رد: GBP...GBP...GBP...usd
اناعززت البيع والاتكال على الله
شكرا على التحليل
رد: GBP...GBP...GBP...usd
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cache cache
اناعززت البيع والاتكال على الله
شكرا على التحليل
ولا تتنازل عن 5867
رد: GBP...GBP...GBP...usd
اقصى ارتفاع وين ممكن يحصل استاذ؟
حتى اعمل حساب المارجن
مع الشكر
رد: GBP...GBP...GBP...usd
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cache cache
اقصى ارتفاع وين ممكن يحصل استاذ؟
حتى اعمل حساب المارجن
مع الشكر
الهاي 6049 وهي مقاومة وتم ضربها في بداية الساعة الحالية انا بكل امانة غير متوقع له ان يخترق 6049 وتعتبر 6049 لي كهاي ليوم الجمعة . والاستب يكون فوق 6065 ولست من مؤيدي وضع الاستب لانه نزول وكلا يضع احتياطا 50نقطة فقط للامان .
رد: GBP...GBP...GBP...usd
امامه مقاومتين وهي 6049 و 6051 ومن ثم يبدأ في ضرب الدعوم تدريجيا مع الارتداد وهما 6029 و 6025 الي الان ........والاخير 5867 .
رد: GBP...GBP...GBP...usd
يلاحظ الان تم كسر 6041 وهو الان يتجه الي الدعمين 6025 و 6029 اولا
رد: GBP...GBP...GBP...usd
عند ضرب 6029 و 6025 تستطيع الشراء بهدف 10-15 ن فقط لانه حيرد وان كسر 6025 فلن يذهب بعيدا عنها . بشرط تشتري وتخرج قبل اغلاق الساعة الحالية , لانها عملية ارتدادية وهي مخالفة للسوق .
رد: GBP...GBP...GBP...usd
إغلاق الساعة الحالية تحت 6025 فالساعة القادمة نزول جميل
اغلق فوق 6029 طلوع تصحيحي ممكن الي 6045
رد: GBP...GBP...GBP...usd
اغلقت الساعة 6023 الان يختبر الدعم 6025 و 6029 وفي انتظار كسر 6016 للهرولة .
رد: GBP...GBP...GBP...usd
ايه الاخبار السعر راجع اوي 6035
رد: GBP...GBP...GBP...usd
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xrayan2
ايه الاخبار السعر راجع اوي 6035
الاخبار في توقيعك الحلو
رد: GBP...GBP...GBP...usd
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متاجر ذهبي
الاخبار في توقيعك الحلو
مش فاهم انت عامل مقاطعه ولا ايه اعتبرني سهران معاك ضيف يعني واكرام الضيف واجب ولا انت بخيل هههههههههههههههههههههههه
رد: GBP...GBP...GBP...usd
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xrayan2
مش فاهم انت عامل مقاطعه ولا ايه اعتبرني سهران معاك ضيف يعني واكرام الضيف واجب ولا انت بخيل هههههههههههههههههههههههه
اعمل مقاطعة عليك انت
شفيق ياراجل
عايز تفطر ايه
فول وطعمية ولا لحمة ولا فسيخ ولا ايه انت عايز ايه يابرعي
رد: GBP...GBP...GBP...usd
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متاجر ذهبي
اعمل مقاطعة عليك انت
شفيق ياراجل
عايز تفطر ايه
فول وطعمية ولا لحمة ولا فسيخ ولا ايه انت عايز ايه يابرعي
شكرا علي زوقك يا استاذ
عليكم السلام
رد: GBP...GBP...GBP...usd
الصلاة ومنها الي النوم ومن ثم انتظار 5867