رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
أستاز نور أنا كنت خرجت من الباوند في الصباح بسبب القلق
فما هي أنسب نقطه للدخول الآن؟؟؟
gمجددا الدخول الان خطر لانها مستويات متدنية البيع الاخير كان من مستويات 1.23 و 1.24 الان ننتزر الاهداف فقط
اما اذا اردت الدخول من هنا فبحذر
الخول يعود لكم
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour_adean
gمجددا الدخول الان خطر لانها مستويات متدنية البيع الاخير كان من مستويات 1.23 و 1.24 الان ننتزر الاهداف فقط
اما اذا اردت الدخول من هنا فبحذر
الخول يعود لكم
أخي نور أنا أتحدث عن الباوند وليس اليورو؟؟؟
:icon26::icon26::icon26:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
هههههههههه
مش قادر أمسك نفسي
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
استاذ نور ما زال الباوند لم يتمكن من اختراق الترند الصاعد على شارت الساعة هل تتوقع تصحيح للاعلى
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
هههههههههه
مش قادر أمسك نفسي
تمسك نفسك عن إيه؟؟؟
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
تمسك نفسك عن إيه؟؟؟
لأ ما تخدش قي بالك
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الباوند لسه بيشاور عقله يطلع ولا ينزل !!
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousefh
لأ ما تخدش قي بالك
:no3::no3::no3::no3::no3::no3::no3::no3::no3::no3: :no3::no3::no3::no3::no3::no3:
قال رسول الله http://www.saffar.org/images/prefix/a1.gif قوله: «لا تتبعوا عثرات المسلمين، فإنه من تتبع عثرات المسلمين تتبع الله عثرته، ومن تتبع الله عثرته يفضحه».
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
استاذ نور هل اليورو والذهب اصبحوا فى علاقه عكسيه
1 مرفق
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
هذا حال الوحده الاوربيه في الوقت الراهن
انشاءالله تنكسر وتروح لاهدافنا
وبعدها يشوفوا لهم حداد يلحم عملتهم
يمكن الاستاذ نور بعدها يقول خذوه شراء
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو منيف
هذا حال الوحده الاوربيه في الوقت الراهن
انشاءالله تنكسر وتروح لاهدافنا
وبعدها يشوفوا لهم حداد يلحم عملتهم
يمكن الاستاذ نور بعدها يقول خذوه شراء
:0016::0031:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
السلام عليكم
ايه رايكو يا شباب خاصة راى استاذ نور فى الدولار ين و الاسترالى دولار و المجنون؟
انا اهدافى شراء على مستويات قريبة من السعر الحالى هل ممكن ولا ايه بالظبط؟
منتظر الردود ارجوكم
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foreeex
السلام عليكم
ايه رايكو يا شباب خاصة راى استاذ نور فى الدولار ين و الاسترالى دولار و المجنون؟
انا اهدافى شراء على مستويات قريبة من السعر الحالى هل ممكن ولا ايه بالظبط؟
منتظر الردود ارجوكم
:hands::hands::hands::hands::hands:
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
الاتجاه نزولي اخي والشراء فية مخاطرة كبيرة والله اعلم
مع التحية
رد: تحليل الاسواق المشتركة ( نور الدين م. الحموري )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد58
الاتجاه نزولي اخي والشراء فية مخاطرة كبيرة والله اعلم
مع التحية
الحمد لله صعدو كما توقعت و معاهم الكيبل
تحياتى و متشكر عالاهتمام و الرد