كتالونيا في اسبانيا تعلن رسمياً الان انها ستعقد استفتاء على الاستقلال عن اسبانيا يوم 9 نوفمبر المقبل
وماله مش عيب
Printable View
كتالونيا في اسبانيا تعلن رسمياً الان انها ستعقد استفتاء على الاستقلال عن اسبانيا يوم 9 نوفمبر المقبل
وماله مش عيب
الملف المرفق 419142
اليورو ناوى على هبوط كبير لتحت
إيه العيدية دي يا أخت سارة :doh:
في مشاركة ليا في الموضوع ده قبل كسر 2817 وقلت لو كسرها يبقى اليورو ناوي على كسر قاع 2010
لكن بدري والله اعلى وأعلم :asvc: ,, دلوقتي إن شاء الله في تصحيحات لابد منها وربنا يخرج الكل على خير
تحياتي
هو ده الى بقوله مفيش اى حركه طول الاسبوع والخبر المهم بتاع الاسبوع نلاقى شمعه كدا
لو السوق محترم الفنى الفتره دى كان نزل من غير الخبر لو عايز ينزل
اليورو فرنك تانى 2100
نزل ماشي لكن ما صحح وخاصة عند كسر 1.2800 او حتى للو لعام 2012 فااجدر بعد الكسر لو محترم الفني او اي شيء زي زمان كان طلع الى 1.2830 ومنا نزل كان شوي اتقبلناها ام هبوط مستمر من 1.2858 الى الان على فرض انه كان مصحح شوية فوق قبل الزلحطة
كل عام وانتم بخير واخص بالذكر الاخ العزيز ابو ادم