هلا فيك أخي ...
شوف الأخبار موضوع "نفسي" صدقني ...التزم التوصية "أنفع" !
أو حتى يتبين رأي آخر من صاحبها ...وسلامتك !
اخوانى صفقة اليورو مقلقة بعض الشئ شايفها بتتجه نحو ضرب الاستوب هل من جديد ولا نستمر فيها عادى
نرجو الإفادة وربنا يوفق الجميع
ان شاء الله يرتدد و الى الهدف باذن الله
اخى انا لن ادخل اى توصيات من بعد خسارتى بالتوفيق للجميع
بيع****اليورو****بعد****الاغلاق****تحت***3830...ال هدف****30***نقطة***والستوب***50***نقطة
شراء***الفرنك*****السويسري***بعد****الاغلاق****فوق **8860...الهدف****30****نقطة***والستوب****50***نقط ة****بالتوفيق......ويمكن***تحويل***نقطة****الستوب
هل الباوند وصل نقطة الأمان ؟!
شلة العويل والندب بدأت تظهر
انهى با وند مفيش اى صفقات مفعله غير اليورو فقط
شلة العويل والندب بدأت تظهر
لا يا باشا ولا عويل ولا ندب خليك انت فى صفقتك انا مش داخل اصلا عشان مندبشى انا متابع فقط