السلام عليكم إخوانى لو سمحتوا ايه المنصة اللى شغالين عليها واليوسر نيم والباسورد لانى مش لاقيها فى توقيع أبو مروان
شكرا
Printable View
السلام عليكم إخوانى لو سمحتوا ايه المنصة اللى شغالين عليها واليوسر نيم والباسورد لانى مش لاقيها فى توقيع أبو مروان
شكرا
بالتوفيق للجميع
اين انت يا جميل
الغيبة طالت ياجميل
وفي انتظار جديدك
والله زمان عنك يا جميل يا ابو مروان
ارجو الله الحليم العظيم ان يحفظك وان تكون بخير و صحه و عافية
يا ترى اخبارك ايه يا عزيزى حد يطمنا عليه يا جماعه
طيب حاول تشوف لنا حل يا رشدى
عايزين نطمن عليه متعرفش حد معاه رقمه
فعلا احلا موضوعين كانوا دائما الاخوان ماجد و جميل
ايام حلوه
ربنا يرجعة لنا بالسلامة ان شاء اللة