رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى البنان
يا شباب من وجهه نظرى المتواضعه ارجوا كل من فتح عقود ان يتم اغلاقها على الربح الموجود حيث ان اليوم جمعه وهناك اخبار على الدولار سلبيه قد ترفع الباوند امام الدولار وبالتالى وتلقائيا المجنون برجاء التريث وعدم المتاجره اليوم افضل
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1
رد: المجنون على طبق من ذهب
ياشباب في شي موطبيعي قاعد يصير
؟؟؟
رد: المجنون على طبق من ذهب
رد: المجنون على طبق من ذهب
رد: المجنون على طبق من ذهب
الاخبار على الدولار يمكن ياابوشهد!؟
رد: المجنون على طبق من ذهب
انا عم ابو شهد لملمت كل اخبار المجنون من اكتر من شركة الكل نصحني انه نازل
بس ايش اللي بصير مو عارف
رد: المجنون على طبق من ذهب
الكيبل امام خيارين لاثالث لهما
اما
امامة ارتفاعات شاهقة جدا
او انة مقبل على انخفاض كبير
والنقطة الفاصاة هي
1.4750
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منير الخالدي
السوق طالع حسب الاسهم الامريكه الخضراء الان والاخبار الجيده ؟ الا اذا في قرصنه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
ياشباب في شي موطبيعي قاعد يصير
؟؟؟
بانتظار انطلاق الين > لان الين والداو جونز خوان > الداو بدا بالصعود
رد: المجنون على طبق من ذهب
كله من الكيبل اللى هيجيبلى شلل ده هو اللى واقف حالى من امبارح :(
رد: المجنون على طبق من ذهب
المجنون الان 142.90 الى 143.10 وبعدها يبداء النزول والله اعلم ايه رايك يا ابو شهد
رد: المجنون على طبق من ذهب
رد: المجنون على طبق من ذهب
رد: المجنون على طبق من ذهب
رد: المجنون على طبق من ذهب
هل صعود المجنون بسبب الاخبار ؟؟
ولا الصعود ده ملوش علاقه ؟؟
رد: المجنون على طبق من ذهب
فكر ومخمخ عم ابو شهد
ايه اللي حصل