ازيك اخوى عامل ايه
موضوع باقى يوم الاتنين معلش نسيت معاك بس تصدق الخوف دلوقتى انه يقفل شهرى فوق ال 4280
فى تلميحات او اشاعات ان فى تلميح عن تيسير كمى تالت للفيدرالى وده معناه ان احتمال كبير يوم الاتنين تشوف اليورو فى المناطق دى خلينا نشوف اخوى القمه الاوربيه طلعت بنتائج مبهرررره تفوق النتائج الى طلعت يوم ماسجل لو تاريخى وكسر ال 20 وطلع منها لل 52
النتائج الى طلعت من يومين اقوى من النتائج الى كانت وقت اللو التاريخى فربنا يستر
وعلى العموم يوم الاتنين لو فيه جديد ف الاسعار هيتم التحديث بسيطه ياباشا
تسلم على لفت الانتباه معلش ممكن ننساه شارت الشهرى وفي شارتين للويكلى والديلى ههههههههه

