معوضة ان شاء الله يانسرر
Printable View
معوضة ان شاء الله يانسرر
بسم الله الرحمن الرحيم
فرصة على اليورو دولار
الاقتراب من خط الترند الهابط بالاضافة الى الاقتراب من منطقة فايبو 38% عند 1.3330 ونقطة قاع سابق مكسور عند 1.3360
السيناريو المقترح
بيع من نقطة 1.3330
ستوب 1.3380
هدف 1.3200
:eh_s(7):
https://forum.arabictrader.com/uploa...sd16012009.gif
فرصة على الدولار ين
اقتراب السعر من منطقة فايبو 38 وقمة قديمة مكسورة
السيناريو المقترح
بيع من نقطة 90.98
ستوب 91.48
هدف 90.00
والله الموفق
:eh_s(7):
https://forum.arabictrader.com/uploa...py16012009.gif
الباوند ين على 4 ساعات للمتابعه نتابع إغلاق الشمعه الحاليه وين
حان وقت الانتقام
و اللى اتاخد مننا باليمين حناخدوا اضعاف بالشمال ان شاء الله.,
الباوند فرنك
تم الكسر و اعادة الاختبار بنجاح
الدخول شراء من السعر الحالى 1.6680
الهدف 150 نقطة
الستوب 30 نقطة
الله كريم.,
https://forum.arabictrader.com/uploa...0_charta39.gif
خلاص الدولار بيخلص اهو
مستنيين اغلاق ساعة تحت الترند المكسور
الدولار فرنك للمتابعة
https://forum.arabictrader.com/uploa...0_charta40.gif
الاسترالى دولار
اقابلكو مع اعادة الاختبار.,
راقبوا الذهب معاه.,
https://forum.arabictrader.com/uploa...0_charta41.gif
اليورو استرالى وقع
الدخول بيع لاصحاب القلب من السعر الحالى
و اصحاب نصف القلب من اعادة الاختبار.,
https://forum.arabictrader.com/uploa...0_charta42.gif
زوج عنيد
الدولار مش عايز يقع
بس حييجى يعنى حييجى ان شاء الله
السلام عليكم يا معلمين متسيبك يا معلم نسر من الدولار النهاردة فية اخبار مهمة علية ولو جت ايجابية ربنا يستر
اليورو استرالى
وصلنا لاعادة الختبار و تم الحمد لله
بيع من السعر الحالى 1.9630
الهدف 150 نقطة
الستوب 50 نقطة
https://forum.arabictrader.com/uploa...0_charta43.gif
تأكيد للصفقه هذا شارت الساعه
وهذا شارت النصف ساعه
والحمد لله تم الدخول من شارت 4 ساعات
والله كريم