صفحة 1183 من 2200 الأولىالأولى ... 183683108311331173117711781179118011811182118311841185118611871188118911931233128316832183 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 17,731 إلى 17,745 من 32997

الموضوع: ... خبرتى ...

الصورة الرمزية noha elahwany
    noha elahwany غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

جزاكى الله كل خير يا استاذه انصاف على هذا الرد الرائع الا سنه نبينا اشرف خلق الله وربنا ينتقم من كل انسان يتفوه باى كلمه او لفظ يسئ لاسلامنا العظيم

الصورة الرمزية maxmous
    maxmous غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة methaq مشاهدة المشاركة
    اذا كان احد عنده شجاعه كافيه ويدعى انه يكسب فسنقول له الميه تكذب الغطاس افتح حساب ديمو وورينا من فين دخلت ومن وين عززت ومن وين جنيت ربحك ولك الاجر على مساعدة اخوانك
    بص يا سيدى ..
    اولا فى موضوع ان فيه ناس كسبت دى انا متاكد ان فيه ناس كسبت وعملت ارباح كويسه ....وانا واحد منهم ....الحمد لله " بس لااسف انا مش كنت بدخل المنتدى كتير نظرا لظروف الشغل والفوركس
    تانى حاجه طريقه كلامك واللى فيها تهكم دى ملهاش لزمه لسبب بسيط ...لو شايف ان الموضوع مش بيكسبك وانته مش فاهمه فيه الف طريقه تانيه ممكن تتعلماه
    تالته حاجه ودى الاهم .....انى متوقع انك مستنى حد ينزل حساب ديمو علشان تشوفه التوصيات او العمليات اللى بيحطها .....وتدخل انته وراه ... ودا مكنش هدف الدكتور من الاول ...
    لان الموضوع من الاول كان تعمليى بحت والحمد لله الدفعه القديمه كلها اللى عصرت الموضوع فهمت الدكتور عاوز يوصلنا ايه ...
    وعلشان برضو اطمنك ......انا الحمد لله عامل فى شهر من 20/7/2011 الى 19/8/20101 985 $ من اصل الحساب وهو 2240$

وشغلى كان 85% من طريقة الدكتور جمال منها اختراق القنوات والرينج .......15% طرق تانيه وعمله اخرى
    وعلى فكره برضو شغلى كان بيعتمد بنسبه كبيره على الباوند ممكن كنت بدخل على اليورو لو لقيت فرصه شبه مؤكده والمجنون كذلك
    بس نرجع ونقول انك لو طبقت كلام الدكتور صح وادره راس مال صح ان شاء الله هتشوف خير كتير قدامك ..

وفى الاخر انا بعتذر للدكتور جمال انى مكنتش بتابع الموضوع فى المنتدى هنا او المنتدى الخاص بيه
    "" اللى عاوز كشف الحساب علشان يتاكد من كلامى ....يبعتلى وانا ابعتهولك على الخاص .........ومن غير ما امسح ولا اشخبط ولا اي حاجه

الصورة الرمزية د/مصطفى
    د/مصطفى غير متواجد حالياً عضو نشيط

good trade on gbp/usd from 502

الصورة الرمزية مصطفى خالد
    مصطفى خالد غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxmous مشاهدة المشاركة
    بص يا سيدى ..
    اولا فى موضوع ان فيه ناس كسبت دى انا متاكد ان فيه ناس كسبت وعملت ارباح كويسه ....وانا واحد منهم ....الحمد لله " بس لااسف انا مش كنت بدخل المنتدى كتير نظرا لظروف الشغل والفوركس
    تانى حاجه طريقه كلامك واللى فيها تهكم دى ملهاش لزمه لسبب بسيط ...لو شايف ان الموضوع مش بيكسبك وانته مش فاهمه فيه الف طريقه تانيه ممكن تتعلماه
    تالته حاجه ودى الاهم .....انى متوقع انك مستنى حد ينزل حساب ديمو علشان تشوفه التوصيات او العمليات اللى بيحطها .....وتدخل انته وراه ... ودا مكنش هدف الدكتور من الاول ...
    لان الموضوع من الاول كان تعمليى بحت والحمد لله الدفعه القديمه كلها اللى عصرت الموضوع فهمت الدكتور عاوز يوصلنا ايه ...
    وعلشان برضو اطمنك ......انا الحمد لله عامل فى شهر من 20/7/2011 الى 19/8/20101 985 $ من اصل الحساب وهو 2240$

وشغلى كان 85% من طريقة الدكتور جمال منها اختراق القنوات والرينج .......15% طرق تانيه وعمله اخرى
    وعلى فكره برضو شغلى كان بيعتمد بنسبه كبيره على الباوند ممكن كنت بدخل على اليورو لو لقيت فرصه شبه مؤكده والمجنون كذلك
    بس نرجع ونقول انك لو طبقت كلام الدكتور صح وادره راس مال صح ان شاء الله هتشوف خير كتير قدامك ..

وفى الاخر انا بعتذر للدكتور جمال انى مكنتش بتابع الموضوع فى المنتدى هنا او المنتدى الخاص بيه
    "" اللى عاوز كشف الحساب علشان يتاكد من كلامى ....يبعتلى وانا ابعتهولك على الخاص .........ومن غير ما امسح ولا اشخبط ولا اي حاجه
    ابسط دليل على نجاح الطريقه هو ان دكتور جمال شغال بيها
    توقيع العضو
    409068

الصورة الرمزية ensaf
    ensaf غير متواجد حالياً مـتداول ذهـبي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxmous مشاهدة المشاركة
    بص يا سيدى ..

تحية طيبة
    اخى الكريم maxmous

الموضوع زاد نور برجعتك اليه
    الف مبرووووك
    على الأرباح ونرجو الله ان يطرح لك فيها البركة
    وتصرفها فى سعادة وخير
    ويارب كل المشاركين يصلوا الى هذه المرتبة فى الفهم والتعامل مع هذه الاستراتيجية

توقيع العضو
    (( ولسوف يعطيك ربك فترضى ))
    خبرة 13 عام - محترف التحليل الفنى للعملات الأجنبية (فوركس)

الصورة الرمزية شـــروق
    شـــروق غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

أخت أنصاف اتحفينا بوضع القنوات الآن

الصورة الرمزية افندينا
    افندينا غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

عَنِ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا قَالَ: أَخَذَ رَسُولُ اللهِ صلى الله عليه وسلم بِمنْكبيَّ فَقَالَ: (كُنْ فِي الدُّنْيَا كَأَنَّكَ غَرِيْبٌ أَوْ عَابِرُ سَبِيْلٍ) وَكَانَ ابْنُ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا يَقُوْلُ: إِذَا أَمْسَيْتَ فَلا تَنْتَظِرِ الصَّبَاحَ، وَإِذَا أَصْبَحْتَ فَلا تَنْتَظِرِ المَسَاءَ. وَخُذْ مِنْ صِحَّتِكَ لِمَرَضِكَ، وَمِنْ حَيَاتِكَ لمَوْتِكَ.[274]رواه البخاري.
    من فوائد هذا الحديث:

.1التزهيد في الدنيا وأن لايتخذها الإنسان دار إقامة، لقوله: "كُنْ فِي الدُّنْيَا كَأَنَّكَ غَرِيْبٌ أَوْ عَابِرُ سَبِيْلٍ".

.2 حسن تعليم النبي صلى الله عليه وسلم بضرب الأمثال المقنعة، لأنه لو قال: ازهد في الدنيا ولاتركن إليها وما أشبه ذلك لم يفد هذا مثل ما أفاد قوله: "كُنْ فِي الدُّنْيَا كَأَنَّكَ غَريْبٌ أَوْ عَابِرُ سَبِيْلٍ".

.3 فعل ما يكون سبباً لانتباه المخاطب وحضور قلبه، لقوله: "أَخَذَ بِمنْكَبَيَّ" ، ونظير ذلك: أن النبي صلى الله عليه وسلم لما علَّمَ ابن مسعود رضي الله عنه التشهد أمسك كفه وجعله بين كفيه[275] حتى ينتبه.

.4 أنه ينبغي للعاقل مادام باقياً والصحة متوفرة أن يحرص على العمل قبل أن يموت فينقطع عمله.

الصورة الرمزية ensaf

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ma7mod3 مشاهدة المشاركة
    بسم الله الرحمن الرحيم تحليلي للباوند 18-8
    الدايلي :- السعر كسر القناتين لاعلى واغلق داخل الحمراء لذلك يوجد 2 سيناريو الاول
    1- الصعود بهدف منتصف الحمرا
    2- اعادة اختبار مستوى الكسر اللي هو حد الحمرا السفلي
    الاربع ساعات :- كاسر قناتين لاعلى وطاير يوجد ايضا 2 سيناريو
    1- مواصله الصعود لاعلى
    2- الهبوط بهدف اخذ عزم ثم الصعود مرة اخري

الساعه محطة المراقبة
    القنوات شبه متطابقة
    اذا كسر حد القناة الحمرا والفايبو البرتقالي ندخل بيع بلوت صغير لاننا ضد الاتجاه ثم اذا واصل الهبوط وكسر القناة الاخرى والفايبو نكمل للرينج ان شاء الله
    ام السيناريو الاخر هو الارتداد من احد هذه الدعوم القوية اللي هما حد القناة والفايبو لاخذ عزم للصعود لاعلى بهدف الحد العلوي للحمرا
    ارجو الاخت انصاف توضيح ما فاتني
    تحية طيبة
    تحليل جيد
    وقد حق ال 30 نقطة من البيع
    مع ملاحظة ان الساعة عليها نموذج بيع هدفه 61%
    والله اعلم
    توقيع العضو

الصورة الرمزية ensaf

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افندينا مشاهدة المشاركة
    عَنِ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا قَالَ: أَخَذَ رَسُولُ اللهِ صلى الله عليه وسلم بِمنْكبيَّ فَقَالَ: (كُنْ فِي الدُّنْيَا كَأَنَّكَ غَرِيْبٌ أَوْ عَابِرُ سَبِيْلٍ) وَكَانَ ابْنُ عُمَرَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُمَا يَقُوْلُ: إِذَا أَمْسَيْتَ فَلا تَنْتَظِرِ الصَّبَاحَ، وَإِذَا أَصْبَحْتَ فَلا تَنْتَظِرِ المَسَاءَ. وَخُذْ مِنْ صِحَّتِكَ لِمَرَضِكَ، وَمِنْ حَيَاتِكَ لمَوْتِكَ.[274]رواه البخاري.
    من فوائد هذا الحديث:

.1التزهيد في الدنيا وأن لايتخذها الإنسان دار إقامة، لقوله: "كُنْ فِي الدُّنْيَا كَأَنَّكَ غَرِيْبٌ أَوْ عَابِرُ سَبِيْلٍ".

.2 حسن تعليم النبي صلى الله عليه وسلم بضرب الأمثال المقنعة، لأنه لو قال: ازهد في الدنيا ولاتركن إليها وما أشبه ذلك لم يفد هذا مثل ما أفاد قوله: "كُنْ فِي الدُّنْيَا كَأَنَّكَ غَريْبٌ أَوْ عَابِرُ سَبِيْلٍ".

.3 فعل ما يكون سبباً لانتباه المخاطب وحضور قلبه، لقوله: "أَخَذَ بِمنْكَبَيَّ" ، ونظير ذلك: أن النبي صلى الله عليه وسلم لما علَّمَ ابن مسعود رضي الله عنه التشهد أمسك كفه وجعله بين كفيه[275] حتى ينتبه.

.4 أنه ينبغي للعاقل مادام باقياً والصحة متوفرة أن يحرص على العمل قبل أن يموت فينقطع عمله.
    تحية طيبة
    مشكور وجزاك الله كل خير
    توقيع العضو

الصورة الرمزية methaq
    methaq غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى خالد مشاهدة المشاركة

ابسط دليل على نجاح الطريقه هو ان دكتور جمال شغال بيها
    فعلا لان الباوند دولار عند الدكتور يختلف عن الباوند دولار عن بقية خلق الله

الصورة الرمزية noha elahwany
    noha elahwany غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

هل ننتظر كسر الفابيو على الساعه للباوند لندخل بيع ام ندخل الان فى حين ان شمعه الاربع ساعات لم تغلق بعد

الصورة الرمزية ensaf

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noha elahwany مشاهدة المشاركة
    هل ننتظر كسر الفابيو على الساعه للباوند لندخل بيع ام ندخل الان فى حين ان شمعه الاربع ساعات لم تغلق بعد
    تحية طيبة
    لم اخرج من البيع الأول
    يمكن الدخول الان الى الفايبو 61%
    توقيع العضو

الصورة الرمزية maxmous

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noha elahwany مشاهدة المشاركة
    استنى علشان ممكن يرتد من 6473

ادخلى بعد كسر الفايبو اضمن بس بتارجت ميزدش عن 30
    واستنى راى الخبراء برضو

الصورة الرمزية a.haider
    a.haider غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

فايبو 61 % عند 1.6497
    اعتقد انك قصدك فايبو 38 يا اخت انصاف

انا برشح سناريو الصعود

الصورة الرمزية maxmous

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a.haider مشاهدة المشاركة
    فايبو 61 % عند 1.6497
    اعتقد انك قصدك فايبو 38 يا اخت انصاف

انا برشح سناريو الصعود
    طيب ممكن نعمل فايبو كدا على شارت ال 4 ساعات
    هتلاقى ان 1.6473 خط الصفر هناك اعتقد انو منها هيبتدى صعود مع الاتجاه العام بتاعو
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة 111.JPG‏  
    آخر تعديل بواسطة maxmous ، 18-08-2011 الساعة 02:44 PM

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17