رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crownpearl77
المجنون بيع من 135.75 الستوب 136.70 الهدف133.50
توكلنا علي الله
تعديل هدف المجنون ليصبح 134.60
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اخي كراون بنعزيك اليوم بوفاء سوق الفوركس لانه من الساعة 5 وهو بينازع
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اخي كراون شو نظرتك للباوند وللمجنون
وين راح يكون الاغلاق تقريبا
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eto2
اخي كراون بنعزيك اليوم بوفاء سوق الفوركس لانه من الساعة 5 وهو بينازع
هاهاهاها اوك سادخل عليه الان حتي اذبحه فلا ينازع بعد الان
المجنون توجد صفقة في الصفحة السابقة اما الكيبل فمحير
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اخي كراون
بالنسبه لليورو ين
الان في ارتفاع
الستوب كم =؟؟؟؟
والهدف لان داخل عمليه بيع ؟
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة awad147258
اخي كراون
بالنسبه لليورو ين
الان في ارتفاع
الستوب كم =؟؟؟؟
والهدف لان داخل عمليه بيع ؟
فين يا عم الارتفاع ده مازال ثابت منذ اربع ساعات علي العموم الستوب 124.50 الهدف120.80 ان شاء الله
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
هل سيتحرك السوق خلال الفترة الاسيوية ام سيبقى يحتضر
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eto2
هل سيتحرك السوق خلال الفترة الاسيوية ام سيبقى يحتضر
changes always is
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crownpearl77
تعديل هدف المجنون ليصبح 134.60
اخى اعتقد كان ممكن تصبر حتى يصعد الى 137.34 حيث انها مقاومة قوية على الاربع ساعات ومن عندها ناخده بيع ولا ايه رأئيك ؟؟
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a77med
اخى اعتقد كان ممكن تصبر حتى يصعد الى 137.34 حيث انها مقاومة قوية على الاربع ساعات ومن عندها ناخده بيع ولا ايه رأئيك ؟؟
انتهي امره :016:
لا اعتقد اننا سنري هذا الرقم بعد الان
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
السلام عليكم
ما رايك باليورو اليوم اخي ابو عمر
بعت من 3675
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
ايه حكاية اليوروا ين مش عاوز ينزل شكله هيطول معانا وانا بدات امل منه
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horse
السلام عليكم
ما رايك باليورو اليوم اخي ابو عمر
بعت من 3675
صفقة طيبة جدا توكل علي الله
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القلزم
ايه حكاية اليوروا ين مش عاوز ينزل شكله هيطول معانا وانا بدات امل منه
الصبر يا اخي هانت كلها بكرة ان شاء الله
رد: لؤلؤة التاج فى جميع العملات