رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
بالنسبه لاتجاه الباوند فهو للصعود ان شاء الله ولو نزل فهو كما نقول دائما نزول وهمي ومدروس ومخطط له ومنطقة الانعكاس كما اشرت 4650 وهدفه صعودا ان شاء الله تعالى 5122 وهو كما قلت بالامس هدف القوه ،،،
((((كلام الاخ ماجد يعني بيع من منطقه امنه لك 5122:eh_s(7)::eh_s(7):))))
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
طب سؤال ارجو الاجابه
ستوب عمليات الشراء اين هو؟
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
السلام عليكم
ياليت احد يجب لي أخر تحركات الباوند من كلام اخونا ماجد
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
بالنسبه لاتجاه الباوند فهو للصعود ان شاء الله ولو نزل فهو كما نقول دائما نزول وهمي ومدروس ومخطط له ومنطقة الانعكاس كما اشرت 4650 وهدفه صعودا ان شاء الله تعالى 5122 وهو كما قلت بالامس هدف القوه ،،،
هذا كلام الاخ ماجد
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lena
الاخ ماجد كاتب ان يتم البيع والهدف 1.4890
والستوب 1.5086؟؟؟؟؟؟
ارجو التصحيح....................:016:
ضرب الستوب معي:0010:
نعم مظبوط اختى
ضرب الاستوب
ولا اعرف على اى اساس دخل الاخوة بيع بعد ذلك بما انة صعد فوق منطقة الانعكاس
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nawrass
بالنسبه لاتجاه الباوند فهو للصعود ان شاء الله ولو نزل فهو كما نقول دائما نزول وهمي ومدروس ومخطط له ومنطقة الانعكاس كما اشرت 4650 وهدفه صعودا ان شاء الله تعالى 5122 وهو كما قلت بالامس هدف القوه ،،،
هذا كلام الاخ ماجد
شكرا لك
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
أعتقد أن الباوند في نزوول وفشل في اختراق 1.5090/ 1.5100 ما رأي الأخوة ورأي الأستاذ ماجد ؟
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
ماترسلكوا على حل انا من الصبح ادخل الااقى واحد بيقول بيع والاستاذ ماجد قال
والقى واحد تانى بيقول شراء وبرده الاستاذ ماجد قال
ياجماعه ايه النظام حاليا ياريت لو حد عارف يقول مباشره
زياريت لو كان صاحب الموضوع الاستاذ ماجد هنا عشان يفتينا فى الزوج
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد ،،،،
للمشاهده او للمطالعه او للرفع او اي شي بس اهم شي تشوفوها :asvc:
رقم المشاركه 740
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
الأستاذ ماجد قال بيع لغاية مايوصل 4870 وده نزول تصحيحي وبعد مايوصل المنطقة دي نعمل شراء الهدف فيه 5122
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
heartsangelرد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
أعتقد أن الباوند في نزوول وفشل في اختراق 1.5090/ 1.5100 ما رأي الأخوة ورأي الأستاذ ماجد ؟
اخي المفروض نبهتنا من قبل لاني وضعت الستوب 5086 يعني فرق 4 نقاط فقط وهي الباوند رجع نزل عن نقطه دخولي اكتر من 90 نقطة...............
الحمد لله ان شاء الله نعوض
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lena
heartsangelرد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
أعتقد أن الباوند في نزوول وفشل في اختراق 1.5090/ 1.5100 ما رأي الأخوة ورأي الأستاذ ماجد ؟
اخي المفروض نبهتنا من قبل لاني وضعت الستوب 5086 يعني فرق 4 نقاط فقط وهي الباوند رجع نزل عن نقطه دخولي اكتر من 90 نقطة...............
الحمد لله ان شاء الله نعوض
لينا : آسفين يا ست لينا بسببك خسرت 10% من الرصيد ، وهلأ بتقولي انبهك .
إرجعي لكلامي فوق راح تلاقيني كاتب انه الباوند فشل في اختراق ... يعني ما حدا كان بيعرف انه حيفشل ولا لأ إلا لما حدث ذلك وأثبت نزوله. عموما ممكن فعلا يصل للأسفل حسب كلام ماجد ثم يعاود الطلوع.
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
ايه ياجماعه انا بصراحه اتفق مع الجماعه اللى قالت ان الزوج بيع حاليا لانه ارتد من 5086 ودى كانت نقطه قريبه جدا من الى نبه ليها الاخ ماجد وهيا 5122 مش كتير يعنى ودى النقطه اللى هوا حددها لكن السوال اللى بيفرض نفسه اللوقتى لو الواحد دخل بيع الهدف هيبقى على كام
ولاانتوا رايكوا فيه ايه
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
ما هي افضل مناطق للشراء
ارجو الافادة
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
يا اخوان
كان عندي مشكلة بالاتصال و لم اكن متواجد من الصبح
ارى انه كان هناك ضياع بالنسبة الى توصية البيع من اخونا ماجد
ارجعوا الى الخلف اظن بعد توصيته اليومية ببعض المشاركات هو كان واضح للخروج نهائياً من البيع
و كتبها باللون الاحمر
اظن البعض بايع من بعد هذه الرسالة
الان اظن ان الاتجاه الوحيد هو للشراء و نقطة الانعكاس 1.4650