رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed taha
بسم الله الرحمن الرحيم
اخرج ساعتين الاقي صفحات المنتدي جريت بسرعه :ohmy:
ربنا يزيد ويبارك :hands:
الترقيم ده انا ارجحه
وارجه حاجتين
1- ان حاليا في هذا التوقيت ده الموجه الرابعه من ENDING DIAGONAL
بشرط عدم كسر 145.12
طيب في حاله الكسر
1- النزول انتهي وان القاع الاخير كان عباره عن ending diagonal مكتمل
2- اننا في ما زالنا في الرابعه من C
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الف سلامه عليك اخي بوغدير
خد بالك من المكيفه والشمس
والله كلامك فعلا صحيح احيانا الضغط النفسي ع المحلل بيخليه يترأفا مع التحليل
اقولك علي موضوع
صديق ليا اشتري سهم بمبلغ معين بعد مااشتراه يقولي
(( قولي اتصرف ازاي بس بدون مااخسر )) طبعا السعر الحالي كان نزل
هو كان مبتدأ
اقوله بيعه واشتريه تاني يقولي لا هخسر
تعاطفت معاه لاني لم احب له الخساره فأخذ في التهاوي
الا ان ادرك اهميه الاستوب لوز
وللاسف انا ايضا بقع فيها محدش معصوم من كره الخساره اللي بتخلينا نخسر
علشان كده تلاقيني لا اعلق الا حينما يكون موجود ابو شهد او اي احد درايه باليوت
لاني ساعتها عارف ان الشخص هيتناقش علي اساس علمي
وليس نفسي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بالنسبه للاخوه اللي وجدتهم وانا اتصفح صفحات المنتدي
يا جماعه ابو شهد عامل مجود خرافي
كفايه ان محدش بيفتح ورشه ويستمر بهذا الشكل
وده محتاجه مننا :015: حار علي ذلك
ويارب يستمر
لكن ياتي الدور عليك
ابو شهد بيضع نقط الدخول والاستوب لوز
وانت وحدك ادري اذا كانت محفظتك هتستحمل الخساره ده ولا لا
هل الاستوب لوز كبير علي عدد عقودك ومحفظتك ولا لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارجو الاجتهاد في هذه النقطه حتي لا يقع اخي ابو شهد ضحيه احساسه النبيل لاخوانه
ويحلل بعواطفه بدلا من قواعده
وربنا يرزقك الجميع رزقا حسنا ان شاء الله
:015::015:
الله يعطيك العافية اخي احمد على هذا الكلام الطيب
فعلا لقد اصبت كبد الحقيقة
ياجماعة ادارة رأس المال ضرورية جدا
المحللين يضعون تحاليل قد تصيب وقد تخطئ
ولاكن الدور الاهم هو صاحب المحفظة
يجب ان يكون فنان بالتعامل معها
قليل دائم خير من كثير منقطع
تقبلو مودتي
:eh_s(7)::eh_s(7):
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هامان
متهيالى الكيبل هياخر الهبوط ياابو شهد وقد يصعد الى 144.50 ثانيا
على العموم انا عامل امر بيع من 140.80 او 144.50
ايه رايك
بالعكس الكيبل هو اللي مستعجل على الهبوط
:eh_s(7):
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
144.50
ركزو على هذا الرقم جيدا
الحمد لله والمنة
تم تحقيق
300 +
نقطة
للذين باعو من
144.50
والخير بالطريق
أن شاء الله
:eh_s(7)::eh_s(7):
رد: المجنون على طبق من ذهب
مازالت نفس الاهداف السابقه
137
136
131
يعطيك العافيه ابوشهد
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بوغدير
والله يا بو شهد يا اما تبينا انام امبجر ولا قاعد تحوس بالشارت والموجات
بس لا اكون انا السبب :)
:0023::0023:
صابنا ارق بسبة هالمجنون لاليلنا ليل ولا نهارنا نهار
:eh_s(7):
رد: المجنون على طبق من ذهب
stop loss 142.50
للي حاب يدخل بيع
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
الحمد لله والمنة
تم تحقيق
300 +
نقطة
للذين باعو من
144.50
والخير بالطريق
أن شاء الله
:eh_s(7)::eh_s(7):
لم يصل السعر الى 144.50 فى منصتى Fxsol او اى محطه يا ابو شعد بتشتغل عليها
مشكورر على المجهود الرائع
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ra7l
مازالت نفس الاهداف السابقه
137
136
131
يعطيك العافيه ابوشهد
الاهداف فية احتمال تتغير
1 مرفق
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Atto
لم يصل السعر الى 144.50 فى منصتى Fxsol او اى محطه يا ابو شعد بتشتغل عليها
مشكورر على المجهود الرائع
تفضل اخي
على منصة fxsol
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
:0023::0023:
صابنا ارق بسبة هالمجنون لاليلنا ليل ولا نهارنا نهار
:eh_s(7):
على أجر يا وجه الخير بس شكلك البارحة نمت نومة صح
وش رايك شكلة رايح يخلص السى من الثاني عند 143 و بعدين عينك ما تشوفة الى وهو
عند 136 و الا انا غلطان
رد: المجنون على طبق من ذهب
صباح الخير
صلاة مقبولة
مبروك ع الجميع
حددو الاهداف لفين
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى البنان
اخى الحبيب ابو شهد ابشرك وابشر الاخوه جميعا ان شاء الله ان شاء الله وبدون مقاطعه المجنون شمعه اليوم الجديد هبوط حسب معادله رقميه دقيقه وان كان هناك ارتفاع بسيط واغلاق غدا لشمعه الدايلى اقل بكثييييييييييييييييييييييييير من شمعه اليوم واشكرك شكرا كبيرا على مجهودك المتفانى وللحديث بقيه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى البنان
الاحتمال الاول 145.17 الاحتمال الثانى146.50 والله اعلى واعلم ولكن الارجح ان شاء الله هبوط شديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى البنان
الهدف حبيبى قناعتك ولكن ارجحه 142 كهدف اولى انشاء الله
حبيب قلبى ابو شهد ربنا يبارك لك تفانيك معنا وخدمتك للشباب:013::013::013:
رد: المجنون على طبق من ذهب
يا حبايبي ردو علينا
الهدف لحد فين
انتهينا من 142 اين الان صعود هبوط
رد: المجنون على طبق من ذهب
يا اخوان بلغونا ان كسر النقطة هادي رح ينزل اكتر
رد: المجنون على طبق من ذهب
ياشباب نزول الدولار ين وصعود الباوند دولار بالوقت الحاضر مخلي المجنون في حيرة وممكن تذبذب على كل حال كسر النقطة 141.5 مهمة الانتظار ياشباب افضل