فرصة علي الاسترالي ين فريم الديلي
هوا الاستوكاستك مش في منطقة تشبع لاكن الزوج ارتد من مقاومة اسبوعيبة وفوقيها علي طول ب 20 نقطة مقاومة شهرية
Printable View
فرصة علي الاسترالي ين فريم الديلي
هوا الاستوكاستك مش في منطقة تشبع لاكن الزوج ارتد من مقاومة اسبوعيبة وفوقيها علي طول ب 20 نقطة مقاومة شهرية
فرصة بيع للنيوزيلاندي دولار و حققت هدفها
يارب تكون فرصة سليمة:hands:
و عندي استفسار بخصوص الشمعة التانية اللسي عليها سهم
زي ما انتوا شايفين هيا فتحت مباشرة فوق الدعم يعني ممكن بنقطة او نقطتين و الشمعة اللي بعدها فتحت برده قريب جدا
فهل في فرص الارتداد وبفرض ان مفيش حاجة قدام الزوج هل ممكن الدخول و لا لازم الشمعة تفتح فوق الدعم بعدد اكبر من النقاط
و دي متابعة لفرصة المجنون و ما شاء الله في طريقها لتحقيق الهدف:AA:
هوا بالنسبة لخط منتصف القناة السعرية هل يعتبر ليه أهمية ؟
فرصة بيع ان شاء الله
ننتظر الاغلاق مع انى شايف ان شروط الدخول اكتملت فى الشمعة السابقة بس افضل انتظار الاغلاق اليومى
فرصة جميلة جدا تسلم ايدك يا استاذ mtmohee
الهدف ان شاء الله هيكون في حدود 0.8350 ؟
بالنسبة لصفقة الدولار فرنك نرجو الحذر لأن بيان تغير سعر الفائدة غدا صبحا 9.30 بتوقيت مصر
فرصة علي اليورو دولار حققت 20 نقطة من سعر الافتتاح
و فرصة علي النيزلاندي دولار
هل دي فؤصة ارتداد للمجنون؟
فين الناس يا جماعة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
فرصة بيع علي اليورو باوند
هل ممكن اننا نسيب صفقات مفتوحة اثناء اجازة السوق؟
انا فاتح صفقة بيع للملكي المفروض اقفلها قبل الاغلاثق ولا عادي
هيا عاكسة حتي الان 14 نقطة
الناس فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عايزين نتعلم الاستراتيجية الرائعة دي يا جماعة
لو مثلا عندنا فرصة بيع بعمني ان السعر ارتد من مقاومة لاكن تحتها بنقاط بسيطة مستوي دعم لاكن مستهلك فهل لأن المستوي مستهلك يتم دخول الصفقة دون النظر اليه؟
يعني هنا الزوج ارتد من مستوي مقاومة ديلي لاكن امامه مستوي اربع سعات مستهلك