انا استغربت خروجك من الشراء دلوقت ده لسه بدرى اوى وهتشوف 1100 قريب باءذن الله
لكنى مش بحب اتدخل فى خصوصيات حد .. معلش قدر الله وماشاء فعل لعله خير
Printable View
حبيبى والله ان شاء الله خير ياباشا وبالتوفيق دايما يارب
مساء الفل ياصحبى
وحشنى والله
فعلا الداو والاويل والحاجات دى مابترحم ربنا يكرمه ان شاء الله ويكرمنا جميعا ياصحبى
حبيبى والله ومبروك عليك شغلك الفتره الى فاتت
ومعلش نصيبك كدا فى الصفقات الى اتقفلت
على العموم واخد بالك من 1040
انا مش عارف انت اشتريت منين دلوقتى بس حاول ماتتقل لان لو فضل المنطقه صامده اتوقع ليه زياره لل 0950-0920 ياخد عزم ويطلع بقا
والله اعلى واعلم
حبيبى ياصحبى مبروك عليك
ومنور الورشه انت والشباب
سبحان الله
رب ضارة نافعه
عندما اشاهد السعر الحالي 855
اجد ان خروجي من 980 اللي كان مش عاجبني هو احسن تصرف وكان خروج في الوقت المناسب فعلا
الان ارى ان السعر الحالي مناسب جدا للشراء
شرط عدم اغلاق يومي اسفل 840
بالنسبه لي ضاعفت عدد عقود الشراء
مراكز الشراء لدي 1.1020 و 1.0930 و 1.0855
والله ولي التوفيق
بالتوفيق للجميع
واشكر الاخ ابو ادم والاخ محمد على اهتمامهم بموضوع اغلاق الصفقات
هناك صاروخ ارض جو يستعد للانطلاق ان شاء الله
إيران تحرك سفنها بإتجاه مضيق باب المندب وحاملة طائرات أمريكية تعبر قناة السويس
عاوزين حد من الأخوة اللى بيفهموا في التحليل الأساسي مشكورا يقولنا هو شايف الخبر دا إزاى ؟
شكرا
السلام عليكم
أخواني السعر الحالي مناسب جدا لشراء اليورو بهدف قبل اغلاق الاسبوغ 1.1100
الشراء من السعر الحالي
1.0780
الاستوب 1.0747
بالتوفيق لنا جميعا
صبرا جميلا والله المستعان
ربنا يستر كسر ال 1.0850 قالقني بصراحة
من قال ان غلطة الشاطر ب1000
فقد صدق
وانا غلطتي للان ب 3 اضعاف ال 1000 الى الان
افرجها من عندك يا رب
الله يفرجها عليك والصبر مفتاح الفرج
المره دي شمهروش لعب عليكم
يله معوضين خير
والحقيقه اليورو هو الزوج الذي لايمكن التنبؤ بما سيفعله
آمال الحاج محمد فينه :(
اللي عاوز يمزمز كم نقطه ع الماشي :)
بيع الان من 10666 والهدف 1.0644