صفحة 1232 من 2200 الأولىالأولى ... 23273211321182122212261227122812291230123112321233123412351236123712381242128213321732 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 18,466 إلى 18,480 من 32997

الموضوع: ... خبرتى ...

الصورة الرمزية احمد الجندى ابو جومانا
    احمد الجندى ابو جومانا غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samodiab مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    الي حسابه بتحمل يسيب الشرا اليوم و يوم الاثنين مساء يقفل و انشاء الله ادعولي
    اخى ارجو التوضيح مع الشكر

الصورة الرمزية samodiab
    samodiab غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد الجندى ابو جومانا مشاهدة المشاركة
    مش فاهم يا اخى ؟؟؟؟
    والله يوفئك الى ما يحبة ويرضاة
    اليورو و الكيبل اتجاهم للاعلى والله اعلم

الصورة الرمزية fahmy1313
    fahmy1313 غير متواجد حالياً موقوف

اليوم هو اخر يوم ليا فى الفوركس وسوف اعتزل ههذا المجال نهائيا واشوف مجال اخر لان الفوركس مهما كان بيكسبك فلوس فهو بيخسر حاجات تانى اهم
    بصراحة كل دة مش حقيقى المشكلة فيا انا
    انا مش عارف اتعامل مع هذا السوق الرقمى الغير قابل للتوقع اللى مهما كنت دارس كويس ودماغك شغالة الا ان بسئال نفسى امتى هكسب بجد وامسك الفلوس واصرفها واحس انى جنيت ثمار التعب
    بصراحة اكتر العيب فيا انا مش قادر التزم باى حاجة ولا استراجية ولا ادارة راس مال ولا ااى حاجة وكل يوم بعد ما اخسر اشوف الاسباب الاقيها بسبب عدم التزامى او دخولى صفقات مش مفترض لاانى ادخلها طب دخلتها لية من الاول لو هى غلط !!!
    وساعات كتير بتحسر عندما اقفل على خسارة ويرجع السعر بعد ما اقفل كانة كان مستنينى اقفل
    انا هشترى دماغى واخرج دلوقتى وانسى الفوركس واخرج من تلك القوقعة واشوف حاجة اكثر استقرارا لان دة مش مجالى ممكن حد غيرى يقدر يكسب ويتعايش مع الفوركس اما انا لا
    واتمنى كل واحد يلقى غايتة سواء فى الفوركس او فى حاجة تانى واتمنى لكم التوفيق
    آخر تعديل بواسطة fahmy1313 ، 02-09-2011 الساعة 11:01 AM

الصورة الرمزية نوال
    نوال غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

نتمنى لك التوفيق من الله اخ fahmy1313

الصورة الرمزية gassan951
    gassan951 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم

أتمنى التووفيق للجميع فيما يرضي الله
    وأشكر صااحب المووضوع والاعضااء المتفااعليين على الموضوع البناء .

وهذه اوول مشاركه لي

الصورة الرمزية jubairi
    jubairi غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    هل usdchf شراء ؟؟؟

الصورة الرمزية samodiab

buy gbp

الصورة الرمزية samodiab

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jubairi مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    هل usdchf شراء ؟؟؟
    yes its

الصورة الرمزية jubairi
    jubairi غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samodiab مشاهدة المشاركة
    yes its
    thanks
    لكن الم يستهلك الحركة اليومية انا بايع من فوق ومتردد اشتري

الصورة الرمزية الإنترادي
    الإنترادي غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gassan951 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

أتمنى التووفيق للجميع فيما يرضي الله
    وأشكر صااحب المووضوع والاعضااء المتفااعليين على الموضوع البناء .

وهذه اوول مشاركه لي
    حياك الله أخي غسان أتمنى لك التوفيق
    توقيع العضو
    وما توفيقي الا بالله
    كل ما يكتب يمثل رؤيتي الشخصية للموقف ويعبر عن الرأي الشخصي الخاص وقرارات المتابع أو المناقش للموضوع هي الأخرى لإبداء الرأي فقط لابد أن يتحمل المسئولية في قراراته
    ملاحظة مهمه: اتدالوفي الفوركس ذو مخاطرة عالية جدا ومن المحتمل أن تخسر كثر بكثير من الأموال المودعه

الصورة الرمزية الإنترادي
    الإنترادي غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الكيبل الان أتم اختبار حد القناتين السفلية للديلي ويكسر القناة الحمراء ويدخل داخل القناه الزرقاء للـ 4 ساعات ( ينتظر الاغلاق للشمعه) + ينتظر فقط الاغلاق أعلى من فايبو 61% ع الساعه ومن ثم دخول شراء بأذن الله تعالى بأهداف جيده للاعلى تقريبا الى 1.6300 و1.6381 مع مراعاة سلوك السعر
    توقيع العضو
    وما توفيقي الا بالله
    كل ما يكتب يمثل رؤيتي الشخصية للموقف ويعبر عن الرأي الشخصي الخاص وقرارات المتابع أو المناقش للموضوع هي الأخرى لإبداء الرأي فقط لابد أن يتحمل المسئولية في قراراته
    ملاحظة مهمه: اتدالوفي الفوركس ذو مخاطرة عالية جدا ومن المحتمل أن تخسر كثر بكثير من الأموال المودعه

الصورة الرمزية جماعيني
    جماعيني غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fahmy1313 مشاهدة المشاركة
    اليوم هو اخر يوم ليا فى الفوركس وسوف اعتزل ههذا المجال نهائيا واشوف مجال اخر لان الفوركس مهما كان بيكسبك فلوس فهو بيخسر حاجات تانى اهم
    بصراحة كل دة مش حقيقى المشكلة فيا انا
    انا مش عارف اتعامل مع هذا السوق الرقمى الغير قابل للتوقع اللى مهما كنت دارس كويس ودماغك شغالة الا ان بسئال نفسى امتى هكسب بجد وامسك الفلوس واصرفها واحس انى جنيت ثمار التعب
    بصراحة اكتر العيب فيا انا مش قادر التزم باى حاجة ولا استراجية ولا ادارة راس مال ولا ااى حاجة وكل يوم بعد ما اخسر اشوف الاسباب الاقيها بسبب عدم التزامى او دخولى صفقات مش مفترض لاانى ادخلها طب دخلتها لية من الاول لو هى غلط !!!
    وساعات كتير بتحسر عندما اقفل على خسارة ويرجع السعر بعد ما اقفل كانة كان مستنينى اقفل
    انا هشترى دماغى واخرج دلوقتى وانسى الفوركس واخرج من تلك القوقعة واشوف حاجة اكثر استقرارا لان دة مش مجالى ممكن حد غيرى يقدر يكسب ويتعايش مع الفوركس اما انا لا
    واتمنى كل واحد يلقى غايتة سواء فى الفوركس او فى حاجة تانى واتمنى لكم التوفيق
    الاخ الكريم fahmy1313 اولا نتمنى لك التوفيق وتعرف ان هذه مهنة كباقي المهن وليست كل المهن تصلح لجميع الناس لكن رأيت من الواجب علي ان أقول ما عندي بخصوص الفوركس لاني وانا اقرأ مشاركتك الكريمة وجدتك وكأنك تتكلم عني قبل 3 شهور مضت عندما جائني نداء المارجن كول ولله الحمد لم يتمرجن الحساب ولكن بقي فيه الشىء اليسير جدا من الرصيد واخت قرارك هذا وكنت في الصفحات الاولى من استراتيجية الدكتور جمال ممدوح وكان طرحه للموضوع باسلوب شيق شدني للقراءة اكثر وتحديدا عندما ذكر في احد مشاركاته انه الي معاه 100$ زي الي معاه 10000 او 100000$ اذا الجميع تقيد باستراتيجية صح وادارة راس مال حازمة سيصل الجميع للاهداف مع فارق الزمن والصبر للحسابات البسيطة على اي حال ومن واقع تجربتي المريرة في هذا الموضوع وسنوات ليست بالقليلة من عمري في هذا المجال علما اني عدلت ملفي الشخصي في الخبرة من خبرة اكثر من ثلاث سنوات الى (لا يوجد خبرة ) وبدأت من الصفر مع استراتيجية الدكتور جمال اكرمه الله وبالتقيد التام بالاستراتيجية والادارة الحازمة لراس المال وقلت لنفسي انا اخذت القرار بالخروج من السوق مثلك تماما وليس هناك ما اخسره وما التبس علي في استراتيجية الدكتور جمال كانت توضحه الاخت الفاضلة انصاف ولولها لما كنت نجحت في هذه الاستراتيجية حيث كانت تنادي وتنبه باستمرار لبنود الاستراتيجية بالتقيد بها كحزمة واحدة وعدم تجزئتها او اضافة اي شيء عليها منعا للتشتيت وكان تتعرض لمضايقات كثيرة من بعض الاخوة ومع ذلك استمرت في خدمة الجميع دون مقابل وهي لا ترجو الا الاجر من الله اخي الكريم كل قصدي من هذه المشاركة هو افادتك من تجربتي الشخصية وهو عندما تكون قد وصلت الى الفشل التام ثق بانك على اول بواب النجاح وما النصر الا صبر ساعة مع تمنياتي لك بالنجاح والتوفيق ولعلي قد افدتك بهذه المشاركة دمت بخير

الصورة الرمزية ahmed el deeb
    ahmed el deeb غير متواجد حالياً عضو نشيط

سلام عليكم ياجماعة الخير.. شكرا للاخوة سامو وانترداى على توصياتهم بشراء الكيبل وان شاء الله يحقق الاهداف المنتظرة.. بس انا عايز رأيكم بخصوص خبر التوظيف بغير القطاع الزراعى بعد ساعة من الان.. هوا المتوقع له سلبى يعنى فى اتجاه صعود الكيبل ان شاء الله لكن لاقدر الله فى حال صدوره عكس التوقعات فما سيكون التصرف؟ لان الخبر دا بيحرك السعر بشده زى مانتو عارفين.. ارجوا الافادة ولكم جزيل الشكر

الصورة الرمزية kamelfo
    kamelfo غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kamelfo مشاهدة المشاركة
    ممكن الاخت انصاف وتشرحي لنا نقطتين في ما تفضلتي ..وهما سلوك الستوك والدور الفايبو وقدرتها في التعامل مع السعر والسلوك السعري
    اخت انصاف انا انتظر ردك

الصورة الرمزية hz_tl
    hz_tl غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    هل يوجد اليوم اي اخبار
    وما مدي تاثيرها علي اليورو دولار والباوند دولار
    وجزاكم الله خيرا

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17