النتائج 1 إلى 11 من 11
    الصورة الرمزية elogail
    elogail غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي المشكلة مش فى شركة الوساطة يا بشر

السلام عليكم

يمكن دى اول مشاركه ليا في المنتدى رغم انى بقالى سنين متابعه وشغال بحسابي معاه

ولفت انتباهى ان الناس كلها خلاص بقت كل مشكلتها شركة الوساطه والبرامج والكلام اللي زهقني من متابعة المنتدى ده

لو تابعتوا المنتدى ده زمان كنتوا شفتوا الخبراء اللي بجد ايام ما كنا بنشوف تحليلات وتوصيات وارباح لكن للاسف معظمهم او كلهم بطلوا يكتبوا من كتر المواضيع اللي مالهاش لازمة اللي بقت موجودة والناس اللى بقى كل همها تدور على شركة وساطة وتقلب في الشركات

ودلوقتى ماشاء الله كل شركة تفتح وتعملها دعاية والناس تروح تجرب وكالعادة يومين تلاتة ويشتموا في الشركة واللي عملوها واللي جابوها

تصدقوا انى بقالى 3 سنين شغال مع فكسول مع المتداول ماوجهتنيش مشكلة واحدة في الحساب لا انا ولا حد من اللي اعرفهم ومش عارف الناس اللي كل يوم تشتكي دى مالاللها وهو اي واحد يخسر يشتكي من الشركة ولا خلاص مبدأ الشماعة اللي بنعلق عليه خيبتنا بقى هو الاساس

وعايز احيى المتداول على الشركتين اللي بيتعامل معاهم وانه مش عايز يشترك مع شركات تانية رغم العروض والدعاية اللي عاملينها الصراحة ناس بتفهم وبتحرص على مصلحة الاعضاء

المهم يا جماعة خلاصة القول انكم تركزوا مع السوق واختاروا شركة محترمة وريحوا بالكم ، وانا عالى فكرة ولا خبير ولا حاجة انا من ساعة ما دخلت السوق مشترك في توصيات شركة اجنبيه والححمد لله باخد كفايتى من السوق ده والحمد لله

تصبحوا على خير ويارب تكون رسالتى وصلت

الصورة الرمزية ENG ESlAM
    ENG ESlAM غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: المشكلة مش فى شركة الوساطة يا بشر

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elogail مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

ولفت انتباهى ان الناس كلها خلاص بقت كل مشكلتها شركة الوساطه والبرامج والكلام اللي زهقني من متابعة المنتدى ده

لو تابعتوا المنتدى ده زمان كنتوا شفتوا الخبراء اللي بجد ايام ما كنا بنشوف تحليلات وتوصيات وارباح لكن للاسف معظمهم او كلهم بطلوا يكتبوا من كتر المواضيع اللي مالهاش لازمة اللي بقت موجودة والناس اللى بقى كل همها تدور على شركة وساطة وتقلب في الشركات

ودلوقتى ماشاء الله كل شركة تفتح وتعملها دعاية والناس تروح تجرب وكالعادة يومين تلاتة ويشتموا في الشركة واللي عملوها واللي جابوها

تصدقوا انى بقالى 3 سنين شغال مع فكسول مع المتداول ماوجهتنيش مشكلة واحدة في الحساب لا انا ولا حد من اللي اعرفهم ومش عارف الناس اللي كل يوم تشتكي دى مالاللها وهو اي واحد يخسر يشتكي من الشركة ولا خلاص مبدأ الشماعة اللي بنعلق عليه خيبتنا بقى هو الاساس

وعايز احيى المتداول على الشركتين اللي بيتعامل معاهم وانه مش عايز يشترك مع شركات تانية رغم العروض والدعاية اللي عاملينها الصراحة ناس بتفهم وبتحرص على مصلحة الاعضاء

المهم يا جماعة خلاصة القول انكم تركزوا مع السوق واختاروا شركة محترمة وريحوا بالكم ، وانا عالى فكرة ولا خبير ولا حاجة انا من ساعة ما دخلت السوق مشترك في توصيات شركة اجنبيه والححمد لله باخد كفايتى من السوق ده والحمد لله

تصبحوا على خير ويارب تكون رسالتى وصلت

الصورة الرمزية طه
    طه غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

وعليكم السلام ورحمة الله
    حيا الله اخونا الكريم

هي فعلا غريبه انك مسجل من 2007 واول مره تشارك
    لكن يا اخي الكريم انت داخل علينا الدخله السخنه دي ليه بس هو احنا يعني كدابين ولا جبنا حاجه من عندينا ما الموضوع يا غالي على عينك يا تاجر كل يوم اعطال وكل يوم مشاكل وبعدين لما شركه تعطل مرتين في شهر وتعطل الناس عن العمل وتطير استوبات ولم تنفذ الاهداف يعني عاوزنا نقبل ونسكت وخلاص ولما شركه تفتح لك اسبريد 16 نقطه على عمله سبريدها الاساسي 4 نقاط يعني ده كلام يرضيك وبعدين انت مع فكسول البرنامج عطل عليك وعطلك زي الناس اكتر من مره هذا الشهر ولا انت واللي تعرفهم عندكم برنامج خاص
    آخر تعديل بواسطة طه ، 26-05-2010 الساعة 01:55 AM

الصورة الرمزية forex dreamer
    forex dreamer غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله انا مستغرب بمعرفك ده...ولا مشاركه واحده من 2007 شئ يدعو الي الدهشه ويوم ما ربنا يكرمك تقول ان الاعضاء هم اللي فشله......وبتعلق اخطاءها علي الشركات.......اي عضو او متاجر فينا يستطيع ان يميز جيدا بين اخطاء الشركات واخطاءه هو.....وليس معني ان المتاجر يخطأ ان الشركات بريئه وانها ملائكه......فعندما اخطئ كمتاجر فمن حكم في ماله فما ظلم.....ام الشركات عندما تتلاعب وتغلق وتفتح براحتها فهذا اسمه نصب.......................................ونصب واضح وصريح

الصورة الرمزية طه
    طه غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex dreamer مشاهدة المشاركة
    والله انا مستغرب بمعرفك ده...ولا مشاركه واحده من 2007 شئ يدعو الي الدهشه ويوم ما ربنا يكرمك تقول ان الاعضاء هم اللي فشله......وبتعلق اخطاءها علي الشركات.......اي عضو او متاجر فينا يستطيع ان يميز جيدا بين اخطاء الشركات واخطاءه هو.....وليس معني ان المتاجر يخطأ ان الشركات بريئه وانها ملائكه......فعندما اخطئ كمتاجر فمن حكم في ماله فما ظلم.....ام الشركات عندما تتلاعب وتغلق وتفتح براحتها فهذا اسمه نصب.......................................ونصب واضح وصريح
    وانا كمان استغربت قبلك طيب ولا مشاركه من 2007 طيب هو سجل في المنتدى ليه

الصورة الرمزية Jmeel
    Jmeel غير متواجد حالياً عضو نشيط

قفشت الراجل ياطه ، يعني المنتدى ده مافيش فيه حاجه عجبته من سنين وشارك فيها لغاية اليوم ، فعلاً احياناً بتظهر معرفات مركونه علشان بس تطلع مأمورية وحده و تقول كلمتين زي دي وتمشي

الصورة الرمزية forex dreamer
    forex dreamer غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jmeel مشاهدة المشاركة
    قفشت الراجل ياطه ، يعني المنتدى ده مافيش فيه حاجه عجبته من سنين وشارك فيها لغاية اليوم ، فعلاً احياناً بتظهر معرفات مركونه علشان بس تطلع مأمورية وحده و تقول كلمتين زي دي وتمشي
    معرفات مركونه لوقت زنقه......هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه

الصورة الرمزية Ehab08
    Ehab08 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elogail مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

ممكن أسئلك ويوم الجمعه 7/5/2010 كنت شغال برضو بدون مشاكل ؟؟؟؟؟

الصورة الرمزية ahlawyalatol
    ahlawyalatol غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الرجل بصراحة بيتكلم مظبوط

الصورة الرمزية ابو لاما
    ابو لاما غير متواجد حالياً عضو نشيط

كلامك جيد بس فيه عيوب احب اوضحها
    السوق هذا حقيقي وواقعئ لكن بصراحة اي استخدام لرافعةة مالية فوق 10 :1 يعنئ الهلاك والاستهانة بهذا السوق وفي قول اخر 2:1 واكثر المحافظ التئ تغامر لا تتجاوز 4:1 هذه الية السوق وليس لها حل اخر سواء التناغم معها واحترامها ويعلم الله انما دخلت هذا السوق لقضاء زمني ولانني احببت التحليل بانواعه ورايت انه من اجمل ما يفكر فيه ليس اكثر ولا اقل وكنت وقتها طالب في ريعان الشباب امامي كل الاحلام كما يقال اما المال فليس لنا فيه حوجة فمن اسمه عفناه واحببنا ان نحشر مع المساكين ونامل ان يستجيب الله لدعائنا وقد رددنا خسائرنا من السوق واكثر كذلك مضاعفة والحمدلله واكتفينا بغيظ الاعداء والحمدلله شفئ الله ما في قلوبنا من غل عليهم واصبح الغل ف يقلوبهم وخارج من افواههم وهذه نعمة وننتظر من الله المزيد انه علئ كل شئ قدير
    توقيع العضو
    2050

الصورة الرمزية anahesho
    anahesho غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخى الكريم شركات الوساطه ليست ملائكه عشان متغلطش كل الشركات بتغلط لكن الفرق بين الشركه الجيده و الشركه السيئه هى عند تقديم ادله بانك خسرت صفقه او صفقتين بسبب عطل فى برنامجهم والعطل يكون من عندهم مش من عندك فالشركه الجيده تعوضك وتعترف بخطاها اما الشركه السيئه فتلاقيها بتماطل معك دى ابعد عنها وبصراحه اليومين دول شايف مجموعه من الناس تريد من الاعضاء فقدان الثقه فى بعض الشركات الكبيره فى منتديات اخرى والله اعلم كلامهم صحيح او خطا لكن صراحه مسمعتش حاجه وحشه عن اف اكس سى ام او فكسول