1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
تأكيد دخول على فرصة الاخ فيصل
دولار فرنك
الدخول 1400 والله اعلم :hands:
الشارت الاول ياحلوين :doh: غلطة مطبعية :doh:
السعر وصل الى
1.1404
وارتد على عقبيه ان شاء الله يكمل هبوط
وشوف الداون
شكله تاني الى
8200
الحذر من شراء ازواج الين على كده
شكلها المليارات تبخرت في جيوب بوش واعوانه:0023:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
:eh_s(7):الله يعطيك العافية اخوي فيصل على التواجد الحلو والتفاعل الاحلى:eh_s(7):
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faissal
السعر وصل الى
1.1404
وارتد على عقبيه ان شاء الله يكمل هبوط
وشوف الداون
شكله تاني الى
8200
الحذر من شراء ازواج الين على كده
شكلها المليارات تبخرت في جيوب بوش واعوانه:0023:
صباح الخير فيصل باشا
هو الداو لما ينزل مش مفروض ان المجنون معاة؟
ويا ريت تقولنا علاقة الداو مع شراء الين
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة simpa2000f
ما رأيكم ياشباب
الفرنك ين للدخول
شراء من 88.82
والاستوب 88.55
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود ميز
:0031::0031:
ضربت الاستوب ب 6 نقط وطلع :no3: الحمد لله على كل شىء
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
الفرصة الفريم العملة المتابعة اسم صاحب الفرص
بيع اليومي دولار تفعلت فيصل
ايش رايكم ياشباب في هذ الحل السريع
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
ولو احد يعطيني طريقة انزلها انا مستعد اكون متابع مع الشباب عشان ماتضيع فرص مرة حلوة ونكون منترينها من فترة
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود ميز
ضربت الاستوب ب 6 نقط وطلع :no3: الحمد لله على كل شىء
الله يعوضك خير اخوي :icon26:
2 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
السلام عليكم
الى الاخوه الخبراء
عندي نموذجان ولكن محتار بأي واحد ادخل
ارجو الفائده
عمله الباوند دولار
تحياتي
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
ولو احد يعطيني طريقة انزلها انا مستعد اكون متابع مع الشباب عشان ماتضيع فرص مرة حلوة ونكون منترينها من فترة
اعمل جدول على الورد فية البيانات الى انت قلت عليها وممكن تحطة فى توقيعك وتحدثة من وقت للتانى
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
فرصة للمتابعة
بيع باوند دولار فريم الساعة
نوع العملية : بيع
نقطة االدخول : 1.7600
وقف الخسارة : 1.7640
:hands:ربنا كريم :hands:
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر القاسمي
السلام عليكم
الى الاخوه الخبراء
عندي نموذجان ولكن محتار بأي واحد ادخل
ارجو الفائده
عمله الباوند دولار
تحياتي
اخى الفاضل بالنسبه للفرصه التى وضعتها الذى يرجح هو الفريم الاكبر وبالنظر لفريم الاربع ساعات نجد نموذج البيع حيث كلما كبر الفريم كلما زادت قوه الصفقه :eh_s(7): واذا لم يتواجد نماذج على الفريمات الاكبر تدخل على الفرصه التى تتكون اولا والله اعلم
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود ميز
اخى الفاضل بالنسبه للفرصه التى وضعتها الذى يرجح هو الفريم الاكبر وبالنظر لفريم الاربع ساعات نجد نموذج البيع حيث كلما كبر الفريم كلما زادت قوه الصفقه :eh_s(7):
اتكلم على الباوند
اخوي محمود ايش ترجح نقاط الدخول زي اللي انا نزلتها ولا عندك راي ثاني :016:
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود ميز
اخى الفاضل بالنسبه للفرصه التى وضعتها الذى يرجح هو الفريم الاكبر وبالنظر لفريم الاربع ساعات نجد نموذج البيع حيث كلما كبر الفريم كلما زادت قوه الصفقه :eh_s(7):
شكرا اخي محمود
بالفعل رجعت لفريم الاربع ساعات وفعلا حددت النموذج
ونحن بانتظار اكتمال الشروط
باوند دولار
4h
للمتابعه
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
:eh_s(7):الله يعطيك العافية اخوي فيصل على التواجد الحلو والتفاعل الاحلى:eh_s(7):
ولا يهمك اخي عبادي
كلنا مع بعض ان شاء الله
يد واحده في هذا البحر العميق:0023:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abaade
اتكلم على الباوند
اخوي محمود ايش ترجح نقاط الدخول زي اللي انا نزلتها ولا عندك راي ثاني :016:
والله انا شايف ان الباوند والين بيحبوا الزياده فيا حبذا لو تسيبله من 15 الى 20 نقطه فوق نقطه A يلعب فيهم من ضمن ال30 نقطه بتوع الاستوب:asvc: