صباح الخير والنور والسرور حي الله اخوي ابو ادم ازيك ان شاء الله كويس ومرتاح
يا سيدي معاهم خليهم يتحركو اول 50 بيب وأدي 40 بيب لينا يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم اصبحنا واصبح الملك لله :icon31:
Printable View
هلا بالشباب
ابو ادم
نقدر نقول مبروك
لان حد علمي انك مشتري الباوند ين
مناطق 1.4250 الى 1.4300
بنتضر يوصل لها
والاغلاق الشهري راح يكون له دور في الحركه القادمة
ابو ادم شلك ما زلت متمسك في البيع ؟
على العموم
بنتضره لين يختبر لتراند الهابط
صباح الفل
ازيك ياصحبى
اه الحمد لله تلت شهور مستنيهم يبقو قد كلمتهم واخير طلعت الحمد لله ربنا يخليك
صباح الفل ياصحبى
لا طلعت انا بالمناطق دى زى مااكلمنا يوم الجمعه انه هيرجع تانى لل 3970 الحمد لله وبداءت اشترى بس كميات قليله
خد بالك سبب النزول ده تدخل اليابان رفع الدولار كدولار ين
وكاملاذ امن بعد تخلى الين عنها
اوامري المعلقة لهذا اليوم شراء من 1.3970 تبريد من 1.3920 والهدف 1.4085
الحمد لله انك ارتحت من الين
انا اغلقت العقود البيع
ولله الحمد
حالياً انا في مدرجات الجمهور
اذا حصلت فرصه راح ادخلها
شرينا الباوند من تحت والله يسهل الامر للباوند واليورو في العوده لفووووووووووق
اليورو لم يستطع الإغلاق تحت الدعم عند 1.3975 وهذه بوادر للصعود
لكن الديفرجنس على اليومي يقلق خصوصا عند إعادة الاختبار
مساء الخير
نزل اليورو لمناطق ال 4000-3970 كما بالمشاركه وصراحه انا اشتريت منها وطلعت من البيع الى عندى
طبعا تدخل اليابان كان ليه اثر على الحركه انهارده خلينا نشوف الاغلاق الشهرى تحت مستويات ال دى مقلق شويه بس نشوف
هل التدخل اليابانى هيستمر وله هيبقا زى المره الى فاتت ويوم الاربع تقريبا فى فايده واجتماع فيدرالى على الدولار نشوف ان شاء الله
انا قبل قليل داخل شراء باليورو وهذا توقعي لحركة اليورو بلايام القادمه :013:
داخل شراء من الضلع B والهدف الضلع C الذي مازال يتشكل للنموذج الصاعد
او داخل بالضلع A والهدف الضلع C للنموذج الهابط
انا حتريث شوي سواء بيع ولا شراء
ابو آدم
فاكر حلمي الوردي ع الين 118
ماعرفشي ليه عندي احساس انه حيتحقق ههه
اللي حصل النهارده من المركزي الياباني تكه خفيفه
نتابع ونشوف المفاجأه الكبرى
من المركزي الياباني :boxing:
كله يربط الاحزمه :0016:
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=MVFj-_SDIHEDONE
HAVE A NICE EVENING LADIES & GENTLEMEN :icon31:
اهلا اختى ازيك
قلت هلاقيكى اول واحده امبارح بعد التدخل بس شكلك كنتى نايمه زى وصحونى على الخبر انتى من زملاء الكفاح والصبر والنظال مع الين ^_*
فاكره انتى يوم قلت اليورو ين لل 111.00 وجيتى تقولى لا احنا اتفقنا على ال 118 ههههههههه
بس خدى بالك اليابان تعمل زى اخر مره وتلعب بالسوق على العموم انا معنديش ين خلاص لازم ارتاح منه شويه على فكره اغلاق اليورو الشهرى تحت الترند الشهرى اغلاق مش مريح ربنا يستر