اه بالنسبة لأى اخبار النهاردة او الفترة الجاية باءذن الله سواء كانت ايجابية للدولار
او سلبية لليورو مش هتغير من الامر الواقع الجديد حاجة ان شاء الله
حتى لو دراجى طلع وعرض هدومه فى مزاد علنى :0016:
Printable View
لا طبعا" لسه ما فكتش حاجه ...مستنيه شويه علشان بصراحه انا اهم درس استفدته انه ما أدخلش عكس الترند الاساسي
حصلت معايا مع الدولار ين واليورو ين السنه اللي فاتت وخسروني ....والسنه دي اليورو دولار ....مع ان اللي صفقاته مع الترند
حاطط رجل على رجل وبيلم الارباح ...حتى لما بيعكس عليهم 300 نقطه بيرجع لهم تاني وصفقاتهم تتقفل بمكسب
فانا الحقيقه لسه شايفه ناس بتتكلم في ارقام تحت ....وان لو فيه تصحيح هيكون 200 او حتى 300 ويرجع تاني
فمش عاوزه امشي عكس الاتجاه ...لكن في نفس الوقت الحقيقه ارقام مغريه ...وايدي بتأكلني
اه تمام اصل اخر كلامنا يا امبارح بعد مشاركتى فهمت منك انك لسه شايف تحت
ياله ربنا يكرم
اهلا اختى ان شاء الله خير
مناطق الى عملها تحت مغريه طبعا وفنيا ارقام دعوم
طبعا لو طلع تصريح من الاخ دراجى و الاخت يلين مش هيشفوها
بس على الاقل تغريكى المناطق انك تفكى وتحولى لشراء حتى لو على بسيط ممكن نشوف ال 10 على المدى القريب ان شاء الله
https://forum.arabictrader.com/t1089...ml#post2923574
والله اعلى واعلم
اولا اهم 3 اسئلة عشان تريحى دماغك وبالك يستريح
1 - تحديد الاتجاه
2 - نقطة الدخول لأن مينفعش الدخول من اى حتة كده وخلاص
3 - الهدف بتاعك فين
ثانيا متابعة ناس كتير مش هتسبب غير لخبطة وتوتر لأن كل واحد ليه رأى عكس التانى
ثالثا انتى بقيتى طماعة خالص عاوزة سوينج 500 - 1000 بيب على طول كده :0016:
غريب هذا الزوج
عاد ليرتفع :(
اللى ربنا يكرمه ويدخل من مكان كويس يلبد فى الذرة وميتنططش كتير :0016:
احسن موضوع الدخول ده هو اهم حاجة فى الشغل عشان الراحة النفسية