رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Misho Elmasri
تمام يا تمور .. الله ينور عليك يا مان .. ما فيش اى ملاحظات
استمر :0031:
:AA:شكرا ياباشا
جزاك اللـه كل خير:18:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اهلا بيك يا غالى .. احلى ناس والله :0023:
انا تحت امرك وضيفتك عندى وفى انتظارك فى اقرب وقت ممكن اليوم ان شاء الله
برنس يا ميشو باشا وشكرا ليك
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيف الشباب
ان شاء الله الامور تمام
انا بدات عندي الاجازة السنوية من الفوركس
والان الدخول في سبات لمده شهر تقريبا
اتمنى لكم شاشات خضراء ان شاء الله
بالتوفيق يا جماعة
:eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
جزاك الله خير مافيا بس حنفتقدك
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
بالتأكيد يا ميشو انتظار اكتمال النموذج أسلم لكن أنا عندي مراكز بيع مفتوحة وأتمنى يتحقق الهبوط ولو لمستوى بسيط...شكرا :)
بالتوفيق مافيا، تروح وترجع بالسلامة..
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مافيا الفوركس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيف الشباب
ان شاء الله الامور تمام
انا بدات عندي الاجازة السنوية من الفوركس
والان الدخول في سبات لمده شهر تقريبا
اتمنى لكم شاشات خضراء ان شاء الله
بالتوفيق يا جماعة
:eh_s(7):
أهلاً مافيا
بالتوفيق إن شاء الله
أتمنى لك إجازة سعيدة
ونحن بإنتظارك بعون الله
تروح وترجع سالم غانم
تحياتي لك
:eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
السلااااااام عليكم
اسبوع جديد و ربح مديد للكل ان شاء الله
شخصيا مطحون فى عقد يورو ين شرا من يومين
:0023:
الله يكرمنا جميعا ان شاء الله
و القهوه عندى الناهرده او لمون للى قلبه خفيف
بس الدخان مش عندى :0023:
الله كريم
:eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nouk_101
السلااااااام عليكم
اسبوع جديد و ربح مديد للكل ان شاء الله
شخصيا مطحون فى عقد يورو ين شرا من يومين
:0023:
الله يكرمنا جميعا ان شاء الله
و القهوه عندى الناهرده او لمون للى قلبه خفيف
بس الدخان مش عندى :0023:
الله كريم
:eh_s(7):
عليكم السلام يا باشا منور الكافيه يا نور :0023::0023:
لسه راجع من اسكندرية من شوية
واسبوع عسل على الجميع باذن الله
ربنا معاك في اليورو
انا عايز عناب
ممكن ؟؟
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nouk_101
السلااااااام عليكم
اسبوع جديد و ربح مديد للكل ان شاء الله
شخصيا مطحون فى عقد يورو ين شرا من يومين
:0023:
الله يكرمنا جميعا ان شاء الله
و القهوه عندى الناهرده او لمون للى قلبه خفيف
بس الدخان مش عندى :0023:
الله كريم
:eh_s(7):
وعليكم السلااااااام
هلا وغلا بنور العين والله
مبروووووووك عليك اليورو ين ياعم
أنا شوي وكنت معاك حالياًبس كل شي إسمة ونصيب
يالله عندك إية الليلة أنا الرؤية عندي غائم :0023:
والدخان كح كح كح عندي ولايهمك
:eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
السلام عليكم
شباب واحد من الاخوان يشوف شارت الباوند
كوب وعروه على فاصل الساعه نقطه تحقق النموذج 1.4946 واغلاق الساعه اعلى منها هدف 100 نقطه :ohmy:
بس حد يعرف في النماذج دي وياكد والا ينفي
اصلي ضعيف في النماذج والتحليل الفني كله :Emoticon1:
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okazaki
عليكم السلام يا باشا منور الكافيه يا نور :0023::0023:
لسه راجع من اسكندرية من شوية
واسبوع عسل على الجميع باذن الله
ربنا معاك في اليورو
انا عايز عناب
ممكن ؟؟
يا معللللم اسكندريه مره واحده :0023:
الله يسعدك ياريس
وواحد عناب ساقع للمعلم
:eh_s(7):
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser1
وعليكم السلااااااام
هلا وغلا بنور العين والله
مبروووووووك عليك اليورو ين ياعم
أنا شوي وكنت معاك حالياًبس كل شي إسمة ونصيب
يالله عندك إية الليلة أنا الرؤية عندي غائم :0023:
والدخان كح كح كح عندي ولايهمك
:eh_s(7):
انت اللى نورنا كلنا يا ابو ياسر يا غالى
الله يبارك فيك يا باشا بس على فكره العقد بيع مش شرا :0023: انا اتخلبطت وانا بكتب بس
الله يهديه و ينزل ياااا رب
و عندى اكتر من غائم برضو الصراحه مفيش حاجه لسه
و قافل كلو و سايب شارت اليورو ين بس لغايه ما ينزل و نخلص منو :hands:
مبلاش الدخاااان عشان الصحه :0023:
و انا لو شفت شيشه كده ولا كده مش هاقدر امسك نفسى :0023:
تحياتى يا غالى :eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اليورو دولار اغلاق محترم فوق 1.3340 هادخل شرا مع اعاده الاختبار ان شاء الله هدف 200 كده :0023: ( او ملامسه الترند الهابط ) و استوب 100 كده :0023: http://i40.tinypic.com/1h74no.gif الله كريم
1 مرفق
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nouk_101
اليورو دولار
اغلاق محترم فوق 1.3340 هادخل شرا مع اعاده الاختبار ان شاء الله
هدف 200 كده :0023:
( او ملامسه الترند الهابط )
و استوب 100 كده :0023:
الله كريم
نور حبيبي كيفك
إن شاء الله تكون أمورك مع اليورو ين تمام:hands:
اليورو دولار أقرب للبيع حأستنى إغلاق ساعة تحت البايف وفيبو 23 وكسر الترند الفرعي وموفينغ 55أيضاُ عناصر قوية لو أغلق تحت يبقى البيع تمام إيه رأيك.
:eh_s(7):
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
شباب
كيفكم
اريد رايكم في اختراق الترند الهابط في الدولار كندي
http://up.arab-x.com/pic/twb32730.png
1 مرفق
رد: =***= كافيه المتداولون العرب=***=
السلام عليكم
الباوند دولار - ساعة
بإنتظار كسر الترند الصاعد للدخول بيع