ههههههه مش فاهم برضو ، بص روح نام يا اورفنت عشان انتا شكلك عمال تشتمنى فى سرك انى سهرتك ، انا اصلا هعقد اجرب لحد مشوف اخرتها مع الشركة دى ، تصبح على خير ، والرجالة الى سهرانة معانا ياربت لما حاجة تقرب من التفعيل يكتبوا عشان نصحصح بعض هههه سلام
Printable View
ههههههه مش فاهم برضو ، بص روح نام يا اورفنت عشان انتا شكلك عمال تشتمنى فى سرك انى سهرتك ، انا اصلا هعقد اجرب لحد مشوف اخرتها مع الشركة دى ، تصبح على خير ، والرجالة الى سهرانة معانا ياربت لما حاجة تقرب من التفعيل يكتبوا عشان نصحصح بعض هههه سلام
0bid شكرا يباشا لاهتمامك ، انا هعمل كدة وجرب انهاردة يورو رن بالديمو طول اليوم وزى منا قلت لما هعمل بيع هختار stop ، ولما هجى اشترى هختار limit وطبعا هنعتمد فى القمة والقاع على شارت fxcm لان عندى بيفرق 1 او 2 كمان هههههه ،
تمام قوى لحد كدة ، طيب بقى فى حالة الاستوب 20 والهدف 30 بتعمل اية ؟
الاستوب 20 كما هي واقرب 10 كلما ارتفع السعر 10 نقاط واحط الاستوب عند نقطة الدخول عندما يتحرك السعر 20 نقطة ولا احرك الاستوب حتى يحقق الهدف 30 على حسب الطريقة الاولى لكن عن نفسي بعض الاحيان اخلي الهدف 27 لما يكون عقد كبير لكن في كل الاحوال اراقب السعر واحاول احافظ على اكبر قدر ممكن من الربح يعني المرونة لازمة للخروج باكبر ربح ممكن من الصفقة
اقترب الفرنك من التفعيل
الف شكر يرجالة الفرنك اتفعل
لا الفرنك نازل لا تدخلو لان اغلق خمس دقائق تحت
خلاص طفيت ونمت فوق الكيبورد اروح انام وتصبحون على خير
وانت من اهل الخير
تفعل الاسترالي شراء
للاسف اتفعل عندى الفرنك ومخدتش بالى من 5 دقايق ربنا يستر
تصبح على خير يباشا
وانت من اهل الخير
صبحنا و صبح الملك لله بسم الله الرحمن الرحيم
يا رزاق .
رن يورو رن بس راحت علينا ...
حققت 17 نقطة حتى الان