رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crownpearl77
مبروك الارباح اخي
طيب و شمعة الليموزين اللي جاية خلال اربع ساعات مين يكسبها!!!!
انا سهران و مستني فوق 134 ان شاء الله
هذه الفرص لا تتكرر كثيرا
:015::015::015::015:
شارت المجنون على الاربع ساعات ... والهدف عندي 138 :016:
http://img715.imageshack.us/img715/4321/60405930.jpg
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMED46
ليه محلل فنى :016:
ما انت لسا فايل فى الرد اللى فوق ده 5250 بالراحة
طب دلوقتى عشان مش حقدر اتابع
هل احط امر معلق لتعزيز الكيبل عند 5250 ؟
:drive1: :drive1:
حط امر عند 5250 و 5350
بس لعلمك ممكن يحصل ارتداد معقول نغلق فيه عقود التعزيز
وليه ما تقدرش تتابع
هي فلوس ولا ديمو !!!!!!
:eek::eek::eek::eek::eek:
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نوره
ياللهول ..... شارت في موضوعي
دايما بتيجي و معاكي مفاجأت
صعب الوصول للهدف هذا الاسبوع ممكن الاسبوع القادم وممكن لا !!!!!
:013::013::013::013:
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
بيع اليورو دولار من 2526
توكلنا علي الله
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
هل ممكن تعطيني رأيك بخصوص اليورو دولار أخوي ؟؟
هل له تصحيح من 1.2540 ؟؟ ولحد اي مستوى يمكن يصحح ؟؟
وشكرا
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
السلام عليكم
يا جماعه ايه الموقف اليوم للمجنون
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اغلاق المجنون بسعر 132.95
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crownpearl77
المجنون شراء بامر معلق من 131.70
توكلنا علي الله
:013::013::013::013:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crownpearl77
اغلاق المجنون بسعر 132.95
ربح صفقة المجنون 125 نقطة
:015::015::015::015:
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
ارباح صفقتي الكيبل 67 نقطة
:0010::0010::0010::0010:[/quote]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crownpearl77
ربح صفقة المجنون 125 نقطة
:015::015::015::015:
اجمالي ارباح الاسبوع 192 نقطة
:015::015::015::015:
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
المجنون امامه 135 اما يصل اليها ثم يرتد او يصل الي 132 ثم يصعد الي 135 ثم يرتد
نتركه يختار و نقابله في الصباح
تصبحون علي خير
:doh::doh::doh::doh:
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
الهدف اليورو كم تقريبا بالنسبه للبيع
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crownpearl77
اغلاق المجنون بسعر 132.95
يعني نطلع والا ننتظر 134 :016:
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
يسعد صباحك اخ كراون
تقريبا كم هدف الين ؟
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اخي كراون
انا متابع لتوصياتك من حوالي اسبوعين
بصراحه معجب بطريقة تحليلك وان شاء الله نتمتع بالارباح بفضل الله ثم بتحلليلك الموفق باذن الله
ادعي لك من كل قلبي بالتوفيق و النجاح و الرزق الوفير
شكرا
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات