انت قلبت من المشمش على البطيخ
ده على اساس انك متابع جيد للموسم
هههههههههههه
هنستنى شهر كده
وندخل على المنجا يا منجا
Printable View
انت قلبت من المشمش على البطيخ
ده على اساس انك متابع جيد للموسم
هههههههههههه
هنستنى شهر كده
وندخل على المنجا يا منجا
استعدادا لورشة المضاربه الحيه ( على الهواء مباشرة )
فرصه لشراء الباوند دولار
1- كسر سحابه الهيكن آشي السحابه الصغيره
2 - انتظار اختراق الشينكو الخط المائل من السحابه الصغيره
للمناقشه المشمشيه
انت كده هتخلينا نقفل الورشة قبل ما نستفتح :0023:
اولا مينفعش تخش عكس الترند العام الي واضح من الاسبوعي و اليومي و الاربع ساعات
من الخمس دقايق و فريم الساعة و النصف ساعة عكسك من اجل السكالبينج يا عم محمد
http://www.viafy.com/uploads/409fe9e8a3.png
أستودعكم الله لن أكون متواجد الساعات القادمة
الورشة امانة
شباب ممكن رفع الدروس على موقع اخر غير http://www.mediafire.com
يعطي برافيت....
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ازيكم يا شباب
انا للأسف كان عندى انقطاع فى النت طول الفترة دى ولسة راجع اهو
وكان الاكونت 1000 ههههههه رجعت لقيتة 300 بس يلا الحمد لله انة ديمو
بس انا ملاحظ ان السوق متذبذب اوى اليومين دول حد متفق معايا ؟
بجد بجد لا تعلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييق
واضح اني بتكلم في صحراء
تركت الموضوع 5 ساعات و لا يوجد اي رد
انا اول ما بادخل البيت بتفقد المنتدي قبل عقودي
و اول لما اجد فرصة ارفع الصورة في اسرع وقت
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا
نعم أخي لان الكثير يقوم بالتحميل و لا يشارك و انا دقت ذراعا بهذا لذلك اوقفت الروابط
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
طبعا السوق مش متذبذب و لو كنت شوفت مشاركاتي امس كنت هتعرف
اولا و اخير الموضوع ده لوجه الله تعالي
و لكن الناس بتتعلم و تمشي و لا تساعد غيرها
يا اخ محمد انا عم بشتغل على فريم ال 15 دقيقة. افتح وشوف انو ما كان في اي فرصة. بالفعل السوق لم يتحرك اطلاقا في القترة هذه. ونحنا بعدنا بنتعلم فالصبر علينا يا باشا.
شكلك زعلان.
انا اتابع ال الباوند حاليا فقط
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انظروا اخواني لشكل فريم الـ 5 دقائق لازواج الين
لاحظوا التشابه الكبير مع اختلاف العملة مقابل الين
تابعوها عن قرب
حاج محمد الله يرضى عنك انا اقصد بكلمة السوق متذبذب انه سريع وبيطلع وبينزل مش اكتر:AA:
واساسا انا خسرت لإن النت فصل عليا فجأة ومن يوميها مجاش الا دلوقتى وكنت لسة فاتح الصفقة ملحقتش اعملها ستوب لووس وانا فعلا ماشوفتش المشاركات لإن كان النت فاصل وراجع دلوقتى حالا :asvc:
وانا عاوز اخد رأيك فى الصورة دى ياريت يا استاذنا
دلوقتى انا استنى لما الخط الأخضر يقطع فعلاً الخط الأحمر ولا ادخل من هنا وخلاص
منتظر ردك ان شاء الله
https://forum.arabictrader.com/uploa...eurjpy5min.gif
كلامك صحيح يا استاذ وخصوصا اليورو دولار واليورو ين سبحان الله واحنا لو ضيفنا الفوكس مع الماكشوكو هتبان اوى انة ارتداد من خط الثعلب ممكن ندخل الفرصة بدرى قبل التقاطع
فى انتظار تأكيد كسر السحابة لليورو ين ان شاء الله
اقتباس:
بجد بجد لا تعلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييق
واضح اني بتكلم في صحراء
تركت الموضوع 5 ساعات و لا يوجد اي رد
انا اول ما بادخل البيت بتفقد المنتدي قبل عقودي
و اول لما اجد فرصة ارفع الصورة في اسرع وقت
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا
ربي يرفع قدرك ويفتح عليك فتوح العارفين....ويرضيك بالجنه ولقاء المصطفى الحبيب
و الله نفس الشيء أفعله مجرد وصولي من سفري ....الذي يدوم في العاده 8 ساعات تقريبا ...فقبل ان آخذ الدش ...ارى ما الجديد في الورشه ...وحتى وأنا آخذ الدش افكر ماهي مشاركتي المقبله.....و اليوم بالذات اردت ان أشارك ولكن ارتأيت أن أكمل مشروع الفلتر الذي أنا عاكف عليه حتى اقدم جديدا لأحبتنا في الورشه ....و انت -أستاذ محمد- أدرى بذلك...
ربي يكرمك ويشرح صدرك