صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 38
    الصورة الرمزية silvermoon9002
    silvermoon9002 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي مساعده من اخواننا في لندن

ارجو من الاداره عدم حذف الموضوع او نقله للاهميه القصوى
    عشان خاطري يا بو سمره

يا اخوان انا قبل فتره 6 اشهر قدمت لكل مستشفى لاقيت موقعو على النت بريطانيا وكنجا وامرسكا والسعوديه والمصر والبحرين وقطر وفرنسا
    ما خليت بلد الا قدمت على مستشفياتها

وبصراحه نسيت الموضوع
    امس باليل
    جاتني رساله على الايميل
    من مستشفى في بريطانيا بيحكولي انهم راجعو الاوراق ووجدو ان اوراقي توهلني اني اعمل كطبيب عندهم
    علما اني طبيب عام لكن خريج السودان وجامعات السودان معترفه في بريطانيا
    المهم الي بعرفو انو لازم معادله شهاده وهيك شغلات
    هادول لا
    باعتيلني العقد وطالبين مني اوقع عليه وابعثو بالdhl or tnt عشان يبداو يجهزو اجراات السفر عن طريق مكتب مسوول عن الاطباء الاجانب وتخليص اجرااتهم
    ومحددين الراتب في العقد وكل المميزات وفتره العغقد
    يا اخوان عقد كامل والله
    ومش طالبين ولا فلس مني
    حتى كاتبينلي حقوقي كمقيم في بريطانيا والفروض الي ممكن احصل عليها حسب القانون البريطاني وغيرو وغيرو

انا مش فاهم
    يعني بعرف في ايميلات نصب وبيطلبو مصاري
    بس هادول مش طالبين ولا اشي
    انا بصراحه عقلي فتل
    لو في حد في لندن يقدر يفيدني يا اخوان
    العقد انا مش شايف فيه اي شي يشكك
    حد يدلني كيف اتصرف
    هي نص الايميل
    Dear Islam Meghari,

Compliment of the season.

This is to inform you that we acknowledged the sent of your Documents and confirm same ok.
    This is an Affirmation that your Experiences and Qualifications where found suitably qualified for the requirements of General Hospital of England, England, UNITED KINGDOM, your CV documents has Already Qualified / permits you to work to General Hospital of England, England, UNITED KINGDOM without interview.

Now, you have to contact the ENGLAND BORDER AGENCY LLC for the procurement of your Valid work/residence permit papers as we are having a contract agreement with them for the easiest acquisition of employee's necessary valid traveling document also sign the Contract agreement and send to ENGLAND BORDER AGENCY LLC.

THE ENGLAND BORDER AGENCY LLC CONTACT DETAILS BELOW:
    ATTN: Roger Holmes
    CHIEF IMMIGRATION LAWYER
    ENGLAND BORDER AGENCY LLC
    86 Brookdene Avenue, Watford Herts,
    WD1 4LF, England, UNITED KINGDOM
    Email:
    [email protected]
    E-mail2: [email protected]
    Tel: +44 703 594 1623
    Fax: +44 207 022 1712

Update us with the process between you and the ENGLAND BORDER AGENCY LLC in case of advice where necessary, and ensure you provide them their requirement quick for the fastest process from their office.

Also remember that any Expenses you make on the process of procuring your Work and Resident Permit will be refunded back to you immediately you submit your work permit process has been confirmed to us by the Ministry through our E-mail, and the reimbursement will come along with your Upfront first month Salary and Airfare as already stated on the Attached Contract Agreement.

Congratulations!!!

Regards.
    Jim Hanger
    General Hospital of England
    17 Cricklewood Lane,
    London, NW2 1HN, England
    UNITED KINGDOM

افتراضي رد: مساعده من اخواننا في لندن

انا حاسس اني ترجمه شي غلط او في شي غلط
    مش مسدق الموضوع

هم بيقولو انو لازم اتصل بمكتب
    ENGLAND BORDER AGENCY LLC عشان اكمال الاجراات
    هل هذا المكتب موجود فعلا
    هل العنوان المكتوب صحيح؟

الصورة الرمزية FADEL
    FADEL غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

حسب خبرتي هذا للأسف نصبة صغيرة لأن الشباب في نيجيريا يستخدمون نفس الأسلوب و يعطونك أرقام تليفونات و يستفيدوا من الإتصال يعني أنت تكون محروق على قبول و هم يبحثون عن كم دولار هذا أولا" و ثانيا" محتوى هذه النصبة سيكشف بعد اتصالك بالمحامي المزعوم الذي سيطلب منك دفع تكاليف و كما أخبروك سيرجعون إليك المصاريف التي ستدفعها يعني في دفع و هذه الطريقة خطأ لا تأخذ الفيزا و الإقامة عبر محامي يملك إيميل عمومي غير خاص إذا" أولا هم يكفيهم الإتصال ليربحوا ثانيا" يحاولون طلب دفع مصاريف للمحامي ليقوم بعمله و رأيي الأخير لا تتصل فقط راسله بالإيميل و ستراه يعطك مليون إثبات أنه محامي لكي يجعلك تثق به طبعا" لاتعطيه شئ عادة يرسلون عقد موقع و أنت توقعه و تذهب للسفارة و هكذا هذه الطريقة السليمة فاحذر مع تمنياتي بقبول أفضل

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة التلميذ المبتدئ مشاهدة المشاركة
    حسب خبرتي هذا للأسف نصبة صغيرة لأن الشباب في نيجيريا يستخدمون نفس الأسلوب و يعطونك أرقام تليفونات و يستفيدوا من الإتصال يعني أنت تكون محروق على قبول و هم يبحثون عن كم دولار هذا أولا" و ثانيا" محتوى هذه النصبة سيكشف بعد اتصالك بالمحامي المزعوم الذي سيطلب منك دفع تكاليف و كما أخبروك سيرجعون إليك المصاريف التي ستدفعها يعني في دفع و هذه الطريقة خطأ لا تأخذ الفيزا و الإقامة عبر محامي يملك إيميل عمومي غير خاص إذا" أولا هم يكفيهم الإتصال ليربحوا ثانيا" يحاولون طلب دفع مصاريف للمحامي ليقوم بعمله و رأيي الأخير لا تتصل فقط راسله بالإيميل و ستراه يعطك مليون إثبات أنه محامي لكي يجعلك تثق به طبعا" لاتعطيه شئ عادة يرسلون عقد موقع و أنت توقعه و تذهب للسفارة و هكذا هذه الطريقة السليمة فاحذر مع تمنياتي بقبول أفضل
    هذا اول امر انتبهت له
    العقد فعلا موقع يا عزيزي

الصورة الرمزية M. Abo samra
    M. Abo samra غير متواجد حالياً عضو نشيط

الف الف مبروك لو كان الايميل صحيح بس انا مش مطمناني الفقره دي

Also remember that any Expenses you make on the process of procuring your Work and Resident Permit will be refunded back to you immediately you submit your work

بعدين نصاب نيجيريا لا يعرفون اسم الشخص هم فقط يبعثون الايميل لقوائم بريديه ويطلبون الاسم وحساب البنك
    والايميل مرسل لي باسمي شخصيا
    وهولاء لم يطلبو اي معلومات

الصورة الرمزية جمال بسيس
    جمال بسيس غير متواجد حالياً متداول مميز

السلام عليكم............ لما لا تبحث اخي العزيز في جوجل عن اسم المستشفى وتتاكد من العنوان وارقام التلفونات وتسطيع الاتصال بالمستشفى مباشرة هو الافضل...انا صارلي 4 ايام كل يوم بجيني اكثر من اميل اني ربحان سيارة اودي وانا مطنشهم ما بدي اياها وهم مصريين يهدوني السيارة والي اكثر من 4 ايام على هالموال.... احنا ما بدنا نحبطتك انا اتمنى ان يكون الموضوع صحيح .. بس حاول ان تطلع اسم وعنوان المستشفى الاصلي واكيد اخونا ابوعون اذا قراء الموضوع رح يفيدك لانه بريطاني.
    بالتوفيق

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goldenskull2004 مشاهدة المشاركة
    الف الف مبروك لو كان الايميل صحيح بس انا مش مطمناني الفقره دي

Also remember that any Expenses you make on the process of procuring your Work and Resident Permit will be refunded back to you immediately you submit your work
    لاحظتها الفقره دي بس العقد زي ما قلتلك موقع رسميا وعليه الختم كمان
    بعدين لو كانو نصابين من نيجيريا
    ازاي عرفو انو انا دكتور وازاي عرفو اسمي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silvermoon9002 مشاهدة المشاركة
    بعدين نصاب نيجيريا لا يعرفون اسم الشخص هم فقط يبعثون الايميل لقوائم بريديه ويطلبون الاسم وحساب البنك
    والايميل مرسل لي باسمي شخصيا
    وهولاء لم يطلبو اي معلومات
    وبعدين هما نصابين نيجيريا هيعرفوا منين انك ارسلت اوراقك لمستشفي في انجلترا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو انس مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم............ لما لا تبحث اخي العزيز في جوجل عن اسم المستشفى وتتاكد من العنوان وارقام التلفونات وتسطيع الاتصال بالمستشفى مباشرة هو الافضل...انا صارلي 4 ايام كل يوم بجيني اكثر من اميل اني ربحان سيارة اودي وانا مطنشهم ما بدي اياها وهم مصريين يهدوني السيارة والي اكثر من 4 ايام على هالموال.... احنا ما بدنا نحبطتك انا اتمنى ان يكون الموضوع صحيح .. بس حاول ان تطلع اسم وعنوان المستشفى الاصلي واكيد اخونا ابوعون اذا قراء الموضوع رح يفيدك لانه بريطاني.
    بالتوفيق
    اسم المستشفى موجود فعلا لكن النصابين بالعاده بيحطو اسم شركه او موسسه حكوميه حقيقيه فوجود اسم المستشفى غير كافي لاثبات الصحه اوعدمه
    لازم نتاكد من الوكاله الي هم كاتبين اسمها عشان هيك بحكي بدي حدا من لندن

الصورة الرمزية bissan01
    bissan01 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخي الكريم تبع معهم بالايميل وارسل لهم فاكس ولا توضح لهم اي بيانات مصرفيه للك تكون سرية وكن حدرا في دللك ان اضررت

في حال طلبو اي دفع شيء من المال وسوف تسترده منهم في المستقبل فسوف تعرف انها عملية نصب

تحياتي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goldenskull2004 مشاهدة المشاركة
    وبعدين هما نصابين نيجيريا هيعرفوا منين انك ارسلت اوراقك لمستشفي في انجلترا
    ما دا الي انا مستغرب منو انا ارسلت لاكتر من 200 مستشفى عالنت بس مش فاكر اساميهم ولا انا ارسلت لمين ولا مين
    وزي ما قلت النصابين هيعرفو من وين اني اصلا دكتور
    والمستشفى طيب هيشغلني كيف من غير ما اعادل الشهاده

والله ماني فاهم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silvermoon9002 مشاهدة المشاركة
    ما دا الي انا مستغرب منو انا ارسلت لاكتر من 200 مستشفى عالنت بس مش فاكر اساميهم ولا انا ارسلت لمين ولا مين
    وزي ما قلت النصابين هيعرفو من وين اني اصلا دكتور
    والمستشفى طيب هيشغلني كيف من غير ما اعادل الشهاده

والله ماني فاهم

الامر يستحق المحاوله توكل علي الله و لو اتنصب عليك في مبلغ صغير مش مشكله

وهي نص العقد المرفق

Head office General Hospital of England
    17 Cricklewood Lane,
    London, NW2 1HN, England
    UNITED KINGDOM
    Tel: 0044 70359 41624
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    JOB REFERENCE NUMBER : GHE/70004/44/UK-UK-008/009

ENGLAND, 23/10/2008

POSITION REFERENCE: ISLAM MEGHARI

We refer to your earlier forwarded application CV / Resume for job engagement with relations to the GENERAL HOSPITAL OF ENGLAND Your CV has qualified you for this post as stated below.

On the above subject matter We presently are posting all candidates to our head office in UNITED KINGDOM, GENERAL HOSPITAL OF ENGLAND management hereby congratulates you on your successful emergence based on detailed recruitment by our recruitment manager, Dr. Malik Owen Further details are as follows:

POSITION/JOBUNIT: PHYSICIAN

MONTHLY SALARY
    $12,900 (Twelve Thousand Nine Hundred Dollars only) monthly/take-home (After tax), with US $1,000.00 (One Thousand Dollars) Weekly for pocket allowance, Sterling,
    Euros or Indian Rupees equivalent depending on home country and currency preference.

JOB LOCATION: ENGLAND - UNITED KINGDOM

STARTUP DATE:5TH JANUARY 2009

DURATION OF CONTRACT: 24 MONTHS – RENEWABLE.
    Herein, you have been forwarded employers’ prototype of Contract terms and conditions via e-mail (Attached) for your perusal and digest; on your satisfaction and agreement with terms and response, you shall be expected to start your job processes and will be sent hard copy of contract document through the TNT/DHL courier services for endorsement via your Local Representative Agreements will also be signed during the job process, and be sent to you alongside your visa and work permit procurement papers.

FORCE MAJEURE: Not withstanding any thing herein stated, neither party should be considered in default in the performance of its obligations under this Agreement as a result of Force Majeure.

The term "Force Majeure" shall include but not limited to Act of God, War, Nation wide strike, Lockout, Riot and Civil commotion. A strike or Lockout embarked upon by only the CONTRACTOR’S personnel shall not be deemed to be included in this term.
    If an interruption of work occurs as a result of "Force Majeure" for up to seven (7) days, 70% of the basic daily fees shall be paid as Standby.

TERMINATION: 1 This Agreement may be terminated: -
    (I) if the services stated in Article 1 and are not rendered satisfactorily.
    (ii) If the duration of the Agreement stated in Article 2 expires and no extension has been given.
    (iii) Under Force Majeure as stated in Article 7.0

BENEFITS:
    All Employees are expected to reside at the Company’s Staff estate, or private residence based on position.
    There are 3 Bedroom Flat Duplex.
    Honda Accord (IV Tec) 2008 Model Brand New, for employees use during contract. Dietary options, Customized cooks and Dieticians are available options.
    Incase of local dishes, we have Chefs from various countries to handle such.
    Employer will provide the employee with comprehensive Health care for the term of contract, and follow-on care for injuries suffered during the term of contract for employee and family.
    Old Hem Housing Loan: 1-year service to GENERAL HOSPITAL OF ENGLAND is required for eligibility.

Starter’s amount will be US$48,971.00
    Can be re-paid within 10years with US$0.00 interest.
    Lieu Car Loan: All Employees are eligible to apply.
    Starter’s amount will be US$22,045.00
    Can be re-paid within 5years with US$0.00 interest.
    New Orleans Business Loans: All Employees are eligible to apply.
    Starter’s amount will be US$35,000.00 to US$70,000.00
    Contact the Accounts Department for more details.

ALLOWANCES/ ENTITLEMENTS:
    Hazard/Inconveniences: US$560.00 (Monthly)
    Car Maintenance: US$1,089.00 (Monthly)
    House & Furnishings: US$9,980.00 (Yearly)
    Entertainment & Recreation: US$575.00 (Monthly)
    Travel & Events: US$950.00 (Monthly)

PAID LEAVE PERIOD/ TRAVEL:

All Employees are entitled to 2months Paid Leave which can be taken once at a time or 2weeks apart one different period. All Employees will receive US$5,880.00 Take home for each leave Period.

Employer for each Inter-continental trip shall be paid US$3,520.00 flat rate travel/entertainment allowance to employee. Travel shall be by business class/first class flight, or otherwise if necessary.

However for the purpose of commencement, the cost of travel ticket shall be paid in addition to travel/entertainment allowance.

Cost shall be substantiated and shall be the rate charged at the Period/time of purchase.

Employer shall also take care of employees' travel ticket including that of employees' family only on employees' early notification to employer and as shall be requested by employee.

JOB PROCEEDING/REQUIREMENT:

All employees successfully screened and recruited to Resume employment at this new GENERAL HOSPITAL OF ENGLAND (And not presently possessing a valid UNITED KINGDOM Residence and Work Permits Clearance Papers) shall be expected to personally incur The work and residence permit expenditure as a proof of his or her readiness to join the team, as the company has already paid the visa fees for all candidates.

You shall be required to furnish us with your valid UNITED KINGDOM residence and work permits papers after 10 working days of appointment as a proof of readiness to join the GENERAL HOSPITAL OF ENGLAND team in the

due time as stipulated above for your job resumption with the GENERAL HOSPITAL OF ENGLAND and also to enable you receive your first monthly salary including your due entitlements/emoluments prior to your departure for services with the UNIVERSITY TEACHING HOSPITAL.

Note, GENERAL HOSPITAL OF ENGLAND has paid your visa fees, and then you are requested to contact the ENGLAND BORDER AGENCY LLC here in ENGLAND and process your valid UNITED KINGDOM Work and residence permit papers, as per our procedures, while you submit to us your expenditure report for immediate re-imbursement.

However, for expatriate services employees who do not presently posses their valid UNITED KINGDOM residence and Work Permits papers, they are to make contact with the address given below for directives and assistance on the acquisition and procurement of their valid residence and work permits papers with the ENGLAND BORDER AGENCY LLC.

THE ENGLAND BORDER AGENCY LLC CONTACT DETAILS BELOW:
    ATTN: Roger Holmes
    CHIEF IMMIGRATION LAWYER
    ENGLAND BORDER AGENCY LLC
    86 Brookdene Avenue, Watford Herts,
    WD1 4LF, England, UNITED KINGDOM
    Email: [email protected]
    E-mail2: [email protected]
    Tel: 0044 70359 41623
    Fax: +44 207 022 1712

To avoid delay refusal of visa or other problems, we have reached a contract with ENGLAND BORDER AGENCY LLC to Process our candidate’s papers. On no account should our employees do otherwise.

Note that all ENGLAND based employees' are to report personally to our office with identification materials for signing and collection of hard copy of their contract documents.

This is in line with the expatriate statuary law of the European Union in compliance with the Region Terrorism Act. Find attached for other necessary related details of job Unit.

Congratulations on your success,

Dr. Mrs. Sharon Smith

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة