الف مبرك حبيبى
وكل سنه وانت طيب
خير اختى
وزى ماانتى قلتى مش هيستنا حد لوخد قرار واهو عن نفسى بقاوح معاه منتظر اللحظه
ربنا يسهل
حبيبى والله
وانت بصحه وسلامه وكل احبابك بخير ياغالى
تسلم ياغالى
Printable View
الف مبرك حبيبى
وكل سنه وانت طيب
خير اختى
وزى ماانتى قلتى مش هيستنا حد لوخد قرار واهو عن نفسى بقاوح معاه منتظر اللحظه
ربنا يسهل
حبيبى والله
وانت بصحه وسلامه وكل احبابك بخير ياغالى
تسلم ياغالى
شوفو المنظر الجميل انهارده
الملف المرفق 419155
اللهم انصر الاسلام والمسلمين
كل عام و انتم بخير اصدقائي و تمنياتي لكم بعيد سعيد
مع تحياتي
السلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته
كل عام وانتم بالف خير وعساكم من عواده
الاخ ابو ادم والاخوة الاعزاء عيدكم سعيد يا رب وان شا ءالله ربي يرزقنا الحج السنة القادمة
السلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته :)
كل عام وانتم بخير ... مارايكم بالوقت المناسب لفك الهيدج لليورو... حيث انني انوي فك الهيدج مع بداية السوق ... بالاسفل شارت شهري
كل عام و الجميع بخير و ابو ادم الغالى بالتحديد
اعتقد اليورو كفاية علية كد و ممكن نشوف صعود بقا من الاسبوع الجى سخصيا اشتريت قبل الاغلاق و لكن لا يمنع ان ينزل ل 1.2450 و يصعد
منتظر رايك يا ابو ادم و كل سنة و انت طيب
السلام عليكم ورحمة الله
كل عام وانتم بخير جميعا
وتحياتي لاستاذنا الغالي ابو ادم
الاخوه الاعزاء كل هام و انتم بخير
اليورو الان نزل الى 1.25 و حسب الطريقه الان هو الى صعود الى منطقة 1.27 يعنى حوالى ٢٠٠ نقطه و منها الى ارض اللى يروح ما يرجعش 1.17 و خلوا بالكم من سرعة الحركه
حبيبى وانت بصحه وسلامه
عيد سعيد عليك وعلى كل احبابك يارب
وعليكم السلام ورحمه الله
اجمعين يارب اللهم امين
كل سنه وانت طيب ياصحبى ربنا يكرمك يارب
تحياتى حبيبى
وانت بصحه وسلامه
والله ياغالى فى تشبع غير طبيعى لكن البيانات الاخباريه بتضغط اكتر
انا دلوقتى منتظر اى شى ايجابى على اليورو او سلبى على الدولار او تدخل مركزى لبيع الدولار وشراء اليورو وده المتوقع
لكن دراجى مصمم يضعفه يوم الاربع تقريبا فى فيدرالى
حبيبى والله
وانت بصحه وسلامه وكل احبابك بخير ياغالى
تسلم والله
والله زى ماانت شايف بيموت طول الاسبوع وبساعه يتحرك بسبب ضعف البيانات عليه او ايجابيه الدولار
يعنى المناطق الى احنا عليها لحد 124.40 هى الدعوم الى بعد كدا بس لازم عزم قوى وشى ايجابى قوى عليه علشان يطلع بقوه
بالنسبه ليا عندى شراء من فوق ومن هنا وفى النص وبدور على الشراء فى الدعوم علشان كدا مستمر بالشراء ومنتظر منطقه ال 3240 وهخلص منه ان شاء الله
وعليكم السلام ورحمه الله
وانت بصحه وسلامه ياصديقى
ربنا يخليك ياباشا ويديم المحبه
اهلا يادكتور وانت طيب وبصحه وسعاده ياباشا
ربنا يوفقك ان شاء الله
ان شاء الله خير ياغالى
دعاء دخول السوق
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : « من دخل السوق فقال: "لا إله
إلا الله وحده لا شريك له، له الملك وله الحمد يحيي ويميت وهو حي لا يموت بيده
الخير وهو على كل شيء قدير" كتب الله له ألف ألف حسنة ومحا عنه ألف ألف سيئة
ورفع له ألف الف درجة » وفي رواية: « وبنى له بيتا في الجنة » [ رواه الإمام أحمد
والترمذي وابن ماجه والحاكم عن ابن عمر].
ـ بسم الله،
اللهم إني أسألك خير هذه السوق، وخير ما فيها، وأعوذ بك من شرها وشر ما فيها، اللهم
إني أعوذ بك أن أصيب بها يميناً فاجرةً، أو صفقة خاسرة".
,
اسبوع موفق ان شاء الله
ان شاء الله أسبوع موفق للجميع
وكل عام وانتم بخير _ يابوآدم*_^
بخصوص نظرتي لليورو على المدى المتوسط
اعتقد للشراء من 1.2488 و 1.2420 بهدف 1.2900
يلغي ذلك في حال اغلاق اسبوعي اقل من 1.2420
eurchf 2127
مشكورين بارك الله بكم