ظهر الخبر وكان زي الزفت على الباوند اللهم لك الحمد والشكر
Printable View
ظهر الخبر وكان زي الزفت على الباوند اللهم لك الحمد والشكر
زي الزفت؟؟ وانا شايف الباوند مو راضي ينزل المفروض 100 نقطه علي الزفت دا
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
صباح الخير شباب
البواند إلى الهاوية بعد الأخبار السيئة ان شاء الله
الحمدلله الباوند سقط
ممكن تفيدوني عن اليورو هل نزوول
وما هو خبر اليورو هل يدعم النزول
جزاكم الله خير
لو يكملها الفدرالي الامريكي اليوم ويرفع فايدة الخصم هتكون ليلتكم فللي
لو الباوند يخلي عنده دم ويغلق الساعة دي أسفل 1.5243
اخ يوسف اغلاق 4 ساعات قرب ممكن يكون كم نقول ان شاء الله هبوط وجزاك ربي خيرا
بس يغلق الأول تحت 1.5243 يا أخي
ما هو مش راضي يغلق ولا ساعة تحتها
ممسوك بطريقة عجيبة على نقطة البايفوت وهي 1.5232كما موضح بلشارت لازم يقفل تحتها علشان يكمل نزولhttps://forum.arabictrader.com/uploaded/26120_dd.gif
الباوند عنيد جدا
خبرين يورو بعد 4 دقايق
الاخبار اقل من التوقعات لليورو
الخبرين سلبي لليورو