صفحة 1464 من 2200 الأولىالأولى ... 46496413641414145414581459146014611462146314641465146614671468146914701474151415641964 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 21,946 إلى 21,960 من 32997

الموضوع: ... خبرتى ...

الصورة الرمزية elsayed1959
    elsayed1959 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الى السيده المحترمه جدا الاستاذه / انصاف
    اولا احيك واهنئك على ماتقومين به من عمل جليل اتجاه اخوانك المحترمين جدا فى بيتنا الثانى وهو المتداول العربى.
    ثانيا / انا تابعت من بداية السفاله والانحطاط الذى قام به العضو معدوم الاسم لاان خطا فاحش ان نذكر اسمه فى هذه الصفحات المحترمه لاانه هو شخصيه تساوى صفر وهذا الشخص قام بمشاركه اول منتصف الليل وكان يريد عرض موضوع خاص به داخل خبرتى وانا استسمحتوا ان يخرج خارج خبرتى ويعمل موضوع خاص به بكل احترام وباالفعل عمل موضوع واطلق عليه اسم استراجيتى وكان متبنى ( الاسترالى , ألدولار ) واول تحليل له اخد بالجزمه على قفاه من اليابان اقصد الين فكانت خسائره فادحه فجن جنونه وكان كاالثور من الارباح التى تم ارسالها من عند الله سبحانه وتعالى الى المجتهدين والذين يعملون لوجه الله تعالى ولايبغون غير دعوات الناس لهم .
    ثالثا / انا قلقان جدا من هذا الشخص لاانه تعدى حدوده الى ابعد الحدود واقسم لك باالله ان ضغطى مرتفع بطريقه غير عاديه حتى كتابة هذه السطور لاان هذا الشخص سيدخل بااسم اخر والى صفحات خبرتى وبنفس الاسلوب وعن طريق( اى سيبرات اخرى ) لتغير الاى بيهات وسوف يتهكم بنفس الاسلوب .
    وادارة المنتدى مشكوره قامت باابلاغ مباحث الانترنت انا اسف فيما سااقوله نحن حاليا لاتوجد مباحث ولاشرطه لتتابع هذه الامور ودى مشكله كبرى لاان الذى حدث فى الفجر موضوع غير عادى تقشعر له الابدان ولابد من عمل كل مايمكن عمله حتى لاتتكر هذه الكارثه الكبرى .
    فعندى اقتراح انا مش عارف خطا ام صواب وهو ان ادرة المنتدى لاتقبل اعضاء جدد لفتره حتى نحد من هذه الكوارث .
    او ادرة المنتدى تعمل نظام جديد للاشتراك وهو اثبات الشخصيه وهو صوره من البطاقه القوميه للمشترك ولاتقبل العضويه الا تاكدت ادرة المنتدى ان البيانات صحيحه 100 / 100 مش عارف انا بتكلم صح ولاخطا لاانى انا تعبان جدا من هذا الحدث لاانه اقسم باالله اننا سنحاسب على كل هذا لو ادارة المنتدى مكنش عندها حل رادع فارجوكم ارجوكم لابد من الاسراع فى اتخاذ الاجرات للحد من هذه الفاجعه وانا اسف على الاطاله سمحونى لاانى تعبان جدا وحاسس انى هاتجيلى ساكته والله انا رحت المستشفى واخدت حقنه من اجل انزال الضغط عندى لاانه ارتفع فعلا مش كلام والله وشكرا .

الصورة الرمزية ensaf
    ensaf غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

تحية طيبة مباركة

الى أستاذنا الغالى
    د\ جمال ممدوح

لقد بذرت انت بذرة الخير
    ولقد قمنا خلفك بروائها

لتكبر وتصير شجرة للخير يستظل بها كل سائر فى زمهرير وصحراء خسائر الفوركس
    جزاك الله كل الخير
    ودائماً دائماً ندعوا لك فى ظهر الغيب بالعفو والعافية والعوض الكبير من عند صاحب الخير كله رب العالمين

نشكرك من اعماق قلوبنا ولن ننسى مدى حياتنا كرم خلقكك وذوقك وروحك المحبة للخير

ندعوا الله فى هذه الأيام المباركة ايام الخير والعمل الطيب
    أن يبارك فى ياسر ويكون قرة اعين لك ولوالدته
    ويبارك الله فيك وفى صحتك ومالك وكل اعزائك

آآآآمين

توقيع العضو
    (( ولسوف يعطيك ربك فترضى ))
    خبرة 13 عام - محترف التحليل الفنى للعملات الأجنبية (فوركس)

الصورة الرمزية om youssef
    om youssef غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tulkaremillar مشاهدة المشاركة
    معلش يا أخت أم يوسف ....الخاسر الذي كان بالامس يجيب عنك هو دا اصلا خاسر ويحاول ان يبحث على عمود ليستند عليه لانه ياتي كل اسبوعان الى خبرتي ومشحون حقد على خبرتي وعلى الجميع .... هو تعدى علي وعلى والدي لكن ربنا مش حينساه
    معلش اخى حسبى الله و نعم الوكيل فية و باذن الله جهنم و بئس المصير

الصورة الرمزية razanhoran
    razanhoran غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

بارك الله فيك دكتور والاخت انصاف والى الامام دائما وابقوا دائما مثل الشجره المثمره كلما قذفت بالحجر اسقطت ثمارها الطيبه

سؤال مهم
    برنامج ال تريد مستهبل معايا من امبارح و كل ما افتحة يقولى اصدار قديم اولد فرجن مش عارفة لية اشيلة و انزلة من على الموقع نفس القصة بردة و لقيت ناس فى المنتدى بيشتكوا منة اية السبب مش عارفة اية مشكلة و حلف ما يشتغل شغالة على ويندسور حاليا بس عاوزة الال تريد

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ensaf مشاهدة المشاركة
    تحية طيبة مباركة

الى أستاذنا الغالى
    د\ جمال ممدوح

لقد بذرت انت بذرة الخير
    ولقد قمنا خلفك بروائها

لتكبر وتصير شجرة للخير يستظل بها كل سائر فى زمهرير وصحراء خسائر الفوركس
    جزاك الله كل الخير
    ودائماً دائماً ندعوا لك فى ظهر الغيب بالعفو والعافية والعوض الكبير من عند صاحب الخير كله رب العالمين

نشكرك من اعماق قلوبنا ولن ننسى مدى حياتنا كرم خلقكك وذوقك وروحك المحبة للخير

ندعوا الله فى هذه الأيام المباركة ايام الخير والعمل الطيب
    أن يبارك فى ياسر ويكون قرة اعين لك ولوالدته
    ويبارك الله فيك وفى صحتك ومالك وكل اعزائك

آآآآمين

الصورة الرمزية ahmed el deeb
    ahmed el deeb غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة om youssef مشاهدة المشاركة
    سؤال مهم
    برنامج ال تريد مستهبل معايا من امبارح و كل ما افتحة يقولى اصدار قديم اولد فرجن مش عارفة لية اشيلة و انزلة من على الموقع نفس القصة بردة و لقيت ناس فى المنتدى بيشتكوا منة اية السبب مش عارفة اية مشكلة و حلف ما يشتغل شغالة على ويندسور حاليا بس عاوزة الال تريد
    نهارك ابيض ان شاء الله ياام يوسف.. بصى شيليه واعملى "سيت اب" من اول وجديد هتلاقى اول ماتعملى اكونت جديد تظهرلك ويندو صغيرة اسمها"لايف أبديت" اعمليلها "ستارت" وبعد مايخلص الابديت دوسى على "ريستارت" وهيشتغل كويس..لانهم بيعملو كل فترة تحديث لملفات الميتا ولازم تقبلى الابديت الجديد عشان يشتغل..تحياتى

الصورة الرمزية حيدر علي
    حيدر علي غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

أللهم لا معبود سواك ... سبحانك وبحمدك ... لا اله ألا انت وحدك لا شريك لك

الصورة الرمزية ensaf
    ensaf غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

تحية طيبة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elsayed1959 مشاهدة المشاركة
    الى السيده المحترمه جدا الاستاذه / انصاف
    اولا احيك واهنئك على ماتقومين به من عمل جليل اتجاه اخوانك المحترمين جدا فى بيتنا الثانى وهو المتداول العربى.
    ثانيا / انا تابعت من بداية السفاله والانحطاط الذى قام به العضو معدوم الاسم لاان خطا فاحش ان نذكر اسمه فى هذه الصفحات المحترمه لاانه هو شخصيه تساوى صفر وهذا الشخص قام بمشاركه اول منتصف الليل وكان يريد عرض موضوع خاص به داخل خبرتى وانا استسمحتوا ان يخرج خارج خبرتى ويعمل موضوع خاص به بكل احترام وباالفعل عمل موضوع واطلق عليه اسم استراجيتى وكان متبنى ( الاسترالى , ألدولار ) واول تحليل له اخد بالجزمه على قفاه من اليابان اقصد الين فكانت خسائره فادحه فجن جنونه وكان كاالثور من الارباح التى تم ارسالها من عند الله سبحانه وتعالى الى المجتهدين والذين يعملون لوجه الله تعالى ولايبغون غير دعوات الناس لهم .
    ثالثا / انا قلقان جدا من هذا الشخص لاانه تعدى حدوده الى ابعد الحدود واقسم لك باالله ان ضغطى مرتفع بطريقه غير عاديه حتى كتابة هذه السطور لاان هذا الشخص سيدخل بااسم اخر والى صفحات خبرتى وبنفس الاسلوب وعن طريق( اى سيبرات اخرى ) لتغير الاى بيهات وسوف يتهكم بنفس الاسلوب .
    وادارة المنتدى مشكوره قامت باابلاغ مباحث الانترنت انا اسف فيما سااقوله نحن حاليا لاتوجد مباحث ولاشرطه لتتابع هذه الامور ودى مشكله كبرى لاان الذى حدث فى الفجر موضوع غير عادى تقشعر له الابدان ولابد من عمل كل مايمكن عمله حتى لاتتكر هذه الكارثه الكبرى .
    فعندى اقتراح انا مش عارف خطا ام صواب وهو ان ادرة المنتدى لاتقبل اعضاء جدد لفتره حتى نحد من هذه الكوارث .
    او ادرة المنتدى تعمل نظام جديد للاشتراك وهو اثبات الشخصيه وهو صوره من البطاقه القوميه للمشترك ولاتقبل العضويه الا تاكدت ادرة المنتدى ان البيانات صحيحه 100 / 100 مش عارف انا بتكلم صح ولاخطا لاانى انا تعبان جدا من هذا الحدث لاانه اقسم باالله اننا سنحاسب على كل هذا لو ادارة المنتدى مكنش عندها حل رادع فارجوكم ارجوكم لابد من الاسراع فى اتخاذ الاجرات للحد من هذه الفاجعه وانا اسف على الاطاله سمحونى لاانى تعبان جدا وحاسس انى هاتجيلى ساكته والله انا رحت المستشفى واخدت حقنه من اجل انزال الضغط عندى لاانه ارتفع فعلا مش كلام والله وشكرا .

أخى الكريم السيد
    الله يحييك
    وبارك الله فيك
    الف سلامة على صحتك
    والله انا بالمثل ولقد تابعت مشاركاته فى الفجر
    ثم تركت الجهاز وقلت اللهم إنى صايمة والله يهديه ويسكت
    ثم تابعته بالصباح
    الى ان وصل الى درجة لا يمكن ولا استطيع ان اتمالك نفسى فى عدم الرد عليه
    الحمد لله اخذ نصيبه منى فى الردع
    وان لم استطع الرد كنت الآن فى خبر كان

حقيقى مازلت متأثرة بهذا الموقف الصعب جداً جداً على أى مؤمن
    اصعب من موقف الرسام الهولندى واصعب من قتل الصيدلانية مروة رحمها الله لأرتدائها الحجاب فى بلاد الغرب وذلك لكل الألفاظ التى قيلت منه على القرآن الكريم وعلى سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم وعلى امنا عاشة رضى الله عنها لم اسمع بهذه العبارات من قبل من اى ملحد ولا اى كافر
    والله المستعان
    توقيع العضو
    (( ولسوف يعطيك ربك فترضى ))
    خبرة 13 عام - محترف التحليل الفنى للعملات الأجنبية (فوركس)

ايه ده ياجماعة.. انا والله العظيم ماعرف انى الواطى ابن الـ ......... ده تطاول بهذا الشكل الرهيب ..انا كنت فاكر زى مابيحصل كل مرة وبنشدوا معاه فى الكلام وهوا يرد بكلام بايخ وخلاص..انما توصل للغلط فى الناس بهذا الدرجة والتطاول على كمان على الاسلام ؟؟؟؟؟؟ انا لم ارى مشاركاته الواطية دى ولكن قريت مشاركاتكم وفهمت ان ده حصل ... استغفر الله العظيم ولا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم ..ده جنس ملته ايه ابن الــ .........., اااااخ نفسى اتكلم براحتى بس ماينفعش عشان المشاكة لا تخرج عن الاداب العامة.. انا بصراحة مع الاخ اللى قال ان المنتدى يوقف الاشتراكات الجديدة او يتحرى فعلا الاعضاء عن طريق البيانات الشخصية زى ماشركات الوساطة بتعمل معانا ودى حاجة سهلة جدا مش معقدة وبالذات فعلا ان الشرطة خارج نطاق الخدمة دلوقتى..بس اعتقد ان الادارة مش هتوافق على هذا الحل لانه حيحد من الاقبال عالمنتدى.. الله ينتقم منه ويجعل مصيره الدرك الاسفل من النار

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ensaf مشاهدة المشاركة
    تحية طيبة

أخى الكريم السيد
    الله يحييك
    وبارك الله فيك
    الف سلامة على صحتك
    والله انا بالمثل ولقد تابعت مشاركاته فى الفجر
    ثم تركت الجهاز وقلت اللهم إنى صايمة والله يهديه ويسكت
    ثم تابعته بالصباح
    الى ان وصل الى درجة لا يمكن ولا استطيع ان اتمالك نفسى فى عدم الرد عليه
    الحمد لله اخذ نصيبه منى فى الردع
    وان لم استطع الرد كنت الآن فى خبر كان

حقيقى مازلت متأثرة بهذا الموقف الصعب جداً جداً على أى مؤمن
    اصعب من موقف الرسام الهولندى واصعب من قتل الصيدلانية مروة رحمها الله لأرتدائها الحجاب فى بلاد الغرب وذلك لكل الألفاظ التى قيلت منه على القرآن الكريم وعلى سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم وعلى امنا عاشة رضى الله عنها لم اسمع بهذه العبارات من قبل من اى ملحد ولا اى كافر
    والله المستعان
    يانهار ابيض ؟؟؟؟؟هواابن الكلب الوااااااااااااطى ده غلط فى القران وسيدنا محمد والسيدة عائشة ؟؟؟؟؟؟ ايه ده ايه ده ؟؟؟؟؟؟ يابن الكلب يابن الكلب والله الكلب انضف من ملحد زى ده.. ده ملحد لايمكن انه يكون غير كده.. بس مين ده مين الواطى ده ومنين داهية ده تاخده؟؟؟؟؟ انا اسف ياجماعة والله غصب عنى انا اسف يامراقب انااسف بس ده شئ خارج عن الفطرة والمألوف ..خسرت صيامى الله ينتقم منه استغفر الله العظيم استغفر الله العظيم استغفر الله العظيم

الصورة الرمزية tulkaremillar
    tulkaremillar غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

حسبنا الله ونعم الوكيل ... انا ايضا لم ارى مشاركاته لكن لم استغربها لانه في السابق ايضا تعدى على حديث رسول الله ، واوقف ثم عاد وهكذا ولا تستبعدوا ان يأتي اليوم او الاسبوع القادم ... لان المنتدى الى الان ليس صارما مع هؤلاء الاشخاص ... انا على فكره اريد استفسار ومن اداره المنتدى ما هو الفهم من التهجم الشخصي ... لان الاداره تقول او قالت منذ انشاء المنتدى انه لا تهاون مع التهجم الشخصي .. اريد فقط تفسير للعباره لاني فقط ارى ان الاداره تحذف المشاركه لكنها لا تتخذ الاجراء الصارم مع هؤلاء الاشخاص
    وتحياتي للجميع
    آخر تعديل بواسطة tulkaremillar ، 31-10-2011 الساعة 03:46 PM

الصورة الرمزية amr1313
    amr1313 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    الاخت انصاف و السادة الافاضل
    انا متابع معاكم بصمت لاني لم اتمكن من الاستراتيجية بعد
    بس لية اقتراح خليك مركزة في موضوعك ولا تلتفتي للحاقدين ولا تشغلي بالك وركزي ف
    ي موضوعك هما لما ميلقوش رد عليهم ويغوروا لوحديهم ان شاء الله بلا عودة
    تحياتي لك وللحضور الكرام

الصورة الرمزية ss
    ss
    ss غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    شو كان في مشكلة بغيابي لاحول ولاقوة الا بالله
    الف مبروك الارباح للجميع سبحان الله ماصرلنا نصيب من الارباح لانو كنت عامل هيدج يوم الجمعة لعملية البيع خوفا من اليورو ومازلت عالق بالهيدج
    الله يرزقنا واياكم حسن الرزق وحسن الخلق

الصورة الرمزية mohamed_m22
    mohamed_m22 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اتمنى ان تتقبلونى بينكم ---- انا كنت متابع بصمت من فترة وليس باستمرار وحزين جدا لما حدث اليوم من تطاول على القران وسيدنا محمد
    ولكن الى الامام يا اخت انصاف ولا تلتفتى لما يحدث من الحاقدين ---- كل عام وانتم بخير

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17