وعليكم السلام ورحمه الله
حبيبى ياصحبى والله
منورنا ياغالى
ولا يهمك ياباشا الورشه ورشتك تفضل باى وقت
ربنا يكرمك ويفك ضقتك يارب والجميع ان شاء الله
Printable View
أظن ان اليورو اكتفى ب 1.253 كهاي لليوم .ممكن نشوف هبوط بالساعات الباقية في اليوم
اليورو صار صعب المنال جدا صعب تربح منه شئ شكله مراقب جيدا
السلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته :)
اخيرا تحرك اليورو
خرجت من احد عقود الشراء اللي عندي اللي كان عند 1.2510 عند 1.2554 بربح 44نقطه ولله الحمد
يا مسهل يا رب
خرجت ايضا من العقد اللي كان عند 1.2453 عند 1.2547
ولله الحمد بربح 93 نقطه
^
مساء الفل شباب
منورين
ومبروك حبيبى fx bmw
ان شاء الله خير واتمنى يوصل لل 2660 قبل رغى دراجى
المهم الحفاظ على 2480-2440 كما بالمشاركه الاصليه
السعر شكله في حالة ارتداد للصعود
السلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته
طبعا نظرتي كانت شهرية بالوصول الئ 1.2250 ان شاء الله لكن حاليا هذا هو التحليل
الملف المرفق 421759
تقبلوا خالص تحياتي وتقديري :)
السلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته
الستوب لوز لشراء اليورودولار ضرب نراقب كيف البيانات الامريكية اليوم
تقبلوا خالص تحياتي وتقديري
السلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته :)