رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
ماهو اهم مؤشر فيهم اخي شريف
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخ شريف انا لى سوال على الترقيم بتاعك فقط انت افترضت انه الاولى من الخامسه انتهت بالفعل ليه مش ممكن تكون هى الخامسه كلها وليست الاولى فقط هو يعنى ايه الاساس اللى خالك تفرض انه الاولى رغم انه دا المفروض يحصل فى الثالثه فقط لانه الامتداد يبقى فيها فى معظم الاحيان وشكرا والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
ماهو اهم مؤشر فيهم اخي شريف
التغير فى الوظائف المتاحة فى القطاع الغير زراعى (يناير)
السابق -524 الف
المتوقع -530 الف
الحالى -598 الف
معدل البطالة (يناير)
السابق 7.2%
المتوقع 7.5%
الحالى 7.6%
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_revenge
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخ شريف انا لى سوال على الترقيم بتاعك فقط انت افترضت انه الاولى من الخامسه انتهت بالفعل ليه مش ممكن تكون هى الخامسه كلها وليست الاولى فقط هو يعنى ايه الاساس اللى خالك تفرض انه الاولى رغم انه دا المفروض يحصل فى الثالثه فقط لانه الامتداد يبقى فيها فى معظم الاحيان وشكرا والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ببساطه لانه هدف الموجه الخامسه تقريبا 1.3000
و الله اعلى و اعلم
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رمضان غنيم
السلام عليكم
بارك الله فيك اخي شريف وبالتوفيق ان شاء الله
اعتقد ان ثبات نقطة 1.4700 واغلاق اليومي اسفله يدعم الهبوط ان شاء الله
والله اعلم
الاغلاق اليومى هام جدا
وان شاء الله يدعم الهبوط
1 مرفق
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف دعبس
ببساطه لانه هدف الموجه الخامسه تقريبا 1.3000
و الله اعلى و علم
:015::015::015:
هذا تحليلي للكيبل يدعم تحليلك
1 مرفق
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
تفضل هذا شارت ساعة مبين فية الاهداف
:0031::0031:
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hard_revenge
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخ شريف انا لى سوال على الترقيم بتاعك فقط انت افترضت انه الاولى من الخامسه انتهت بالفعل ليه مش ممكن تكون هى الخامسه كلها وليست الاولى فقط هو يعنى ايه الاساس اللى خالك تفرض انه الاولى رغم انه دا المفروض يحصل فى الثالثه فقط لانه الامتداد يبقى فيها فى معظم الاحيان وشكرا والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
هي الخامسة :asvc:
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy-abolail
هي الخامسة :asvc:
هدف الموجه الخامسه فى حاله امتداد الثالثه
=
طول الموجه الاولى
:drive1::drive1::drive1:
2 مرفق
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
تفضل هذا شارت ساعة مبين فية الاهداف
:0031::0031:
أخى ابو شهد ... كيف حالك ...
لى استفسار ... ترقيمك على الساعه wxy ما أعلمه أن الموجه x تربط بين موجتين ثلاثيتين ...وفى ترقيمك تربط بين موجتين خماسيتين ؟؟؟؟؟؟ اذن هى زجزاج abc .... كما بالشارت الأول ولو عايزها wxy فهى كما بالشارت الثانى المرفق ...
فإيه رأيك ....
أما بالنسبة للترقيم ككل ...
فرأيى ... اننا فى الثانيه من الخامسه ( كرأى أخى شريف )
أو أننا فى الرابعه الرئيسيه .... والله أعلم
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
أحبتي . .
مساءكم نور و سرور و فرحة صائم مقبل ع الفطور
وهذا شارت متواضع سبق أن وضعته في الكافية
أتمنى أن تتحق كل التحليلات والتوقعات بالنزول
شايفه طولها أكثر من اللازم برأي ممكن يواصل لمستويات الـ 1.48 هذا لو واصل
http://www7.0zz0.com/2009/02/06/15/678257684.jpg
مودتي والكثير من تقديري
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العسيرى
أخى ابو شهد ... كيف حالك ...
لى استفسار ... ترقيمك على الساعه wxy ما أعلمه أن الموجه x تربط بين موجتين ثلاثيتين ...وفى ترقيمك تربط بين موجتين خماسيتين ؟؟؟؟؟؟ اذن هى زجزاج abc .... كما بالشارت الأول ولو عايزها wxy فهى كما بالشارت الثانى المرفق ...
فإيه رأيك ....
أما بالنسبة للترقيم ككل ...
فرأيى ... اننا فى الثانيه من الخامسه ( كرأى أخى شريف )
أو أننا فى الرابعه الرئيسيه .... والله أعلم
فية غلط بالحروف فقط
معك حق
ولكن الهدف واحد
التصحيح ZIGZAG
---------
ولكن السؤال هل يعقل أن الكيبل أنهى الموجة الثالثة الرئيسية
بدون مايحصل تداخل بين الموجة الرابعة والاولى للموجة الثالثة ؟؟
فعلا هذا السؤال محير
شرايكم ياجماعة؟؟
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
فية غلط بالحروف فقط
معك حق
ولكن الهدف واحد
التصحيح ZIGZAG
---------
ولكن السؤال هل يعقل أن الكيبل أنهى الموجة الثالثة الرئيسية
بدون مايحصل تداخل بين الموجة الرابعة والاولى للموجة الثالثة ؟؟
فعلا هذا السؤال محير
شرايكم ياجماعة؟؟
نحنو في الموجة الثالثه من A و الاثبات اذا كسرة الترند و اغلق اعلى الترند
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
تم كسر الترند نتظر الاغلاق اعله
رد: الكيبل اليوم و خبر الفائده تحليل و متابعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy-abolail
تم كسر الترند نتظر الاغلاق اعله
للتذكير
بيع من
1.4890
ستوب
1.4980
تيك بروفت
1.3600