اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
Arabictrader.com users come from these countries:
Saudi Arabia27.0%
Egypt26.0%
Yemen4.9%
Oman4.1%
Luxembourg4.0%
More arabictrader.com users...
Saudi Arabia27.0%
Egypt26.0%
Yemen4.9%
Oman4.1%
Luxembourg4.0%
Algeria3.8%
Jordan3.2%
United Arab Emirates3.1%
Syrian Arab Republic3.1%
Qatar2.9%
Kuwait2.5%
United Kingdom2.3%
Morocco2.0%
United States1.5%
Tunisia1.0%
Bahrain0.9%
Other countries8.0%
Arabictrader.com traffic rank in other countries:
Luxembourg713
Oman1,142
Egypt1,221
Yemen1,231
Saudi Arabia2,254
More arabictrader.com traffic rank...
Luxembourg713
Jordan799
Oman1,142
Egypt1,221
Yemen1,231
Qatar2,115
Saudi Arabia2,254
Syrian Arab Republic2,504
Bahrain3,038
Kuwait3,974
United Arab Emirates4,624
Morocco5,396
Tunisia5,689
Algeria9,077
United Kingdom58,983
United States640,621
في مجموعه من لوكسم بورج :016:
شكلها كده البنوك بتراقبنا
ونسبه عاليه من امريكا وبريطانيا صناع السوق :0016:
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
وده بقى رابط ارشيف المتداول العربي
الي حابب يتعرف على المنتدى من
2004 الى تاريخنا هذا
كيف كان يبدو عند انطلاقته
وعدد المواضيع والاعضاء وغيرها من الامور
يدخل الرابط ده :0023:
http://web.archive.org/web/*/https:/...ctrader.com/vb
2 مرفق
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
ماشاء الله الترند صاعد :AA::AA:
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
ما شاء الله عليك اخوي فيصل
دائما مميز..
شكلك مراقبنا :0023:
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed2A
ما شاء الله عليك اخوي فيصل
دائما مميز..
شكلك مراقبنا :0023:
خلي بالك انا شايف انك دخلت المسابقه للشهر هذا :0023:
للاسف مش راح اكون معاكم في الجروب لانسحابي لانه مسافر في اجازة لمده 4 اسابيع ان شاء الله الى حلب
الدورة القادمه ان شاء الله داخل مجددا :0016: في شهر مايو
اتمنى لك التوفيق والمركز الاول ان شاء الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القلزم
مشاء الله
شكرا على مروروك:eh_s(7):
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faissal
خلي بالك انا شايف انك دخلت المسابقه للشهر هذا :0023:
للاسف مش راح اكون معاكم في الجروب لانسحابي لانه مسافر في اجازة لمده 4 اسابيع ان شاء الله الى حلب
الدورة القادمه ان شاء الله داخل مجددا :0016: في شهر مايو
اتمنى لك التوفيق والمركز الاول ان شاء الله
شكرا على مروروك:eh_s(7):
امممممممممممممم
لا يا غالي,,, متابعه ضعيفه هيك:0023:
انا ادخل مستحيل.... انا مش تاع هاي سكور:ohmy:
انا كنت شغال على المسابقه لمده اسبوع بس وعملت 37%,,, بس بالاسبوع التاني كنت متورط ريل و كنت بحاول احل الموضوع و نسيت المسابقه اللي كان عليها باوند استرالي باي ,,, خليته لليوم...
بس لسه مش مرجن الحساب:0023: محترم يا اخي:0023:
رحله موفقه..
و ترجعلنا بالسلامه من الشهباء
:icon26:
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
هذا المنتدى رائع بمن فيه و بمن يقومون على ادارته و ان شاء الله للافضل و الاحسن دائما
شكرا للاخ فيصل على هذا الموضوع
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
شيئ عظيم بارك الله في ادارة المنتدى والقائمين عليه
ودي وتقديري لشخصك الكريم اخي فيصل
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed2A
امممممممممممممم
لا يا غالي,,, متابعه ضعيفه هيك:0023:
انا ادخل مستحيل.... انا مش تاع هاي سكور:ohmy:
انا كنت شغال على المسابقه لمده اسبوع بس وعملت 37%,,, بس بالاسبوع التاني كنت متورط ريل و كنت بحاول احل الموضوع و نسيت المسابقه اللي كان عليها باوند استرالي باي ,,, خليته لليوم...
بس لسه مش مرجن الحساب:0023: محترم يا اخي:0023:
رحله موفقه..
و ترجعلنا بالسلامه من الشهباء
:icon26:
شفت ازاي خليتك تعترف :0023:
على كل نراك ان شاء الله في الجزء الاخير من المسابقه
اعتقد باقي دورة واحده لابطال التحليل ويارب نكون من المشتركين فيها حسب الظروف بقى :eh_s(7):
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن غزة هاشم
هذا المنتدى رائع بمن فيه و بمن يقومون على ادارته و ان شاء الله للافضل و الاحسن دائما
شكرا للاخ فيصل على هذا الموضوع
اهلا بك ياغلي :eh_s(7):
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EZZAT2004
شيئ عظيم بارك الله في ادارة المنتدى والقائمين عليه
ودي وتقديري لشخصك الكريم اخي فيصل
الله يبارك بك اخي عزت :eh_s(7):
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faissal
شفت ازاي خليتك تعترف :0023:
على كل نراك ان شاء الله في الجزء الاخير من المسابقه
اعتقد باقي دورة واحده لابطال التحليل ويارب نكون من المشتركين فيها حسب الظروف بقى :eh_s(7):
و عند فيصل الاخبار الحصريه:0023:
على فكرة انا مستسلم بالنسبه للمسابقات
لاني تركييز مش عالي ابدا ابدا على الديمو...
و غير هيك الشغل ماخد نص الوقت كمان
انا رح اعمل اللي علي و الباقي على الله....
مع اني كنت ناوي وبقوة اني اكون بشهر 7 لانه عندي اجازة:ohmy:
بس شكله ما في نصيب,,,,
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed2A
و عند فيصل الاخبار الحصريه:0023:
على فكرة انا مستسلم بالنسبه للمسابقات
لاني تركييز مش عالي ابدا ابدا على الديمو...
و غير هيك الشغل ماخد نص الوقت كمان
انا رح اعمل اللي علي و الباقي على الله....
مع اني كنت ناوي وبقوة اني اكون بشهر 7 لانه عندي اجازة:ohmy:
بس شكله ما في نصيب,,,,
ربنا يكرمك ان شاء الله في الدورة القادمه :hands:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Royal Slayer
لا :0023:
الا اذا كنت مغير اسمك :012:
رد: اسرار خطيرة جدا لاتعرفوها عن المتداول العربي
سيادة اللواء
لحق حالك او بتروح منك الرتبة:0023:
لانو صاير لبس بين مواضيعك
ومواضيع تانيه
بسبب تشابه المعرف
انا وقعت بهذا الالتباس