أنفجار سعري قريب على المجنون والكيبل
لكن إلى أين الله أعلم
Printable View
أنفجار سعري قريب على المجنون والكيبل
لكن إلى أين الله أعلم
الله يسمع منك وينزل وينهد قبل ما يهد حيلي
السلام عليكم... نسبة البطالة في بريطانيا ارتفعت بنسبة 0.2% كانت 7.8% والان 8%
الأخبار سلبية على الباوند.....؟؟
مؤشر متوسط الدخل يعتبر ايجابي نوعا ما لانه اعلى من السابق وبرضه خبر اعانات البطالة ايجابي للباوند
ربنا يسهل وينزل الباوند
اخبار الباوند تعتبر ايجابيه لكنها ليست افضل من المتوقع بل كانت افضل من السابق واقل من المتوقع
بس يمكن خبر البطالة يأثر بشكل سلبي على الباوند بعد ساعات
ممكن الباوند يرجع يختبر منطقة 1.5470 الله يستر وينزل يارب
علي دورنا الباوند متنح فوق
اخبار ايجابية طالع واخبار سلبية طالع مش عارف ايش بنزل الباوند مره اذا الدولار قوي اليورو بضعف وبضعف كمان امام اليورو كيبل والكيبل دولار بقوي شو ها الحض
يمكن يكون النزول بالفترة الامريكية
انا اتشعوطت من الكيبل زي بركان ايسلندا بدي اطلع ساعه وبرجع وبتمني اشوف الكيبل علي 1.5230
الكيبيل شكله كده عايز يختبر تانى الترند الصاعد المكسور
ربنا يهده ..
الكيبل دلوقتى عنده مقاومة عند 531 ربنا يكرم ويرتد منه الى اسفل ...المقاومة توافق احد خطوط الكاميرالا