رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوركــfmس
فرصة الكيوي شراء من 5251. الفرصة من سنارة الأخ السديري حققت بحدود 200 نقطة
(لم تتفعل ) للأسف:no3:
فرصة شراء المجنون من 129.20 الفرصة
من سنارة الأخ SeNd MoRe MoNeY
حققت 600 نقطة:015:
فرصة شراء على القرد من 2.0036 حققت اهداف متتابعة منها 300 نقطة ثم 100 الفرصة من صيد الأخوين الرائعين أحمد صبري و فهد
فرصة الملكي شراء أيضا
للأخ المبدع SeNd MoRe MoNeY
من 8837 وحققت أكثر من 170 نقطة
.
اجمالي المحقق = 1170 نقطة
ياوحوش الهارمونيك
يعني تحقق الهدف الأسبوعي دبل
واستمروا ياوحوش
لو لاحظتوا أن اغلب الصفقات
تحققت في نهاية الأسبوع
يعني ماهو شرط ندخل كل يوم:016:
نجم هذا الأسبوع بلا منازع الأخ
:015::015::015::015::015::015::015::015::015::015:
SeNd MoRe MoNeY
والفرصة الذهبية كانت من صيد سنارته
على المجنون
:015::015::015::015::015:
مبرووووووووووووووووووووووووووك والى الامام ان شاللله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
وفقكم الله وسدد خطاكم ودائما التعاون الجميل والعمل الجماعي الرائع
" ايد لوحدها متسقفش "
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوركــfmس
فرصة الكيوي شراء من 5251. الفرصة من سنارة الأخ السديري حققت بحدود 200 نقطة
(لم تتفعل ) للأسف:no3:
فرصة شراء المجنون من 129.20 الفرصة
من سنارة الأخ SeNd MoRe MoNeY
حققت 600 نقطة:015:
فرصة شراء على القرد من 2.0036 حققت اهداف متتابعة منها 300 نقطة ثم 100 الفرصة من صيد الأخوين الرائعين أحمد صبري و فهد
فرصة الملكي شراء أيضا
للأخ المبدع SeNd MoRe MoNeY
من 8837 وحققت أكثر من 170 نقطة
.
اجمالي المحقق = 1170 نقطة
ياوحوش الهارمونيك
يعني تحقق الهدف الأسبوعي دبل
واستمروا ياوحوش
لو لاحظتوا أن اغلب الصفقات
تحققت في نهاية الأسبوع
يعني ماهو شرط ندخل كل يوم:016:
نجم هذا الأسبوع بلا منازع الأخ
:015::015::015::015::015::015::015::015::015::015:
SeNd MoRe MoNeY
والفرصة الذهبية كانت من صيد سنارته
على المجنون
:015::015::015::015::015:
عفوا اتفقنا ان النتائج المعتمدة هى التى بالمشاركات وبالتزام تام بالستوبات والاهداف اما خرجت عند كذا ثم دخلت عند كذا بدون مشاركة بالمنطق لن تعتمد وكلنا بهجة لتحقيق الاخوان النقاط ولايوجد لدينا شك انهم حققوا ذلك ( لكن ليس فى نطاق الهارمونيك باستوباته واهدافه والتى معى لهذا الاسبوع حتى الان سالب 230 نقطه ) وارجو من الاسابيع التالية فتح حساب ولو ديمو يكون مسئول عنه احد الاخوان ونشاهد نتائجه اول باول ليس تشكيكا فى احد بل لكى نصل لخطة عمل افضل 00هل نعتمد التوصيات كما هى دون تغيير الاستوبات ولا الاهداف ام ان الخروج فى اى وقت قد يكون اكثر ملائمة 000وللامانه انا حزين اننا لم نلتزم بالتوصيات الموضوعة ولو رجعنا للمشاركات مشاركة مشاركة وهى متاحة للجميع ستجد ما اقول
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوركــfmس
فرصة الكيوي شراء من 5251. الفرصة من سنارة الأخ السديري حققت بحدود 200 نقطة
(لم تتفعل ) للأسف:no3:
فرصة شراء المجنون من 129.20 الفرصة
من سنارة الأخ SeNd MoRe MoNeY
حققت 600 نقطة:015:
فرصة شراء على القرد من 2.0036 حققت اهداف متتابعة منها 300 نقطة ثم 100 الفرصة من صيد الأخوين الرائعين أحمد صبري و فهد
فرصة الملكي شراء أيضا
للأخ المبدع SeNd MoRe MoNeY
من 8837 وحققت أكثر من 170 نقطة
.
اجمالي المحقق = 1170 نقطة
ياوحوش الهارمونيك
يعني تحقق الهدف الأسبوعي دبل
واستمروا ياوحوش
لو لاحظتوا أن اغلب الصفقات
تحققت في نهاية الأسبوع
يعني ماهو شرط ندخل كل يوم:016:
نجم هذا الأسبوع بلا منازع الأخ
:015::015::015::015::015::015::015::015::015::015:
SeNd MoRe MoNeY
والفرصة الذهبية كانت من صيد سنارته
على المجنون
:015::015::015::015::015:
الحمد لله الي الامام باذن الله وجااااااااااااينلك يا مليون
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوركــfmس
فرصة الكيوي شراء من 5251. الفرصة من سنارة الأخ السديري حققت بحدود 200 نقطة
(لم تتفعل ) للأسف:no3:
فرصة شراء المجنون من 129.20 الفرصة
من سنارة الأخ SeNd MoRe MoNeY
حققت 600 نقطة:015:
فرصة شراء على القرد من 2.0036 حققت اهداف متتابعة منها 300 نقطة ثم 100 الفرصة من صيد الأخوين الرائعين أحمد صبري و فهد
فرصة الملكي شراء أيضا
للأخ المبدع SeNd MoRe MoNeY
من 8837 وحققت أكثر من 170 نقطة
.
اجمالي المحقق = 1170 نقطة
ياوحوش الهارمونيك
يعني تحقق الهدف الأسبوعي دبل
واستمروا ياوحوش
لو لاحظتوا أن اغلب الصفقات
تحققت في نهاية الأسبوع
يعني ماهو شرط ندخل كل يوم:016:
نجم هذا الأسبوع بلا منازع الأخ :015::015::015::015::015::015::015::015::015::015: SeNd MoRe MoNeY
والفرصة الذهبية كانت من صيد سنارته
على المجنون
:015::015::015::015::015:
الحمد لله و1,000,000 مبروك يا باشا ونبارك للمليون قريباً بإذن الله .
انت تستاهل كل خير وعبقال الأسابيع القادمة كلها جميعاً ان شاء الله ,,,
:18:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
تحياتي ليكو يا جماعة والله يعطيكم العافيه على هالمجهود ... بس ممكن حدى يشرحلي هالاستراتيجية باختضار مع التمبليت المطلوب ومع الشكر وبانتظاركم
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AYMAN_DOMAIN
عفوا اتفقنا ان النتائج المعتمدة هى التى بالمشاركات وبالتزام تام بالستوبات والاهداف اما خرجت عند كذا ثم دخلت عند كذا بدون مشاركة بالمنطق لن تعتمد وكلنا بهجة لتحقيق الاخوان النقاط ولايوجد لدينا شك انهم حققوا ذلك ( لكن ليس فى نطاق الهارمونيك باستوباته واهدافه والتى معى لهذا الاسبوع حتى الان سالب 230 نقطه ) وارجو من الاسابيع التالية فتح حساب ولو ديمو يكون مسئول عنه احد الاخوان ونشاهد نتائجه اول باول ليس تشكيكا فى احد بل لكى نصل لخطة عمل افضل 00هل نعتمد التوصيات كما هى دون تغيير الاستوبات ولا الاهداف ام ان الخروج فى اى وقت قد يكون اكثر ملائمة 000وللامانه انا حزين اننا لم نلتزم بالتوصيات الموضوعة ولو رجعنا للمشاركات مشاركة مشاركة وهى متاحة للجميع ستجد ما اقول
اعتقد ان اي فرصه مطابقه للشروط تكون معتمده
الفكرة مش مين حاتط الفرصه المهم ان النموزج صحيح وماشي مع الطريقه
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
ماهو الكيوي وماهو القرد وماهو الملكي وماهي رموزها
وشكرا لكم وجزاكم الله كل خير
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shaker_hin
تحياتي ليكو يا جماعة والله يعطيكم العافيه على هالمجهود ... بس ممكن حدى يشرحلي هالاستراتيجية باختضار مع التمبليت المطلوب ومع الشكر وبانتظاركم
اذهب الى الصفحة الاولى كاافي واافي ومختصرر طبعاا
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ثابت
ماهو الكيوي وماهو القرد وماهو الملكي وماهي رموزها
وشكرا لكم وجزاكم الله كل خير
الكيوي = نيوزلندي دولار
القرد=يورو استرالي
الملكي= يورو باوند
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اجازة سعيده للحميع ان شاء الله اسال الله ان يجعل الاسبوع القادم اسبوع مكاسب لنا جميعا
ثلاث فرص للمراقبه الاسبوع القادم باذن الله
1
فرصة بيع المجنون علي فريم الساعه والاربع ساعات وانا من رايي ان مساله الاربعين نقطه علي المجنون صعبه شوية لان حركته سريعه انا هضع نقطه الدخول اعلي بقليل وانتم احرار تدخلون من النقطه المناسبه
دخول بيع من 135 ( طبقا للطريقه 135.25 )
ستوب لوز 136طبقا للطريقه ( 135.67 )
الهدف الاول 132.11
الهدف الثاني 130.20
سوف اضع شارت الساعه لان الفرصه اوضح عليه
2
بيع ايضا نيوزلاندي دولار شارت الساعه
دخول بيع من 5480
ستوب لوز 5530
الهدف الاول 5394
الهدف الثاني 5334
3
بيع الباوند دولار علي شارت الساعه والاربع ساعات
ولكني سوف اضع شارت الساعه لانها اوضح عليه
دخول بيع من 14930
ستوب لوز 14980
الهدف الاول 14657
الهدف الثاني 14492
اسال الله لنا ولكم التوفيق وان يجعلها اجازة سعيده علي الجميع واسبوع موفق باذن الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SeNd MoRe MoNeY
اعتقد ان اي فرصه مطابقه للشروط تكون معتمده
الفكرة مش مين حاتط الفرصه المهم ان النموزج صحيح وماشي مع الطريقه
متفقين وبالتالى النتيجة بالسالب 000ولا اعتقد ان هناك مجال للخلاف لان المشاركات موجوده والاسعار ايضا موجودة واى حد يقدر يتأكد ان النتائج حسب كلامى وكلامك بالسالب والمعلن انها بالموجب :asvc: عشان كده اقترحت ان تكون النتائج معتمده على حساب حتى لو ديمو
تعرف انا ممكن اقولك ان شاء الله الاسبوع القادم هحقق 2368 نقطه
وبسهوله شديده لما تكون هناك فرصة وسارت نحو الهدف وارتدت اقول انا اكتفيت بربح كذا ( اللى هو افضل سعر وصل ليه ) ولو عكست الصفقة حتى لو ضربت الاستوب ورجعت تانى اقول لا انا كنت واضع الاستوب ابعد من كده ( مش هو ده اللى حاصل دلوقت فى الموضوع وعلى حسب كلامى وكلامك فرص مطابقة للشروط) انا مابشككش فى حد لكن بضع مية خط وخط تحت مطابقة للشروط
بس ده لو يتحسبلى فى اى شركة :asvc: كنت اقول حلو الكلام لكن زى ما انت شايف اهو كلام والسلام
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AYMAN_DOMAIN
متفقين وبالتالى النتيجة بالسالب 000ولا اعتقد ان هناك مجال للخلاف لان المشاركات موجوده والاسعار ايضا موجودة واى حد يقدر يتأكد ان النتائج حسب كلامى وكلامك بالسالب والمعلن انها بالموجب :asvc: عشان كده اقترحت ان تكون النتائج معتمده على حساب حتى لو ديمو
تعرف انا ممكن اقولك ان شاء الله الاسبوع القادم هحقق 2368 نقطه
وبسهوله شديده لما تكون هناك فرصة وسارت نحو الهدف وارتدت اقول انا اكتفيت بربح كذا ( اللى هو افضل سعر وصل ليه ) ولو عكست الصفقة حتى لو ضربت الاستوب ورجعت تانى اقول لا انا كنت واضع الاستوب ابعد من كده ( مش هو ده اللى حاصل دلوقت فى الموضوع وعلى حسب كلامى وكلامك فرص مطابقة للشروط) انا مابشككش فى حد لكن بضع مية خط وخط تحت مطابقة للشروط
بس ده لو يتحسبلى فى اى شركة :asvc: كنت اقول حلو الكلام لكن زى ما انت شايف اهو كلام والسلام
انا عن نفسي الحمد لله حققت 750 نقطه هذا الاسبوع من الهارمونيك وان شاء الله لو النتيجه جت معاك بالسالب ربنا يعوض عليك الاسبوع القادم
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SeNd MoRe MoNeY
اجازة سعيده للحميع ان شاء الله اسال الله ان يجعل الاسبوع القادم اسبوع مكاسب لنا جميعا
ثلاث فرص للمراقبه الاسبوع القادم باذن الله
1
فرصة بيع المجنون علي فريم الساعه والاربع ساعات وانا من رايي ان مساله الاربعين نقطه علي المجنون صعبه شوية لان حركته سريعه انا هضع نقطه الدخول اعلي بقليل وانتم احرار تدخلون من النقطه المناسبه
دخول بيع من 135 ( طبقا للطريقه 135.25 )
ستوب لوز 136طبقا للطريقه ( 135.67 )
الهدف الاول 132.11
الهدف الثاني 130.20
سوف اضع شارت الساعه لان الفرصه اوضح عليه
2
بيع ايضا نيوزلاندي دولار شارت الساعه
دخول بيع من 5480
ستوب لوز 5530
الهدف الاول 5394
الهدف الثاني 5334
3
بيع الباوند دولار علي شارت الساعه والاربع ساعات
ولكني سوف اضع شارت الساعه لانها اوضح عليه
دخول بيع من 14930
ستوب لوز 14980
الهدف الاول 14657
الهدف الثاني 14492
اسال الله لنا ولكم التوفيق وان يجعلها اجازة سعيده علي الجميع واسبوع موفق باذن الله
وابقي حاول تتابع الفرص دي معانا باذن الله لو اتفعلت الاسبوع القادم وفرص الاخوة اثناء التداول
وانا والله حاسس ان الاسبوع القادم ده هيكون كله خير بس انت تفائل والسالب هيبقي موجب باذن الله
انا شايف ان دي انجح طريقة علي الاطلاق للتجارة الفوركس وفي اخ حاتط توقيع عاجبني اوي بيقول
اخسر خمس مرات في الهارمنيك يتعوضوا في صفقه واحده