صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 30 من 45
    الصورة الرمزية عمر حلاق
    عمر حلاق غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: هذا المنتدي بيسرق منا

بس لو تلاحظوا المواضيع كلها لشخص واحد ومن غير ردود

يبدو أن هذا المنتدى تسكنه الأشبااااح

الصورة الرمزية طه
    طه غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

على فكره انا فعلا شفته امس وما حبيتش اعمل اشعاه او تشويش للاخوان وارسلت رساله خاصه الي الاستاذ اسامه عبده استفسر عن والوضع وكمان كتبت موضوعه في قسم الشكاوى والاقتراحات
    ده منتدى يعتبر صوره كربونيه من المتداول العربي لدرجه شكيت انه يكون فرع اخر للمتداول العربي لا وايه حتى المواضيع اللي فيها شكوى من احد مشرفين المنتدى موجوده هناك بس بصراحه المنتدى اسمه مخيف . مشكور اخي وضحت الصوره

الصورة الرمزية سمو السحاب
    سمو السحاب غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله انها مسخره ، ان يقوم هذا العضو والمسمي نفسه HACKER_3006 بنسخ كل المواضيع كما هي وبدون حتى تغيير في المسميات الى منتدى سمته الشبهات ...

فنناشد ادراة المتداول العربي الوقوف بحزم واتخاذ قرار صارم ... يمنع هذا التلاعب من قبل الاخرين الذين لا ضمير لهم ولا احترام .. عجيب والله امر هذا الشخص . ( والمضحك في الامر ان هناك موضوع في المتداول العربي يحمل الاسم ( باركولى ..... أصبحت أب ) للاخ aelmasry تم لطشه كما هو ... بمعنى ان هذا العضو ينسخ اي شي .

فنرجوا من الاداره اتخاذ اللازم .

الصورة الرمزية طه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمو السحاب مشاهدة المشاركة
    والله انها مسخره ، ان يقوم هذا العضو والمسمي نفسه HACKER_3006 بنسخ كل المواضيع كما هي وبدون حتى تغيير في المسميات الى منتدى سمته الشبهات ...

فنناشد ادراة المتداول العربي الوقوف بحزم واتخاذ قرار صارم ... يمنع هذا التلاعب من قبل الاخرين الذين لا ضمير لهم ولا احترام .. عجيب والله امر هذا الشخص . ( والمضحك في الامر ان هناك موضوع في المتداول العربي يحمل الاسم ( باركولى ..... أصبحت أب ) للاخ aelmasry تم لطشه كما هو ... بمعنى ان هذا العضو ينسخ اي شي .

لا يا اخي مش مده الغريب . الغريب فعلا والاغرب والمضحك ان هناك موضوع لاحد الاخوه بعنوان ( بانتظار حقي من الاداره ) وداخل الموضوع بيطلب حقه من الاستاذ طلال السميري والاستاذ وضاح عطار لذلك لدرجه انا كنت فاكر هذا المنتدى سلة محزوفات للمتداول العربي مواضيع متعلقه بالمتداول العربي وبدون اي مشاركات . بس على فكره هو مش موضوع نسخ لا شوف اسم المنتدى المخيف شبكة الاختراق العالميه يعني مصيبه يا خوفي اللي يدخل عندهم يخترقو محفظته

طيب كان نقلوا باللغة الانجليزية ا و الروسية

على الاقل كان قلنا معاه حق

المتداول العربي وكتابه المبدعون

مطمع لكل من يلهس للربح دون جهد

الصورة الرمزية mohands_moslim
    mohands_moslim غير متواجد حالياً عضو نشيط

يا اخوان على حد معرفتى هذا ليس نقل للمواضيع بل قد تم اختراق قاعده بيانات المنتدى وتم ربطها بقاعده بيانات المنتدى المذكور وبمجرد كتابه اى موضوع هنا ينسخ هناك بالكامل ... طبعا مش كل شويه هيحدث نفسه بالمواضيع الجديده لأن ده هيشكل عبء على السيرفر .. لذلك يحدد مثلا ساعه كل يوم او كل ساعتين ينقل مستجدات المواضيع ... خصوصا انه ناقل من أكتر من منتدى ... ده معتقش
    أعتقد ان الحل ده فى ايد الدعم الفنى للمنتدى ... لأنه كده استخدم حقن قواعد البيانات وممكن اوى يوصل للروت ادمن على السيرفر وساعتها هتبقى مشكله

الصورة الرمزية عبدالكريم
    عبدالكريم غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohands_moslim مشاهدة المشاركة
    يا اخوان على حد معرفتى هذا ليس نقل للمواضيع بل قد تم اختراق قاعده بيانات المنتدى وتم ربطها بقاعده بيانات المنتدى المذكور وبمجرد كتابه اى موضوع هنا ينسخ هناك بالكامل ... طبعا مش كل شويه هيحدث نفسه بالمواضيع الجديده لأن ده هيشكل عبء على السيرفر .. لذلك يحدد مثلا ساعه كل يوم او كل ساعتين ينقل مستجدات المواضيع ... خصوصا انه ناقل من أكتر من منتدى ... ده معتقش
    أعتقد ان الحل ده فى ايد الدعم الفنى للمنتدى ... لأنه كده استخدم حقن قواعد البيانات وممكن اوى يوصل للروت ادمن على السيرفر وساعتها هتبقى مشكله

لا ياغالي

الحمد لله , الحكاية ليست حكاية أختراق

هما بيستخدموا خدمة rss كما وضح الاستاذ وليد , لاحظ انهم بينقلوا المشاركة والاولي فقط , وكما المواضيع بيتم وضعها في المنتدى هنا مرة واحدة في اليوم

بصراحة انا براقب هذا المنتدى صار لي اسبوع , ولاحظت انهم بينقلوا 20 موضوع جديد من العام كل يوم وبيضعها عندهم دفعة واحدة في نفس الوقت تقريبا من كل يوم .

الصورة الرمزية طه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالكريم مشاهدة المشاركة
    لا ياغالي

هما بيستخدموا خدمة rss كما وضح الاستاذ وليد , لاحظ انهم بينقلوا المشاركة والاولي فقط , وكما المواضيع بيتم وضعها في المنتدى هنا مرة واحدة في اليوم

بصراحة انا براقب هذا المنتدى صار لي اسبوع , ولاحظت انهم بينقلوا 20 موضوع جديد من العام كل يوم وبيضعها عندهم دفعة واحدة في نفس الوقت تقريبا من كل يوم .
    يا استاذ عبد الكريم ايه فائده المنتدى من هذه الحركات او الاختراقات يعني يسحب المواضيع وبدون مشاركات ايه يستفيد

الصورة الرمزية mac
    mac
    mac غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

انا كتبت عن المنتدى ده من شهرين بس موضوعى اتنقل من المنتدى العام لمنتدى الشكاوي والاقتراحات الظاهر ان الناس هنا مقامات

عنوان الموضوع كان ايه العبط ده؟؟؟!!!
    المهم ده الموضوع

انا دخلت دلوقت منتدى لقيته نسخه من المنتدى بتاعنا
    الاقسام والمواضيع كل شئ بس مفهوش غير عضو واحد هو اللى بينقل الموضوع والمنتدى من غير ردود او مشاهدات انا مش عاوز اضع الرابط عشان قوانين الاداره بس بجد المنتدى كوميدى اوى وممكن تقولوا مسخره ده حتى الاستفسارات نقلها بالضبط!!!!
    شكله من هواة محبى الامتلاك

شوفوا الصور
    وده كان رد الاستاذ وضاح عطار
    أخي العزيز

هذه الميزة آلية يمكن عملها في أي منتدى .

وصاحب ذلك المنتدى يبدو أنه يحب منتدى المتداول العربي فأحب أن يضع كل مواضيع المتداول في منتداه .

وذلك كما قلت لك يتم بشكل آلي تماما .
    آخر تعديل بواسطة mac ، 17-06-2009 الساعة 01:21 PM

الصورة الرمزية عبدالكريم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طه مشاهدة المشاركة
    يا استاذ عبد الكريم ايه فائده المنتدى من هذه الحركات او الاختراقات يعني يسحب المواضيع وبدون مشاركات ايه يستفيد
    مجرد تكثير للمواضيع لا أكثر ولا أقل

كم بلا كيف

الصورة الرمزية mohands_moslim
    mohands_moslim غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالكريم مشاهدة المشاركة
    لا ياغالي

لو خدمه زى ما بتقول يا باشا يبقى كله تمااااام ولازم برضه يشيكوا على الداتابيز للمنتدى ..

لأنى أعرف واحد كان رابط 3 منتديات بمنتداه عن طريق قواعد البيانات عن طريق ثغره من نوع الحقن

الصورة الرمزية عبدالكريم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TOP FOREX مشاهدة المشاركة
    لاحول ولاقوة الا بالله

سرقة عيني عينك
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر حلاق مشاهدة المشاركة
    بس لو تلاحظوا المواضيع كلها لشخص واحد ومن غير ردود

يبدو أن هذا المنتدى تسكنه الأشبااااح
    على فكره انا فعلا شفته امس وما حبيتش اعمل اشعاه او تشويش للاخوان وارسلت رساله خاصه الي الاستاذ اسامه عبده استفسر عن والوضع وكمان كتبت موضوعه في قسم الشكاوى والاقتراحات
    ده منتدى يعتبر صوره كربونيه من المتداول العربي لدرجه شكيت انه يكون فرع اخر للمتداول العربي لا وايه حتى المواضيع اللي فيها شكوى من احد مشرفين المنتدى موجوده هناك بس بصراحه المنتدى اسمه مخيف . مشكور اخي وضحت الصوره
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمو السحاب مشاهدة المشاركة

لا يا اخي مش مده الغريب . الغريب فعلا والاغرب والمضحك ان هناك موضوع لاحد الاخوه بعنوان ( بانتظار حقي من الاداره ) وداخل الموضوع بيطلب حقه من الاستاذ طلال السميري والاستاذ وضاح عطار لذلك لدرجه انا كنت فاكر هذا المنتدى سلة محزوفات للمتداول العربي مواضيع متعلقه بالمتداول العربي وبدون اي مشاركات . بس على فكره هو مش موضوع نسخ لا شوف اسم المنتدى المخيف شبكة الاختراق العالميه يعني مصيبه يا خوفي اللي يدخل عندهم يخترقو محفظته
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحرر الصحفي مشاهدة المشاركة
    طيب كان نقلوا باللغة الانجليزية ا و الروسية

على الاقل كان قلنا معاه حق

المتداول العربي وكتابه المبدعون

مطمع لكل من يلهس للربح دون جهد

جزاكم الله خيرا على المرور

بارك الله فيكم

الصورة الرمزية عبدالكريم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mac مشاهدة المشاركة
    انا كتبت عن المنتدى ده من شهرين بس موضوعى اتنقل من المنتدى العام لمنتدى الشكاوي والاقتراحات الظاهر ان الناس هنا مقامات

عنوان الموضوع كان ايه العبط ده؟؟؟!!!
    المهم ده الموضوع

انا دخلت دلوقت منتدى لقيته نسخه من المنتدى بتاعنا
    الاقسام والمواضيع كل شئ بس مفهوش غير عضو واحد هو اللى بينقل الموضوع والمنتدى من غير ردود او مشاهدات انا مش عاوز اضع الرابط عشان قوانين الاداره بس بجد المنتدى كوميدى اوى وممكن تقولوا مسخره ده حتى الاستفسارات نقلها بالضبط!!!!
    شكله من هواة محبى الامتلاك

شوفوا الصوروده كان رد الاستاذ وضاح عطار
    أخي العزيز

هذه الميزة آلية يمكن عملها في أي منتدى .

وصاحب ذلك المنتدى يبدو أنه يحب منتدى المتداول العربي فأحب أن يضع كل مواضيع المتداول في منتداه .

وذلك كما قلت لك يتم بشكل آلي تماما .

شكرا لمرورك أخي الكريم

وللتوضيح فقط ... هذا الموضوع تم نقله الى منتدى الشكاوي ... الا اني طلبت من الاستاذ وليد يرجعه ... فقام هو مشكورا بكل اخلاق وطيبة بترجيعه الى المنتدى العام

جزاك الله خيرا

الصورة الرمزية adel90
    adel90 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

لاحول ولاقوة الا بالله

الصورة الرمزية عبدالكريم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohands_moslim مشاهدة المشاركة
    لو خدمه زى ما بتقول يا باشا يبقى كله تمااااام ولازم برضه يشيكوا على الداتابيز للمنتدى ..

لأنى أعرف واحد كان رابط 3 منتديات بمنتداه عن طريق قواعد البيانات عن طريق ثغره من نوع الحقن
    صاحبك تلاقيه مخترق منتديات نسخة قديمة 3.5 او 3.6 مش منتدى محدث نسخة أخيرة 3.8.1

المنتديات القديمة اي مبتدأ ممكن يخترقها

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة