النتائج 1 إلى 9 من 9
  1. #1
    الصورة الرمزية mohands_moslim
    mohands_moslim غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    1,333

    11 استفسار عن الاوامر الزمنية


    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    .

    لدى استفسار فقط عن الاوامر الزمنيه . كيف يمكننى ان اضع أمر معلق على الساعه الفلانيه عندما اكون بعيد عن الجهاز مع العلم انى بحثت فى الميتا تريدر ولم اجد اى شىء فهل هو موجود لدى اف اكس سول او فى اى برنامج اخر ! أفيدونا أفادكم الله
    .

  2. #2
    الصورة الرمزية سمير صيام
    سمير صيام غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Mar 2005
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    37,402

    افتراضي رد: استفسار عن الاوامر الزمنية

    غير متوفر ياباشا

  3. #3
    الصورة الرمزية mohands_moslim
    mohands_moslim غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    1,333

    افتراضي رد: استفسار عن الاوامر الزمنية

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام مشاهدة المشاركة
    غير متوفر ياباشا

    لا اله الا الله

    طب هو ينفع يتعملها اكسيبرت مثلا يعطى أوامر عند ساعه معينه احنا نزبطه عليها ويقفلها برضه عند ساعه معينه ولا

  4. #4
    الصورة الرمزية سمير صيام
    سمير صيام غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Mar 2005
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    37,402

    افتراضي رد: استفسار عن الاوامر الزمنية

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohands_moslim مشاهدة المشاركة

    لا اله الا الله

    طب هو ينفع يتعملها اكسيبرت مثلا يعطى أوامر عند ساعه معينه احنا نزبطه عليها ويقفلها برضه عند ساعه معينه ولا
    دى يفيدك فيها حبايبنا المبرمجين ان شاء الله اخونا وضاح او وجدى يفيدوك فيها
    وان كنت فاكر قريت رد قبل كده انه مينفعش

  5. #5
    الصورة الرمزية mohands_moslim
    mohands_moslim غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    1,333

    افتراضي رد: استفسار عن الاوامر الزمنية

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام مشاهدة المشاركة
    دى يفيدك فيها حبايبنا المبرمجين ان شاء الله اخونا وضاح او وجدى يفيدوك فيها
    وان كنت فاكر قريت رد قبل كده انه مينفعش
    يا نهار ابيض كمان مينفعش اكسيبرت
    ده انا كده هتربط ادام الشاشه بقى انا عنيا اتحولت

  6. #6
    الصورة الرمزية جنان
    جنان غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    العمر
    18
    المشاركات
    259

    افتراضي رد: استفسار عن الاوامر الزمنية

    نعم ينفع وضع الأمر المعلق بوقت محدد من خلال إكسبرت

  7. #7
    الصورة الرمزية mohands_moslim
    mohands_moslim غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    1,333

    افتراضي رد: استفسار عن الاوامر الزمنية

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنان مشاهدة المشاركة
    نعم ينفع وضع الأمر المعلق بوقت محدد من خلال إكسبرت
    يا سلام فينه الاكسيبرت ده

  8. #8
    الصورة الرمزية جنان
    جنان غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    العمر
    18
    المشاركات
    259

    افتراضي رد: استفسار عن الاوامر الزمنية

    صحيح أنا مبرمجة بس عمري ما اشتغلت على MQL4

    لعل الأستاذ وجدي بيفيدك في قسم المؤشرات وعلى فكرة شغلتها سهلة كتير إن شا الله

    بالتوفيق

  9. #9
    الصورة الرمزية mohands_moslim
    mohands_moslim غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    1,333

    افتراضي رد: استفسار عن الاوامر الزمنية

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جنان مشاهدة المشاركة
    صحيح أنا مبرمجة بس عمري ما اشتغلت على MQL4

    لعل الأستاذ وجدي بيفيدك في قسم المؤشرات وعلى فكرة شغلتها سهلة كتير إن شا الله

    بالتوفيق
    إن شاء الله هطلب منهم ويارب يكون ينفع بجد

    جزاك الله كل خير اختى جنان وابو صيام كمان

المواضيع المتشابهه

  1. استفسار بخصوص الاوامر المعلقه
    By zagar in forum استفسارات وأسئلة المبتدئين
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 29-06-2010, 07:23 PM
  2. استفسار عن الاوامر في برنامج gts pro
    By Dollar xp in forum استفسارات وأسئلة المبتدئين
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 25-05-2010, 01:53 AM
  3. التوصيات الزمنية
    By HNMH in forum توقعات وتوصيات سوق العملات
    مشاركات: 16
    آخر مشاركة: 25-03-2009, 02:44 PM
  4. استفسار عن وضع الاوامر على منصة السوليوشن:عااااجل!!
    By shakl in forum استفسارات وأسئلة المبتدئين
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 12-02-2009, 07:56 PM
  5. استفسار بخصوص الاوامر المعلقة ؟؟؟
    By okno11 in forum استفسارات وأسئلة المبتدئين
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 23-07-2008, 03:13 AM

الاوسمة لهذا الموضوع


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17