دي مشاركة قديم جدا من المشاركات الي فالاول بس انا لفت انتباهي فيها حاجة
مش مستوي الدعم ده يعتبر مستهلك؟ ولا ايه؟
Printable View
اخواني المؤشر حق القمم والقيعان مش راضي يتحمل معاي
ياليت احد يرفقه لي :(
المؤشر و كله فالصفحة الاولي
عموما 5 دقايق هاصلي المغرب وهارفعه لحضرتك تاني يمكن يشتغل عندك
كدا يا شباب معاك المؤشر و منصة التداول ملكوش حجة بقي.... مستنيين شارتاتكم
أتمنى لكم أعضاء هذه الورشة لأقوى مؤشر فى العالم بفضل الله
التوفيق فى اختيار صفقاتكم طبقا للأستراتيجية باذن الله
تحت قيادة خبير الفوركس المحترم
أخى وصديقى الغالى جمال بسيس
وطبعا لا أنسى أختى الكريمة ( الخنساء )
التى تعتبر بفضل الله من خبراء هذه الاستراتيجية
وجزاها الله خيرا على متابعتها الدائمة لهذه الورشة
همسة : نفسى أرجع زى زمان والاقى الوقت اللى اتابع فيه الفوركس و المنتدى
بس خلاص العمر كبر والأولاد كل مايكبروا بفضل الله محتاجين كل الوقت
دعواتكم