رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
فكرتنى بالنوم والله
أستأذنكم الآن لأنام خمس أو ست شمعات بعد صلاة الفجر بإذن الله :asvc:
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
تطوير هام للإستراتيجية قبل النوم
أرجوا تغيير إعدادات ( السلوب ) الكبير إلى 90 بدلاً من 160
لأنه سيكون مقاومة متحركة بصورة أكبر من 160 وهدف لأخذ الربح قبل البولينجر
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ninjawy
فكرتنى بالنوم والله
أستأذنكم الآن لأنام خمس أو ست شمعات بعد صلاة الفجر بإذن الله :asvc:
:0023::0023::0023: حتى في النوم تفكر بالشمعات
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
يا حبيب الكل نينجاوى هل يوجد ستوب لوس لهذه الاستراتيجية ؟
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
صح النوم يا حاتم انت قولت هتنام 5 شمعات بس دلوقتى احنا داخلين فى دستة شموع :0023:
والفرص بتهرب مننا ..... ربنا يجازيك خير وبركة وصحة وستر
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
لا يا أخي هي 5 شمعات لكن ::
أنت حسبتها حسب الاغلاق ،، والأخ ننجاوي حسب الذيول:0023::0023:
اتركوه يرتاح قليلاً ويعود لكم نشيطاً بإذن الله
فقد بذل مجهوداً طيباً في الشرح والمتابعة
ربنا يبارك له ماشاء الله تبارك الرحمن:0031:
ولكم تقديري
!@!@!
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقهامدينة
لا يا أخي هي 5 شمعات لكن ::
أنت حسبتها حسب الاغلاق ،، والأخ ننجاوي حسب الذيول:0023::0023:
اتركوه يرتاح قليلاً ويعود لكم نشيطاً بإذن الله
فقد بذل مجهوداً طيباً في الشرح والمتابعة
ربنا يبارك له ماشاء الله تبارك الرحمن:0031:
ولكم تقديري
!@!@!
:0023::0023::0023::0023:
اضحكتنى اخى الكريم عاشقها
صح ما قلت لا فض فوك :015:
تقبل ودى واحترامى لشخصك الكريم
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
اخى عاشقها انا خايف يكون حاتم نام 5 شمعات فريم الديلى وكده يبقى
راحت الفرص فى خبر كان :0023:
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezocool
يا حبيب الكل نينجاوى هل يوجد ستوب لوس لهذه الاستراتيجية ؟
شكراً أخى الحبيب
حيث أننا ندخل من إفتتاح شمعة الساعة وتقاطع الستوك
فالستوب لدينا هو إنعكاس الشمعة وإغلاقها فى الإتجاه العكسى وتقاطع الستوك فى الإتجاه العكسى
وهو غالباً بالنقاط لا يكون كبيراً ونادراً ما يحدث
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقهامدينة
لا يا أخي هي 5 شمعات لكن ::
أنت حسبتها حسب الاغلاق ،، والأخ ننجاوي حسب الذيول:0023::0023:
اتركوه يرتاح قليلاً ويعود لكم نشيطاً بإذن الله
فقد بذل مجهوداً طيباً في الشرح والمتابعة
ربنا يبارك له ماشاء الله تبارك الرحمن:0031:
ولكم تقديري
!@!@!
شكراً أخى العزيز وبارك لله فيك وتسعدنى متابعتك
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed hamed
اخى عاشقها انا خايف يكون حاتم نام 5 شمعات فريم الديلى وكده يبقى
راحت الفرص فى خبر كان :0023:
هههههههه لا أستخدم فريم الديلى فى النوم وإلا كنت نمت فى إفتتاح الشمعة السابقة :0023:
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ninjawy
شكراً أخى الحبيب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ninjawy
حيث أننا ندخل من إفتتاح شمعة الساعة وتقاطع الستوك
فالستوب لدينا هو إنعكاس الشمعة وإغلاقها فى الإتجاه العكسى وتقاطع الستوك فى الإتجاه العكسى
وهو غالباً بالنقاط لا يكون كبيراً ونادراً ما يحدث
بسم الله الرحمن الرحيم
ممكن مثال اخي على شارت
كي تتظح الصوره
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ninjawy
هههههههه لا أستخدم فريم الديلى فى النوم وإلا كنت نمت فى إفتتاح الشمعة السابقة :0023:
جزاك الله كل خير اخى العزيز حاتم يسعدنا وجودك طول الوقت
تقبل تحياتى
1 مرفق
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاسدي
[center]
بسم الله الرحمن الرحيم
ممكن مثال اخي على شارت
كي تتظح الصوره
الشرح فى المرفقات
وحتى لو دخلنا من الشمعة المشار إليها فتقريباً الخسارة لا تكاد تذكر
رد: بسم الله....ورشة إستراتيجية منشار النينجا المستخدمة فى التوصيات.إلى المليون بإذن
ياريت حد يعطينا اعدادات السلوب بالضبط ؟؟؟؟