رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
نقول بسم الله
صفقة المجنون فيها دايفرجنسات كثيرة تقول هبوط بس انا قلبي قارصني منها وخاصة ان شمعة الاربع ساعات فتحت فوق المقاومة
احس انها نموذج ab=cd
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعبدالله المرزوقي
نقول بسم الله
صفقة المجنون فيها دايفرجنسات كثيرة تقول هبوط بس انا قلبي قارصني منها وخاصة ان شمعة الاربع ساعات فتحت فوق المقاومة
احس انها نموذج ab=cd
أخي أبو عبد الله النموج الأن غير صحيح بالنسبه للفراشه بس هو هينزل إن شاء الله علشان هو في أختبار ترند دلوقتي وأزواج الين كلها أعتقد لها هبوط :eh_s(7):
النت بطيء مش عارف أرفق صوره :0010:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
سلام عليكم انا عندى صفقة بيع للمجنون من 159.11 هل ممكن ان ينزل والى اى نقطة ممكن ان يصل ياريت احد يرد عليا ؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
سلام لأحلى ورشة
اشوف عدم الاستجال السوق لسة في اولة ... توقع والعلم عند الله الباوند دولار نازل ... والله اعلم ....
نراقب ونشوف ... يارب فرص هذا الاسبوع ( وهذا اللون عشان سامح :0023:)
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed1000
سلام عليكم انا عندى صفقة بيع للمجنون من 159.11 هل ممكن ان ينزل والى اى نقطة ممكن ان يصل ياريت احد يرد عليا ؟
المجنون نزول إن شاء الله بس إلى أين دي بقى الله أعلم دلوقتي إحنا لسه جايين من أجازه وعلى مانسخن ونشوف أيه الأمور
ربنا كريم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade;1298884[SIZE=5
][/size]
سلام لأحلى ورشة
اشوف عدم الاستجال السوق لسة في اولة ... توقع والعلم عند الله الباوند دولار نازل ... والله اعلم ....
نراقب ونشوف ... يارب فرص هذا الاسبوع ( وهذا اللون عشان سامح :0023:)
:0023: الباوند دولار صاعد على اليومي والأربع ساعات والساعه بس بيدلع شويه كده:012: وصاعد إن شاء الله واللون ده علشانك:CEDP_Stealer_Animat
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اليورو ين عند كام دلوقتي ياجماعه
أصل الميتاتريدر مش راضيه تفتح ؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
اليورو ين عند كام دلوقتي ياجماعه
أصل الميتاتريدر مش راضيه تفتح ؟
https://forum.arabictrader.com/uploaded/13551_eur.gif
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
ممكن حد من الاخوة يتكرم ويقول ايه آخر التعديلات اللى طرأت على الورشة؟؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
صباح الخير على كل الموجدين
و الله كلكم وحشتوني جدا ,, و شكرا لكل من سال عليا و انا عيانة ،،انا رجعت امبارح و قريت كل المكتوب اللي فاتني و انا موجودة معاكم من النهاردة و ان شاء الله يبقي اسبوع كويس علينا كلنا
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
السلام عليكم ..
الملف المرفق 198658
بالتوفيق للجميع ..
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexcat
صباح الخير على كل الموجدين
و الله كلكم وحشتوني جدا ,, و شكرا لكل من سال عليا و انا عيانة ،،انا رجعت امبارح و قريت كل المكتوب اللي فاتني و انا موجودة معاكم من النهاردة و ان شاء الله يبقي اسبوع كويس علينا كلنا
نورتى الورشة يا اختنا العزيزة
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mtkhreb
غير صحيح يا اخى الاستوب اكبر مما تتصور
وجزاك الله خير باى حال
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشيء الفوركس
مشكور ياد -محمد
وينك ياراجل الورشه محتاجاك :016:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة porto
مشكور ياغالي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexcat
صباح الخير على كل الموجدين
و الله كلكم وحشتوني جدا ,, و شكرا لكل من سال عليا و انا عيانة ،،انا رجعت امبارح و قريت كل المكتوب اللي فاتني و انا موجودة معاكم من النهاردة و ان شاء الله يبقي اسبوع كويس علينا كلنا
شرفتي وإن شاء الله تتابعي معانا بقى:0023:
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
وين الفرص ياناس
أنتو لسه نايمين ولا أيه :0006:
:mad_argue: