توني اقول بسم الله يا فوركس
السلام عليكم
وكل عام ونتم بخير اخواني الاعزاء
ارجو افادتي من جميع النواحي
فأن لدي رأس مال واريد استثماره ولو تعددت الاستثمارات فالهدف واحد
ماهي الشركه الي تنصحوني فيها
ماهو رأس المال الي ابتدي فيه
ماهي الاستراتيجيات الي اتبعها
من هم الاخوان مقدمو التوصيات الي اتبعهم بالبيع والشراء
اخواني ماعندي وقت للتجربه على الديمو
ولا اخفيكم انا جربت بحساب حقيقي قيمته 50 دولار وربحت دبل في زوج USDCHF
لاكن خسرتهم كلهم الاسبوع الي طاف وانظرب الحساب على قولت الاخوان لا ومطلوب الآن 32 سنت
وماهي اهم المواضيع الي اتبعها في عمليات البيع والشراء ممكن اكون متفرغ الوقت كله لاداره الحساب لان سوف استخدم جهاز كفي للمتابعه
وشكرا اخواني الاعزاء مقدما
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
السلام عليكم
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
وكل عام ونتم بخير اخواني الاعزاء
ارجو افادتي من جميع النواحي
فأن لدي رأس مال واريد استثماره ولو تعددت الاستثمارات فالهدف واحد
ماهي الشركه الي تنصحوني فيها
fxcm او fxsol او اي شركه كبيره
ماهو رأس المال الي ابتدي فيه
كل ما زاد رأس المال كل ما هتستريح و دي حاجه ترجعلك
ماهي الاستراتيجيات الي اتبعها
اي استراتيجيه ناجحه مكاسبها اكبر من خسايرها
من هم الاخوان مقدمو التوصيات الي اتبعهم بالبيع والشراء
فيه ناس كتير كويسين في المنتدي جرب معاهم علي الديمو و شوف نظام كل واحد
اخواني ماعندي وقت للتجربه على الديمو
يبقي هتخسر كل فلوسك
ولا اخفيكم انا جربت بحساب حقيقي قيمته 50 دولار وربحت دبل في زوج USDCHF
لاكن خسرتهم كلهم الاسبوع الي طاف وانظرب الحساب على قولت الاخوان لا ومطلوب الآن 32 سنت
ده مش مقياس
وماهي اهم المواضيع الي اتبعها في عمليات البيع والشراء ممكن اكون متفرغ الوقت كله لاداره الحساب لان سوف استخدم جهاز كفي للمتابعه
وشكرا اخواني الاعزاء مقدما
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
fxsol شركة رائعة
واما بالنسبة لراس المال اقترح عليك مبلغ 50 او 100 الف دولار
وان تدخل بعقود ستاندر
اما الاستراتيجية فلا توجع رأسك بها طالما لاتملك الوقت للديمو
سجل بأحد مواقع التوصيات او اعطي محفظتك لاحد ليديرها لك
وبأذن الله تدبل رأسمالك بفتره بسيطة المسأله ليست بهذا التعقيد
( الفلوس تجيب فلوس )
تحيتي لك
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cham
fxsol شركة رائعة
واما بالنسبة لراس المال اقترح عليك مبلغ 50 او 100 الف دولار
وان تدخل بعقود ستاندر
اما الاستراتيجية فلا توجع رأسك بها طالما لاتملك الوقت للديمو
سجل بأحد مواقع التوصيات او اعطي محفظتك لاحد ليديرها لك
وبأذن الله تدبل رأسمالك بفتره بسيطة المسأله ليست بهذا التعقيد
( الفلوس تجيب فلوس )
تحيتي لك
انت كده هتغرق الراجل و هتصورله ان الحياه لونها بمبي و ان هو لقي كنز هياخد منه اللي هو عايزه في وقت قصير لا يا اخي الكريم الفوركس سوق مخاطره عاليه جدا و 90% من الناس بيخسروا فيه ولازم المبلغ اللي تستثمره تكون مش محتاجه عشان لا قدر الله لو حصل اي خساره متأثرش عليك ماديا و المبتدئين هيتخدعوا بكلامك ده ممكن لو قلت الواحد كده يروح يبيع العربيه بتاعته مثلا و يدخل في الفوركس علي امل انه هيضاعف الفلوس يسحبها و يجيب عربيه تانيه فحرام عليك تعمل كده في الناس
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goldenskull2004
انت كده هتغرق الراجل و هتصورله ان الحياه لونها بمبي و ان هو لقي كنز هياخد منه اللي هو عايزه في وقت قصير لا يا اخي الكريم الفوركس سوق مخاطره عاليه جدا و 90% من الناس بيخسروا فيه ولازم المبلغ اللي تستثمره تكون مش محتاجه عشان لا قدر الله لو حصل اي خساره متأثرش عليك ماديا و المبتدئين هيتخدعوا بكلامك ده ممكن لو قلت الواحد كده يروح يبيع العربيه بتاعته مثلا و يدخل في الفوركس علي امل انه هيضاعف الفلوس يسحبها و يجيب عربيه تانيه فحرام عليك تعمل كده في الناس
عذرا يا اخي انا لم اقل له ان يبيع شيئا
اخي العزيز لا تبع سيارتك ولا بيتك ولا دكانك اذا كنت تمتلك الكثير من النقود ولست بحاجة لها ولا تملك الوقت للتعلم و للديمو فافعل ما قلته لك ولا تخف كلها 50 الف دولار
والفلوس ........ تجيب فلوس
تحيتي لك
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goldenskull2004
السلام عليكم
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
وكل عام ونتم بخير اخواني الاعزاء
ارجو افادتي من جميع النواحي
فأن لدي رأس مال واريد استثماره ولو تعددت الاستثمارات فالهدف واحد
ماهي الشركه الي تنصحوني فيها
fxcm او fxsol او اي شركه كبيره
ماهو رأس المال الي ابتدي فيه
كل ما زاد رأس المال كل ما هتستريح و دي حاجه ترجعلك
ماهي الاستراتيجيات الي اتبعها
اي استراتيجيه ناجحه مكاسبها اكبر من خسايرها
من هم الاخوان مقدمو التوصيات الي اتبعهم بالبيع والشراء
فيه ناس كتير كويسين في المنتدي جرب معاهم علي الديمو و شوف نظام كل واحد
اخواني ماعندي وقت للتجربه على الديمو
يبقي هتخسر كل فلوسك
ولا اخفيكم انا جربت بحساب حقيقي قيمته 50 دولار وربحت دبل في زوج USDCHF
لاكن خسرتهم كلهم الاسبوع الي طاف وانظرب الحساب على قولت الاخوان لا ومطلوب الآن 32 سنت
ده مش مقياس
وماهي اهم المواضيع الي اتبعها في عمليات البيع والشراء ممكن اكون متفرغ الوقت كله لاداره الحساب لان سوف استخدم جهاز كفي للمتابعه
وشكرا اخواني الاعزاء مقدما
الله يعطيك العافيه يالغالي ولاكن ما اكتفيت
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cham
fxsol شركة رائعة
واما بالنسبة لراس المال اقترح عليك مبلغ 50 او 100 الف دولار
وان تدخل بعقود ستاندر
اما الاستراتيجية فلا توجع رأسك بها طالما لاتملك الوقت للديمو
سجل بأحد مواقع التوصيات او اعطي محفظتك لاحد ليديرها لك
وبأذن الله تدبل رأسمالك بفتره بسيطة المسأله ليست بهذا التعقيد
( الفلوس تجيب فلوس )
تحيتي لك
الله يعطيك العافيه يالغالي هل لك تزودني بمواقع لتوصيات الفوركس؟
ثانيا انا احب ادير حسابي بنفسي
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goldenskull2004
انت كده هتغرق الراجل و هتصورله ان الحياه لونها بمبي و ان هو لقي كنز هياخد منه اللي هو عايزه في وقت قصير لا يا اخي الكريم الفوركس سوق مخاطره عاليه جدا و 90% من الناس بيخسروا فيه ولازم المبلغ اللي تستثمره تكون مش محتاجه عشان لا قدر الله لو حصل اي خساره متأثرش عليك ماديا و المبتدئين هيتخدعوا بكلامك ده ممكن لو قلت الواحد كده يروح يبيع العربيه بتاعته مثلا و يدخل في الفوركس علي امل انه هيضاعف الفلوس يسحبها و يجيب عربيه تانيه فحرام عليك تعمل كده في الناس
ايه ياعم حتبصلي فيها من الاول:)
انا ممكن 200 نقطه وادبل راس المال ولاكن يالغالي انا عايز الامان اكتر مع ان مفيش امان بالفوركس
ثانيا انا عندي عقل براسي وعايز افكر شويه
ممكن اتعلم ولاكن ايه الاستراتيجيات الي انتم تتبعونها وماشيه معاكم حلاوه علشان استفيد من خبراتكم
ولا ديت اسرار حرب؟
انا ماقدر اطلع استراتيجيه خاصه فيني وامشي عليها فابي استفيد من خبراتكم السابقه
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cham
عذرا يا اخي انا لم اقل له ان يبيع شيئا
اخي العزيز لا تبع سيارتك ولا بيتك ولا دكانك اذا كنت تمتلك الكثير من النقود ولست بحاجة لها ولا تملك الوقت للتعلم و للديمو فافعل ما قلته لك ولا تخف كلها 50 الف دولار
والفلوس ........ تجيب فلوس
تحيتي لك
ياه
انا بعت خلاص ايه العمل دلوقتي:)
ارجو الافاده اخواني الاعزاء
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
أخي الكريم افتح حساب حقيقي ب 500 دولار في احدى شركات الموقع fxsol or fxcm
واعمل كل يوم صفقة بنفسك صفقة وحده بس لمدة شهر ..ودخولك لا يتعدى 1%
اذا استطعت ان تفعل ذلك انت وتلتزم بإذن الله انك من الرابحيين ..
همسة : لو تخلي بدايتك 300 دولار افضل بكثير أسمع النصيحة ولا تفكر بالربح السريع .
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE BIG BOSs
أخي الكريم افتح حساب حقيقي ب 500 دولار في احدى شركات الموقع fxsol or fxcm
واعمل كل يوم صفقة بنفسك صفقة وحده بس لمدة شهر ..ودخولك لا يتعدى 1%
اذا استطعت ان تفعل ذلك انت وتلتزم بإذن الله انك من الرابحيين ..
همسة : لو تخلي بدايتك 300 دولار افضل بكثير أسمع النصيحة ولا تفكر بالربح السريع .
:015::0031:
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE BIG BOSs
أخي الكريم افتح حساب حقيقي ب 500 دولار في احدى شركات الموقع fxsol or fxcm
واعمل كل يوم صفقة بنفسك صفقة وحده بس لمدة شهر ..ودخولك لا يتعدى 1%
اذا استطعت ان تفعل ذلك انت وتلتزم بإذن الله انك من الرابحيين ..
همسة : لو تخلي بدايتك 300 دولار افضل بكثير أسمع النصيحة ولا تفكر بالربح السريع .
كلامك منطقي جدا اخوي العزيز انا افكر بصراحه بمبلغ 500 دولار
ولاكن كيف ادخل على الصفقه الي تقول عنها والله يعلم انها رابحه ولا خاسره فما الفائده
انا بتبع دراسه او شخص ملم بالموضوع هذا ولا انت شرايك؟
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله99
:015::0031:
شكرا اخوي على مرورك
ممكن تتكرم وتعطينا نصيحه او تجربه:)
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا أرى أن 5 أو 10 آلاف دولار ممتازة جداً ، والأفضل الاستمرار على مثل هذا المبلغ فبعد ربحك 100 % تسحب الزائد وتبقي على عشرة آلاف فقط ، وهكذا ..
وأنت أخي الكريم إذا تعلمت التحليل الفني ، وبدأت الممارسة فعلياً بنفسك ستصبح لديك استراتيجية خاصة بك تتقنها جيداً .. وهذا أفضل من اللحاق وراء الاستراتيجيات وتجربتها ، بإمكانك الاستفادة من الخبرات ، ولكن ابني نفسك بنفسك
دمت بخير
رد: توني اقول بسم الله يا فوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بريق النور
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا أرى أن 5 أو 10 آلاف دولار ممتازة جداً ، والأفضل الاستمرار على مثل هذا المبلغ فبعد ربحك 100 % تسحب الزائد وتبقي على عشرة آلاف فقط ، وهكذا ..
وأنت أخي الكريم إذا تعلمت التحليل الفني ، وبدأت الممارسة فعلياً بنفسك ستصبح لديك استراتيجية خاصة بك تتقنها جيداً .. وهذا أفضل من اللحاق وراء الاستراتيجيات وتجربتها ، بإمكانك الاستفادة من الخبرات ، ولكن ابني نفسك بنفسك
دمت بخير
الله يعطيك العافيه يالغالي انا اعرف التحليل الفني وشبه اتقنه مع المؤشرات ولاكن ماعرف للبرامج الخاصه الي تستخدمونها والفريمات منين تجيبونها
ثانيا علما اسوي استراتيجيه خاصه بنفسي كان انت طلعت مليون على قولتهم
وهل لكم ان تخبروني عن فريق السلاحف واللحاق بسلسلتهم؟
وشكرا لك