههه.. سبحان الله العظيم ... وطالما الموضوع وارد عندك وعندى ممكن يكون ورد عند حد من الاخوة والسبب فى ذلك العلاقة الطيبة التى بيننا .. انا عن نفسى اقضى وياكم وقت اكتر من اللى بقضيه مع اهلى واسرتى.. وان شاء الله لازم ننفذ هذه الفكرة فى وقت قريب ويكون مناسب لمعظم الاخوة حتى نتقابل ونتعارف اكتر .. قد يقول البعض اننا حالمون او غير واقعيين ولكن اى فكرة واقعية او مشروع بيكون فى بدايته مجرد حلم.. ها هنتقابل امتى بقى ههههههه ..عن قريب ان شاء الله بس حطوا الموضوع فى دماغكم
    ..عن قريب ان شاء الله بس حطوا الموضوع فى دماغكم
    كل سنة وانتا طيب ياابو الجدعنة يابن بلدى

الصورة الرمزية قائد كتيبة
    قائد كتيبة غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الحساب عندي

الصورة الرمزية   1hashish
      1hashish غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والمكان عندى

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17