ممكن تكون فرصة دخول باذن الله مع ستوب مش بعيد على الساعه و4ساعات...
Printable View
ممكن تكون فرصة دخول باذن الله مع ستوب مش بعيد على الساعه و4ساعات...
مشاء الله صفقة الدولار كندي عندي محققه 121 نقطه
مبروك الذهب لمن صبر ياجماعه:AA::AA::AA:
الذهب على الويكلي والساعه والنصف ساعه والربع ساعه
السلام عليكم
اخ فيصل متوقع يرتد من اى مستوى
شكرا لك
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
شكر و تقدير لللاخ ناشئ على مجهوده الجبار
وخصوصا ان الطريقة ارباح تكون ضعف الستوب بعدة اضعاف :yikes3::yikes3::yikes3:
والنسبة كما قال اخونا 90 في المئة فماذا نريد اكثر
الاسبوع الماضي اول الشهر كان السوق مدبحة بمعنى الكلمة و استراتيجيات زارت المارجن
و انضروا الى نتائج الهارمونك في الاسبوع القاسي اكثر من الف نقطة ولا اضن ان اي استراتيجية جابت هده النقاط
الف شكر و الى الامام في هده الطريقة الرائعة
انا اقلب الموضوع صفحة صفحة لاتعلم الطريقة :012::012:
و انشاء الله ارفق النمادج
بما انه في نموذج على النصف ساعه
وشمعه انعكاسيه
فاي شراء بستب تحت لو الشمعه هذه
والله تعالى اعلم
الدولار كندي
https://forum.arabictrader.com/uploaded/4046_25.PNG
السلام عليكم
ما رايك اخي ناشئ في هذه الحال ...
السلام عليكم
فرصه على نيوزلندي دولار فريم الساعه
AUD/USD
ناس كتير بتسأل علي الدولار كندي في نموذج بيع علي الاسبوعي بستوب 1.0886
والسعر الي الان لم يحقق الهدف الاول ممكن نخفف عقودنا ونشوف ان صعد السعر معانا جزء من العقد وان نزل مش مشكله احنا كسبانين خصوصا اني شايفه بيحاول يطلع
يا شباب استفسار اليورو فرنك معطي دخول على اليومي وش رايكم فيه +الباوند فرنك معطي فرصة على اليومي+الدولار فرنك فرصة على اليومي ورايكم فيها +الدولار كندي على اليومي وش رايكم في الفرص معى العلم ما ظهر عندي نموذج على 4ساعات ولا 1 ساعه ارجو الرد في اقرب وقت ومتى افضل وقت للدخول في الصفقات السابقة مع خالص شكري
الذهب واه من الذهب الحمد لله اليوم قطعناه مرتين :ongue::ongue::ongue:
كفايه عليه وممكن نخرج من 90 % من قيمه العقد ونسيب 10 % لاني حاسس انه طول ما هو تحت 803 ( فاكرينها ) يبقي ممكن ينزل والله أعلي وأعلم
الف الف مبروك للجميع