مساء الفل شباب
منورين وجمعه مباركه ان شاء الله
وصل الاخ ده لل 2370 ودى اخر نقطه بالنسبه ليا كدعم بعد كدا مش هيلاقى غير 2290-2220
ان شاء الله يحافظ على الللو الى عامله
انهارده وظايف هتفرق فى السوق جامد المتوقع سلبى بس كل الكلام انها هتطلع ايجابي !
على العموم ربنا يكرم

