رد: المجنون على طبق من ذهب
ياابو شهد الساحر كسل دعم
يعنى هينزل
ثم الكيبل فيه اخوة فى المنتدى بيقولوا هدفه من 1.5850 الى 1.6
متهيالى الشراء خطر الان
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudh7
لا حول ولا قوة الا بالله
والله حزين جدا
فلقد سبق ان دخلتم شراء ونبهتكم الى ان الوضع بيع ولم يلتفت احد الى مشاركتي
واليوم نبهتكم ان الوضع شراء
:doh: ودخلتم بيع من افضل نقطة للشراء :doh:
لا حول ولا قوة الا بالله
يا جماعة الخير هو في اكثر من كده
الله يهديكم ويهدينا ويعوض الجميع خير ان شاء الله
مشكور جدا اخى
وربنا يجازيك خير وانت كنت صح واحنا غلط
ياريت ما تحرمنا من مشاركاتك
رد: المجنون على طبق من ذهب
بارك الله فيك يابو شهد
كم الاهداف على الكيبل والمجنون في المدى القريب
1 مرفق
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هامان
ياابو شهد الساحر كسل دعم
يعنى هينزل
ثم الكيبل فيه اخوة فى المنتدى بيقولوا هدفه من 1.5850 الى 1.6
متهيالى الشراء خطر الان
هلا والله اخي هامان أولا الشراء والبيع مسؤولية شخصية
ثانيا لاحظ معاي الترند شيئا فشيئا يميل للأعلى لغاية ماتجي الموجة الثالثة الرئيسية ويتحول الأتجاة ألى الأتجاة العمودي
:0023::0023::0023:
طبعا الشراء عند الدعومات وليس عند المقاومات
:icon26::icon26::icon26:
رد: المجنون على طبق من ذهب
بارك الله فيك ياابو شهد
طبعا البيع والشراء مسئولية شخصية
بس انا كنت بس بتناقش معاك
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
أخي mahmoudh7
ماهو الموقع صاحب هذة الصورة
:eh_s(7):
عن اي صورة تتحدث ؟؟؟
على اي حال كل الصور ستجدها في موضوعي
ابتداء من الساعة الواحدة بتوقيت جرينش يوميا
ان شاء الله
حيث ان الصور مأخوذة من تقرير تلفزيوني يتم عرضة بالموضوع بصفة يومية
تحت اسم
تقرير
Trading Signals
وبالتالي فالصور غير موجودة الا في موقع المتداول العربي
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الشمري111
بارك الله فيك يابو شهد
كم الاهداف على الكيبل والمجنون في المدى القريب
الاهداف كثيرة وبعيدة
سيتم تحديدها لاحقا
:eh_s(7):
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
أخي mahmoudh7
ماهو الموقع صاحب هذة الصورة
:eh_s(7):
طبعا الصورة الاخيرة للأخ ابها
واعتقد انه مؤشر بلخياط
حيث بصراحة لم اراجع اسم المؤشر في الصورة
رد: المجنون على طبق من ذهب
الوضع غير طبيعي اليوم
يرجي الحذر ياشباب
:016:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
الوضع غير طبيعي اليوم
يرجي الحذر ياشباب
:016:
والله ياابوشهد شكلهك بيلعبوا بينا وهيتنوهم زنقينه فى الحتة دى للاخر الشهر
يصعدوا الساحر يهبطوا الكيبل
يهبوا الساحر يصعدوا الكيبل
شفت الشماريخ اللى على الدولار ين على الساعة
حضرتك شفت تحليل الاخ حاتم ولا اجيبهولك ؟
رد: المجنون على طبق من ذهب
فية احتمال ياشباب المجنون ناوي يلعب لعبة قذرة نوعا ما
يرجي الحذر ياشباب
نتاكد أكثر من عدم الخيانة أقفال فوق 150 لمدة ساعة على الاقل
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
فية احتمال ياشباب المجنون ناوي يلعب لعبة قذرة نوعا ما
يرجي الحذر ياشباب
نتاكد أكثر من عدم الخيانة أقفال فوق 150 لمدة ساعة على الاقل
معليش بس يابوشهد
الكلام ده النهاردة الليلة دى
ولا على طول
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هامان
والله ياابوشهد شكلهك بيلعبوا بينا وهيتنوهم زنقينه فى الحتة دى للاخر الشهر
يصعدوا الساحر يهبطوا الكيبل
يهبوا الساحر يصعدوا الكيبل
شفت الشماريخ اللى على الدولار ين على الساعة
حضرتك شفت تحليل الاخ حاتم ولا اجيبهولك ؟
فعلا الوضع محير
الكيبل بيطلع والساحر بينزل
والمجنون عامل زي الاطرش بالزفة
:0023::0023:
1 مرفق
رد: المجنون على طبق من ذهب
اخوي ابو شهد
هذة هى وجهة نظري فى القادم للمجنون
و الله اعلى و اعلم
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خيال2008
اخوي ابو شهد
هذة هى وجهة نظري فى القادم للمجنون
و الله اعلى و اعلم
هلا والله اخي خيال
الموجة الثالثة الاقصر
وهذا ينافي شروط النظرية
:eh_s(7):